- Hirdetés -

Együttműködik a GKID és a Mastercard

|

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. Az együttműködés alapját a felek Digitális Kereskedelmi Szövetségen (DKSZ) belüli munkája adta, melyben a GKID és a Mastercard is alapító tagként dolgozik 5 másik céggel közösen azon, hogy támogassa a magyar e-kereskedők fejlődését és határon túli értékesítését.

Az együttműködés elengedhetetlen részeként a GKID és a Mastercard e-kereskedelmi kutatásokat készít a magyar piacon aktív e-kereskedők részvételével, akikkel megújult formában és felületen valósul meg a kapcsolattartás a jövőben. Ehhez az ekerkutatas.hu oldalon várja a GKID és a Mastercard minden olyan e-kereskedő vállalat regisztrálását, aki a felmérésben való aktív közreműködésen keresztül elsőként kíván értesülni a legújabb trendekről. Az évente 3 alkalommal készülő kutatás első fordulója egy hetes előregisztrációt követően 2023. március 27-én indul.

Részletes riportok az e-kereskedelmi ökoszisztéma minden szereplőjének

 

A közös kutatások eredményeit, más hazai és nemzetközi források felhasználása mellett, évente három alkalommal – áprilisban, augusztusban és novemberben – riport formájában is kiadja majd a GKID és a Mastercard.

Az együttműködés eredményeiből a sajtónyilvános összefoglalók mellett Digitális Kereskedelmi Körkép néven összefoglaló riportok is születnek majd, melyek az e-kereskedelmi ökoszisztéma minden résztvevője számára viszonyítási alapként szolgálhatnak a gazdaság ezen részének aktuális helyzetéről, legyen szó kereskedőről, logisztikai és fizetési szolgáltatóról, vagy épp médiapiaci szereplőről. Emellett a kutatás és a hozzá kapcsolódó Digitális Kereskedelmi Körkép alapot nyújt majd az európai online kereskedelmi statisztikák Magyarországra vonatkozó adataihoz is.

A GKID gondozásában 2010 óta készülnek átfogó e-kereskedelmi riportok melyek, már számos kereskedő, valamint logisztikai és pénzügyi szolgáltató számára jelentettek stratégiai döntéstámogató anyagot az elmúlt évek során.

„Az e-kereskedelmi piac jelenlegi, gyorsan változó, kiszámíthatatlan időszakában felértékelődött a piacismeret és a trendkövetés fontossága, hisz a növekedés már nem magától értetődő. Ebben a turbulens környezetben a Mastercard közreműködésével készülő Digitális Kereskedelmi Körkép kutatásunk – témái, valamint nagyképet és kontextust adó felépítése miatt – a magyar e-kereskedelmi piac egyik legfontosabb forrásanyagává válhat, hazai és nemzetközi viszonylatban egyaránt” – értékelte a bejelentés fontosságát Madar Norbert, a GKID vezető tanácsadója és partnere.

„Nagyon örülünk, hogy a mostani együttműködéssel egy újabb lépést tehetünk a hazai online e-kereskedelmi szektor megújításában azáltal, hogy a szereplőket friss információkkal látjuk el, miközben be is vonjuk őket a kutatásokba. Ezek a felmérések valós képet adnak majd az aktuális trendekről, így közvetlenül a kereskedők, közvetve pedig az ő ügyfeleik és vásárlóik is haszonélvezői lesznek a most induló projektnek” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

Megújult formában, közös név alatt jelenik meg idén a GKID eTOPLISTA rangsora

Az együttműködés keretén belül a kutatások és riportok mellett megújult köntösben, GKID-Mastercard név alatt kerül kiadásra az – immár 7 éve rendszeresen publikált – eTOPLISTA rangsor is, mely a magyar piacon működő, legnagyobb forgalmú e-kereskedőket mutatja be.

Az együttműködés várható eredménytermékei:

Sajtónyilvános kutatási összefoglalók (április, augusztus, november)

GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép riportok (április, augusztus, november)

GKID-Mastercard eTOPLISTA rangsor és kiadvány (május)

Vedd Fel a Verseny podcast műsorok a Mastercard támogatásával (áprilistól)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...