- Hirdetés -

Együttműködik a BMW Group és az UNICEF

|

A hosszútávú partnerség segít a fiatalokat olyan készségekkel és ismeretekkel felruházni, amelyeket a későbbiekben sikerre válthatnak a munka világában.

November 20-án a BMW Group és az UNICEF a Gyermekek Világnapja alkalmából nemzetközi együttműködést jelentett be. A hosszútávú partnerség mottója a fiatalok jövőbe mutató oktatását zászlajára tűző „BRIDGE. Educating young people for tomorrow, today.”

A partnerség nagymértékben járul hozzá az UNICEF azon globális céljához, hogy az oktatáson keresztül évente 10 millió gyermeket és fiatalt érjen el. A BMW Group hosszútávú támogatása – amely kezdetben hét évre szóló kötelezettségvállalást jelent – az Afrikában, Ázsiában, valamint Közép- és Dél-Amerikában élő gyermekek és fiatalok természettudományi, technológiai, mérnöki és matematikai (STEM – science, technology, engineering, maths) oktatását, illetve készségfejlesztését helyezi a középpontba.

A gazdasági növekedés motorjait világszerte a STEM ágazatokhoz kapcsolódó munkák adják, az előrejelzések szerint ugyanakkor a közeljövőben várhatóan globális szinten több millió ilyen állás marad betöltetlenül, a megfelelő készségek hiánya miatt. A probléma az alacsony és közepes jövedelmű országokban még súlyosabb és sokkalta gyakoribb a lányok, illetve nők körében. A nők ma a STEM ágazatok oktatási területein és karrierjeiben egyaránt kisebbséget alkotnak: világszerte a mérnöki diplomásoknak mindössze 28 százalékát, a mesterséges intelligenciával foglalkozóknak 22 százalékát, a technológiai szektorban dolgozóknak pedig kevesebb mint egyharmadát teszik ki.

„A fiatalokban világszerte megvan az eltökéltség és a kreativitás ahhoz, hogy jobbá tegyék a társadalmakat” – fogalmazott Georg Graf Waldersee, az UNICEF Németország igazgatótanácsának elnöke. „Fel kell ruháznunk és támogatnunk őket, hogy ők lehessenek a holnapok innovátorai és a változások alakítói. Hiszen a fenntarthatóságra való átállás és az igazságosabb, biztonságosabb világhoz vezető ösvény a fiatal elmék találkozásánál és a bennük rejlő lehetőségek felfedezésénél kezdődik – az osztálytermekben és a munkaműhelyekben. Végtelenül büszkék és hálásak vagyunk, amiért a BMW Group erős magánszektorbeli partnerként támogat és kísér minket ezen az úton” – tette hozzá.

„A BMW Groupnál magabiztosan hisszük, hogy az oktatás a társadalmunk fejlődését hajtó motor, az UNICEF pedig olyan hosszútávú partnerünk, amely maradéktalanul osztozik velünk ebben. Nemzetközi együttműködésünk éppen ezért rendkívüli örömmel tölt el. Együtt áthidaljuk az iskola és a munka világa között tátongó szakadékot, lehetővé téve a tudás átadását” – mondta Ilka Horstmeier, a BMW AG igazgatótanácsának emberi erőforrásokért, ingatlanokért és munkaügyi kapcsolatokért felelős tagja.

„Öt kontinensre kiterjedő multinacionális hálózatunk égisze alatt hamisítatlan vállalati polgárokként tekintünk magunkra, elköteleződésünk így nem csupán globálisan, de helyi szinteken is fontos számunkra. A BMW Group létesítményei ezért a világ minden táján támogatják az UNICEF munkásságát, érdekképviseleti hálózatunk sokszínűsége ráadásul arra is lehetőséget biztosít, hogy ők is elköteleződjenek és részt vegyenek a partnerségben, hogy a válsághelyzetben lévő gyerekek számára átfogó alapfokú oktatást biztosítsunk” – tette hozzá.

A BMW Group és az UNICEF nemzetközi együttműködése Dél-Afrikában veszi kezdetét 2023-ban, majd a partnerség 2024-ben Brazíliával, Kínával, Indiával, Mexikóval és Thaifölddel bővül – egytől egyig olyan helyszíneken, ahol segítségre van szükség és a BMW Group is jelen van. Az együttműködés a laboratóriumi felszerelések biztosításától kezdve, a személyre szabott képzési tantervek kidolgozásán keresztül, egészen a mentorálásokig és a munkahelyi gyakorlatokat felölelő programok támogatásáig terjed. Mint ilyen, a BMW Group 2030-ig nem csupán évente kétmillió euró értékű pénzügyi támogatást biztosít, de saját szakértelmével és nemzetközi hálózatával is nagymértékben hozzájárul a gyermekek oktatásához.

Sőt mi több, 2024-ben a BMW Group globális leányvállalati hálózatának és érdekképviseleti hálózatának tagjait is bekapcsolja az UNICEF veszélyhelyzetekben és elhúzódó válsághelyzetekben végzett munkájának támogatására irányuló forrásgyűjtési akcióba, hogy folyamatosan garantálja a gyermekek oktatásának biztonságos környezetét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...