- Hirdetés -

Egyre több helyen elérhetők az eMAG és az Extreme Digital csomagátvevő automatái

|

- Hirdetés -

Idén jelentősen megnőtt itthon azoknak az internetes vásárlóknak a száma, akik csomagautomatából veszik át rendeléseiket. Az igények kiszolgálása érdekében Magyarország két legnagyobb e-kereskedelmi márkája, az eMAG és az Extreme Digital Easybox csomagautomata-hálózata folyamatosan bővül: Budapesten már harminchárom helyszínen működnek a rendelések egyszerű, érintésmentes átvételét biztosító gépek. Az eMAG mobil applikációjából feladott rendeléseket Easybox automatába az év végéig ingyenesen szállítja ki a cég, a házhoz szállítás pedig az év végéig féláron történik appos rendelés esetén.

Hétről-hétre folyamatosan új helyszíneken helyezik üzembe az eMAG és az Extreme Digital üzemeltetésében lévő csomagátvevő automatákat: a fővárosban már harminchárom csomagautomatát telepített a két cég. Többek közt a Nyugati pályaudvar mellett, a MOM parkban, a Pólus Centerben, és Asia Centerben, a Camponában, valamint több Lukoil és OMV töltőállomáson. Az Easyboxok folyamatosan bővülő listája ezen a linken olvasható.

A tervek szerint az év végére száz budapesti, a jövő év végére pedig országszerte ötszáz helyszínen működnek majd a két cég csomagautomatái bevásárlóközpontokban, szupermarketek parkolóiban, közlekedési csomópontokban, illetve lakóövezetek közelében is.

“A novemberi Black Friday-re várhatóan már hetven helyszínen működik majd Easybox Budapesten, míg a karácsonyi vásárlási szezonra várhatóan már száz csomagautomata működik majd a fővárosban. A jövő év elejétől pedig a vidéki városokban kezdjük meg a terjeszkedést” – mondta el Várkonyi Balázs, az eMAG és Extreme Digital cégek ügyvezetője.

Az eMAG appból érdemes Easyboxra rendelni

A csomagautomaták bevezetőkampánya keretében az eMAG.hu mobil alkalmazásából (iOS, Android) megrendelt termékeket 2020. december 31-ig díjmentesen szállítja ki az Easybox csomagautomatákba. Házhoz szállítás esetében az év végéig minden applikációból feladott rendelés kiszállítási díjának felét elengedi az eMAG.

Az appban egyébként az év végéig folyamatosan elérhetők lesznek olyan egyedi kedvezmények, promóciók, amelyek sehol másutt, így az eMAG üzleteiben és webáruházában nem érhetők el.

Könnyű rendelés, gyors csomagátvétel, ingyenes szállítás

Az Easybox automaták használata igen egyszerű. A rendelés leadásakor ki lehet választani a csomagátvevő pontokra való szállítási opciót – a térkép segítségével pedig megtalálhatjuk a hozzánk legközelebb eső automaták helyét. A rendelés megérkezésekor egy értesítő üzenetben megjelenő PIN kód, vagy QR kód segítségével akár 30 másodperc alatt is át lehet venni a rendelt termékeket. A rendelés összesen egy darab terméket tartalmazhat, nem lehet nagyobb a megadott 44,5 x 47 x 39 cm méretnél, és súlya sem lehet több, mint 20 kg.

Az Easybox automaták egyik célja, hogy megkönnyítsék az online rendeléseket. Ehhez további segítséget nyújt az eMAG telefonos applikációja. A folyamatos fejlesztések és az egyszerű használhatóság miatt sokan áttérnek az applikációs rendelésekre, ahol az eMAG.hu oldalon beszerezhető termékek mind jelen vannak. Ezenfelül több egyedi, csak az applikációban meghirdetett akció is elérhető. December 31-ig 50 százalékos kedvezményt lehet kapni a szállítási árból, valamint az applikációból való rendelés esetén elengedik a szállítási költséget, amennyiben az Easybox átvétel kerül kiválasztásra. Ehhez csupán le kell tölteni az eMAG alkalmazást és kiválasztani a csomag átvételének módját – így automatikusan levonja a szállítási költséget.

Az Easybox biztonságos és környezettudatos

Magyarországon, a járvány hatására a házhoz szállítástól még inkább a csomagátvevő pontokra terelődött a forgalom. Az egyszerű és érintésmentes csomagátvételnek köszönhetően sokkal biztonságosabb a küldemények kézhez jutása. A megrendelés, a fizetés és az Easyboxban való átvétel nem igényel személyi tényezőt, vagy bármilyen fajta érintkezést – így a jelenlegi akut járványhelyzetet figyelembe véve, az Easybox csomagátvevő hálózata ügyel a megfelelő higiéniai és egészségügyi előírások betartására.

A biztonságos csomagátvétel mellett a környezetvédelemre is gondosan odafigyel a cégcsoport által indított automata hálózat. Az eMAG és Extreme Digital saját futárszolgálata végzi a szállítást, ahol a szállító flotta egyharmada már most elektromos hajtású járművekből áll. Terv szerint a teljes flotta átáll a környezettudatos autók használatára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hamarosan jöhetnek a kassza nélküli boltok

A fizetések elektronikus irányba billenése már korábban is tapasztalható volt, hiszen a korszellemnek megfelelően gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít. A koronavírus-járvány ezt az átállást exponenciálisan felgyorsította. Egy több ezer éves evolúciónak lehet...

Egészséges újításokkal érkeznek a legújabb okosórák

A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért. A Galaxy Watch5 esetében a vállalat tovább fejlesztette mindazokat a funkciókat,...

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Podcasttel és izgalmas közvetítésekkel erősít a Sport TV

Garantált szórakozást kínál augusztustól is a Sport TV a nézőknek, hiszen négy Bajnokok Ligája-sorozat (férfi és női kézilabda, labdarúgás és jégkorong) mellett többek között a Serie A sztárcsapatai, a darts bajnokai, az NBA, a...

Kiderült, mennyi energiát takarítanak meg a cégek

A GKI Gazdaságkutató Zrt. megvizsgálta, hogy a vállalkozások hajtottak-e végre energiamegtakarító beruházásokat az utóbbi 3 évben, s ezzel mekkora energia megtakarítást értek el. A felmérés 2022 májusában készült, 964 vállalkozás válaszai alapján, amelyek 5...

Beindult a menekülés az ingatlanpiacon

Éles váltás körvonalazódik a hazai ingatlanpiacon azt követően, hogy a kormány módosított a rezsicsökkentés szabályain, ugyanis nem tudják az emberek, hogyan alakul a rezsiköltség a jövőben, erről beszélt Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa....

Streaming tartalmakkal dobnák fel a Walmart+-t

A világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi üzletlánca, a Walmart több médiacéggel is egyeztetéseket folytat a Walmart+ szolgáltatás streaming tartalmakkal történő kibővítéséről. A The New York Times információi szerint a Paramount, a Disney és az NBCUniversalt birtokló...

Óvatosabban akciózhatnak idén a webshopok

Az erős piaci verseny a legtöbb esetben késlelteti az online kereskedelemben értékesített termékek áremelkedését az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál elemzése szerint. A szakértők arra is felhívták a figyelmet, hogy idén jóval óvatosabbak lehetnek az akcióknál...

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

Okoseszközök védhetik meg a házunkat

A legtöbb magyar család augusztusban vág neki az akár többhetes nyári vakációnak, gyakran felügyelet nélkül hagyva a házat. Nem csoda hát, hogy ebben az időszakban aktívak a besurranó tolvajok is. Szerencsére az okoseszközöknek hála...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Előnyben a fenntartható szálláshelyek

A személyre szabhatóság és a fenntarthatóság is megjelenik a legfontosabb döntési szempontok között a magyaroknál a szállás kiválasztása során – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. A legtöbben energiatakarékos izzók, illetve napelemek telepítésével...

Hamarosan jöhetnek a kassza nélküli boltok

A fizetések elektronikus irányba billenése már korábban is tapasztalható volt, hiszen a korszellemnek megfelelően gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít. A koronavírus-járvány ezt az átállást exponenciálisan felgyorsította. Egy több ezer éves evolúciónak lehet...

Egészséges újításokkal érkeznek a legújabb okosórák

A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért. A Galaxy Watch5 esetében a vállalat tovább fejlesztette mindazokat a funkciókat,...

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Podcasttel és izgalmas közvetítésekkel erősít a Sport TV

Garantált szórakozást kínál augusztustól is a Sport TV a nézőknek, hiszen négy Bajnokok Ligája-sorozat (férfi és női kézilabda, labdarúgás és jégkorong) mellett többek között a Serie A sztárcsapatai, a darts bajnokai, az NBA, a...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....