- Hirdetés -

Okosmobilokkal filmeznek a díjnyertes rendezők

|

- Hirdetés -

A Samsung új kezdeményezésében a világ legismertebb filmeseivel működik együtt, hogy kreativitásra és az ötletei megvalósítására ösztönözze a Galaxy felhasználókat.

A kampányban elsőként a Büszkeség és balítélet és a Vágy és vezeklés világhírű rendezője, Joe Wright legújabb alkotása mutatkozik be. A Samsunggal közösen készített Hercegnő és Borsorr egy szerelmet kereső hercegnő története, aki a hagyományokat legyőzve a saját útját járja. A szívmelengető musical bábjáték és élőszereplős koreográfia ötvözésével mesél el egy különleges történetet, amelyet teljes egészében a Samsung Galaxy S21 Ultra 5G okostelefonnal rögzítettek.

„A szüleim alapították és működtették az első, kizárólag bábozással foglalkozó bábszínházat Nagy-Britanniában, és úgy gondoltam, ez a projekt tökéletes alkalom arra, hogy visszatérjek a gyökereimhez – mondta el Wright. – Ami a legjobban meglepett az alkotási folyamat során, az volt, milyen gyorsan elkezdhettük a munkát az okostelefonnal, és hogy azonnal a karakterekre és a történetre fókuszálhattunk. A kamera mindig készen állt, csak meg kellet találnunk a beállítást és indulhatott a felvétel.”

A Hercegnő és Borsorr forgatása során Wright és stábja teljes mértékben kihasználta a Galaxy S21 Ultra 5G 13 mm-es Ultraszéles látószögű lencséjét, hogy minden jelenetből a lehető legtöbbet hozzák ki.

„A szélesebb látószögű lencse mellett döntöttünk, amit korábban sosem használtunk ki igazán – mondta az egyik operatőr. – Azzal, hogy a közeli felvételekhez is a totáloknál bevált lencsét alkalmaztuk, nagyon különleges hangulatot és látványt kölcsönöztünk a filmnek, mintha egy kísérteties, lidérces álmot látnánk a vásznon. Ez a technikai megoldás olyan volt számunkra, mintha újra Super8 kamerákkal dolgoztunk volna.”

Wright különleges filmje után a Samsung további, Galaxy okostelefonnal forgatott történeteket mutat be neves rendezőktől, mint például Kína egyik legtehetségesebb feltörekvő rendezőjétől, Sha Motól, akit a Love will tear us apart és a My Huckleberry Friends című alkotásokról ismerhetnek a film- és sorozatrajongók.

Sha Mo a Samsung Galaxy S21 Ultra 5G okostelefonnal készített felvételeket a Kids of Paradise című új filmjéhez, amely bepillantást enged a gyermekek közötti konfliktusokba egy kis, vidéki iskolában. A történet megörökítéséhez Sha Mo a Galaxy S21 Ultra 5G rendezői módjával egyszerre három különböző felvételt rögzített a közel professzionális forgatási eszközzel.

„A Samsunggal közös munka során felfedeztem, hogy bárki számára, aki keresi az önkifejezés eszközeit, vagy éppen elmesélne egy történetet, már elérhető a megfelelő eszköz – mondta el Sha Mo. – A Galaxy S21 Ultra 5G lehetővé tette, hogy olyan szögeket és mozgásokat rögzítsek, amelyeket egyszerűen nem tudnék elérni egy nagyobb kamerával. Amikor elkezdtem forgatni, a történet és a karakterek annyira magukkal ragadtak, hogy majdnem elfelejtettem, hogy mobilkészüléken forgatok, folyamatosan újabb ötleteim támadtak.”

A Hercegnő és Borsorr és a Kids of Paradise az októberi Busani Nemzetközi Filmfesztiválon (BIFF) debütálnak.

„A film az egyik leghatásosabb történetmesélő eszköz, és az egyik legjobb módja annak, hogy érzelmi kapcsolatot alakítsunk ki a közönséggel – mondta Stephanie Choi, a Samsung Mobilkommunikációs üzletágának marketingvezetője. – Ezzel a sorozattal meg szeretnénk mutatni, a felhasználóknak, hogy valóban nincs szükségük profi stúdiófelszerelésekre vagy nagy költségvetésre, hogy elképesztő filmeket készítsenek. Elég csupán egy kis fantázia és egy Galaxy okoseszköz a lenyűgöző eredményhez.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA