- Hirdetés -

Együttműködésben a HR-piac két nagy szereplője

|

Napjaink fontos kérdése, hogy a világjárvány hatásaként, következményeként milyen tendenciák alakítják majd a munkaerőpiacot. Abban azonban egyetértés van, hogy a pandémia új kihívások elé állított minden szereplőt, ennek eredményeként pedig olyan új, innovatív fejlesztések születtek és születnek folyamatosan, amelyek régóta várt változásokat eredményezhetnek a piacon. Jó példa erre a GetWork és a SimpleJob együttműködése is.

A GetWork szolgáltatásaiban eddig is kiemelt szerepet játszott a digitalizáció, a jelenlegi COVID által fémjelzett időszak pedig igazolta korábbi befektetéseik létjogosultságát. Az elmúlt hónapok tapasztalata azt mutatta, hogy a komplex toborzási szolgáltatások mellett jelentősen megnövekedett az igény a hirdetési és előszűrési szolgáltatásokra is.

„A SimpleJob portfólióba illesztése elősegíti hosszútávú stratégiai tervünk megvalósítását, hogy minden üzletágunk a lehető leghatékonyabban, digitális platformokon működjön, ezáltal is időt és energiát takarítva meg mind az ügyfeleink, mind kollégáink számára.

Az együttműködés célja az volt, hogy a GetWork az ország egyik legnagyobb HR-szolgáltatójaként piacismeretével és országos lefedettségével támogassa a SimpleJob szolgáltatásainak ismertségét, és az ország első „360 fokos” HR-szolgálatójaként teljes körű toborzási szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek a SimpleJob innovatív szolgáltatásának portfólióba emelésével, ezáltal is elősegítve mindkét fél piaci részesedésének növekedését” – mondta el Jáhny Ákos, a GetWork ügyvezetője.

„A SimpleJob részéről a cél a márkaismertség növelése volt. Az együttműködés részeként a implementálta saját portfóliójába a SimpleJob által nyújtott teljes körű toborzási szolgáltatást, egészen az álláshirdetéstől a kiválasztáson át az onboardingig, így a GetWork értékesítői már ténylegesen a cég igényeire szabva tudnak teljes körű szolgáltatási mixet összeállítani, legyen szó akár álláshirdetésről, előszűrésről, akár munkaerő-kölcsönzésről” – mondta el Lukács Beáta, a SimpleJob ügyvezetője.

A tökéletes win-win helyzet

A GetWork országos irodahálózatával és az elmúlt 15 évben kiépített üzleti kapcsolataival egy teljesen új ügyfélkörhöz tudja eljuttatni a piac fiatal szereplőjeként működő Simplejob szolgáltatásait. A Get Work országos értékesítési csatornájának segítségével több ügyfélnek van lehetősége kipróbálni a SimpleJob szolgáltatását.

A Get Work nyeresége az együttműködésen az, hogy a Simple Job szolgáltatásait saját brandként, GetAds – powered by SimpleJob néven építi be a portfóliójába.

„Az új szolgáltatással a magyarországi HR-szolgáltatói piacon elsőként fedjük le 360 fokban a teljes HR-szolgáltatási folyamatot, megoldást kínálva cégmérettől függetlenül, a pár főt foglalkoztató KKV-knak és a a többezer fős multinacionális ügyfeleinknek egyaránt” – tette hozzá Jáhny Ákos.

Eredményes pilot

„A tavalyi évben próbáltuk ki először a SimpleJob szolgáltatását, és az eredmények láttán, valamint a platformon használható innovatív digitális megoldásoknak köszönhetően jutottunk arra, hogy célszerű lenne magasabb szintre emelni a korábbi együttműködést” – modta Jáhny Ákos.

Hosszútávú tervek

A SimpleJob számára a hosszútávú cél értelemszerűen a piacszerzés és a terjeszkedés, akár külföldre is. „Hiszünk benne, hogy az újabb és újabb munkaerőpiacra lépő generációkat segítjük közösségi oldalhoz hasonló működésünkkel. Fejlesztések terén folytatjuk az álláskeresés-álláshirdetés forradalmasítását, nagyon izgalmas projektek állnak még előttünk. Az elmúlt időszak még inkább megerősített minket abban, hogy a videós bemutatkozásokat tovább kell fejlesztenünk. Már az oldal létrehozásakor is a digitalizáció, az automatizálás és az interaktív közösségi szemlélet volt a cél” – mondta el Lukács Beáta.

„A digitalizáció és a portfólióbővítés mellett már teszteljük az új GetQuality rendszerünket, mely a megszokott mennyiségi mutatószámokon túl minőségi dimenzióval bővíti az általánosan használt KPI rendszereket. Célunk, hogy minden ügyfelünk pontos képet kapjon a szolgáltatási folyamat miden egyes lépéséről, objektív mutatószámok alapján tudjon döntést hozni, mindezt online formában, egyetlen kattintással. Hisszük és tapasztaljuk, hogy szolgáltatóként a nálunk lévő adatok gondos elemzésével és értékelésével olyan hozzáadott értéket tudunk teremteni, mely valós segítséget jelenthet a HR és cégvezetők mindennapi munkájában” – tette hozzá Jáhny Ákos.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...