- Hirdetés -

Együttműködik a MediaMarkt és az RS Bútor

|

- Hirdetés -

A budapesti Pólus Center MediaMarkt áruházában is elérhetővé vált októbertől az RS Bútor számos terméke. A kísérleti jelleggel kialakított hibrid bemutatóteremben együtt kínálják a konyhabútorokat, s az azokba beépíthető, illetve hozzájuk illeszkedő háztartási gépeket, eszközöket. A kiállított konyhabútorok a beépített vagy azokon elhelyezett műszaki cikkekhez hasonlóan helyben meg is megvásárolhatók.

Bármilyen sokat is tud egy-egy modern sütő, hűtő vagy páraelszívó, ezek a gépek igazán csak a munkahelyükön, a hozzájuk illő konyhákban kelnek életre. Az egyes eszközök beépíthetősége, látványvilága sokkal könnyebben megítélhető, ha majdani tulajdonosaik eleve a leendő üzemi környezetükben találkozhatnak velük. Maga a vásárlás is gördülékenyebb, ha nem más-más helyekről kell összevadászni a kívánt márkán belül a stílusban és méretben jól illeszkedő darabokat. Ezért is vág bele egy közös együttműködésbe a MediaMarkt és az RS Bútor. Októberben nyílt a Pólus Centerben, a MediaMarkt területén egy olyan 150m2-es eladótér, amelyen az RS Bútor mintakonyhákat alakított ki a saját berendezési tárgyaiból és a műszaki áruház beépíthető gépeiből.

"Az együttműködésünket az a közös felismerés szülte, hogy így jobban ki tudjuk szolgálni a vevőinket - magyarázta a lépés okait Szilágyi Gábor, a MediaMarkt ügyvezetője. - így a vásárlóink minden korábbinál komplexebb szolgáltatást kaphatnak. Profi tervezők segítenek a konyhabútor megtervezésében és a hozzá tökéletesen passzoló gépek kiválasztásában, ezeket helyben azonnal meg is vásárolhatják, s aztán még a beszereléshez is tudunk szakembert adni."

Az ötlet legnagyobb előnye a vásárlók számára az a kényelem és biztonság, hogy a konyha megtervezése során nemcsak a bútorelemeket választhatják ki, hanem áruház teljes szortimentjében elérhető műszaki berendezések is betervezhetőek. Így nem csak méret szerint, hanem akár márka vagy szín lehetőségekkel is kalkulálhatnak a vásárlók, és nem kell időt rabló keresgéléseket folytatni, hogy vajon hol kapható az a szín, vagy márka, netán az a méret, ami pont beleillik a konyhabútorba. A konstrukcióban a MediaMarkt a műszaki ismereteket, a kiszállítást és a pénztári kapacitást, míg az RS Bútor a tervezői kompetenciákat és a tanácsadói stábot biztosítja az eladótérben.

Az RS Bútor oldaláról Pólya Ádám, a vállalat vezérigazgatója a bútoráruház lánc növekedési stratégiájával magyarázza az újszerű kezdeményezést:
„Nagyon örülök ennek az együttműködésnek. Évek óta olyan fejlesztéseken dolgozunk, amik lehetővé teszik, hogy egyre több értékesítési ponton találkozhassanak a kínálatunk meghatározó részét adó magyar gyártású bútorainkkal a vásárlók. A konyhabútor sajátosságából adódóan a személyes megtekintés és értékesítés nem helyettesíthető a legprofibb online megoldásokkal sem, így ez az újszerű termékbemutatás is kifejezetten illeszkedett a terveinkhez.”
„Az együttműködés még kezdeti fázisában vagyunk, de a két vállalat vizsgálja – főleg webáruházi felületen – a portfólió szélesítését és más kategóriák, termékcsoportok bevezetését is a konyhabútoron kívül” – tette hozzá Szilágyi Gábor.

A MediaMarktnál átlagosan többezer darab konyhába való műszaki eszközt értékesítenek évente, ez a szám évről évre magasabb. Az RS Bútor éves forgalmának közel ötödét adják ki a konyhabútorok, ami több ezer otthon berendezését jelenti éves szinten.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA