- Hirdetés -

Együttműködik a Wolt és a Webshippy

|

Elstartolt a Webshippy és a Wolt ételkiszállító közös projektje. A koprodukciónak köszönhetően a Webshippy nem kevesebbet vállal, mint hogy mostantól bármely webáruház rendeléseit akár 15 percen belül összekészíti és átadja a kiszállító partnernek, aki így Budapesten belül akár egy órán belül kézbesíti a küldeményt. Az együttműködésnek köszönhetően mostantól nem csak élelmiszereket, de akár karácsonyfaizzókat, vagy óvszert is rendelhetünk egy órán belüli kiszállítással. Ez a Webshippy Now.

A 2016-ban startupként induló Webshippy, Magyarország leginnovatívabb webshop logisztikai vállalataként, teljes körű fulfillment és dropshipping szolgáltatást nyújt az online kereskedelem résztvevőinek. A közel 1000 kereskedő termékeit a 7500 nm-es robotizált teljesítési központjában tárolja, ahonnan évi 3 millió terméket csomagolnak össze és adnak át a futárcégeknek, mostantól akár 15 percen belül. A hibamentes és automatizált rendeléskiszolgálást az a saját fejlesztésű logisztikai szoftver biztosítja, mely tavaly elnyerte az Informatikai Minisztérium által kiadott Innovációs különdíjat. Azzal, hogy a rendszerét integrálta a Wolt ételkiszállító szolgáltatás rendszerébe egy minden eddiginél gyorsabb kiszolgálást biztosíthat a webáruházak számára.

A két cég együttműködésével olyan márkák váltak elérhetővé a Wolt mobilapplikációban azonnali kiszállítással, mint a Butlers, a Nutriversum, az Ilcsi Natúrkozmetikumok, az Unilever termékei, de a Vágyaim.hu kínálatából akár óvszert és egyéb erotikus játékszereket is rendelhetünk. A Webshippy Now új, azonnali rendelésteljesítési szolgáltatása révén mostantól bármely webáruház dönthet úgy, hogy az aznapi kiszállítás versenyelőnyét élvezi.

Perényi András, a Webshippy CEO-ja szerint: „A napon belüli kiszállítás a webshopoknak ma már nem vízió, hanem alanyi jog kellene, hogy legyen. Főleg egy ilyen kihívásokkal teli időszakban. Fel kell zárkóznunk Nyugat-Európa és Amerika mellé és be kell hoznunk a többéves lemaradásokat. A Webshippy folyamatos innovációival ebben támogatjuk a hazai online kereskedőket.”

A Webshippy mindazoknak nyújt szolgáltatásokat, akik az online értékesítési piac növekedésével szeretnének lépést tartani: induló és már működő webáruházak, gyártók és nagykereskedők, nagy látogatószámú online felületek és influencerek, vagy logisztikai kiszolgáló egységek. A rendszer bármeddig bővíthető, folyamatosan lépnek be a webshopok, így növelve saját teljesítményüket, megszabadulva a raktározás, csomagolás, kiszállítás gondjától.

Webshop üzemeltetés – minden eddiginél gyorsabban!

Azok a webáruházak, akik a Webshippy csapatára bízzák rendeléseik kiszolgálását, a megszokott magas színvonal, a kényelem, és az átlag másnapi kézbesítés mellett mostantól az aznapi kiszállítás kényelmét is nyújthatják a vásárlóiknak.

A Wolt weboldalán, vagy mobilapplikációjában a hét minden napján 9-21 óra között adhatják le a vásárlók a rendeléseket. A Webshippy kifejezetten erre a célra létesített belvárosi raktárában történik a csomagok előkészítése, valamint a Wolt futároknak történő átadása.

A Webshippy csapatának egyik legnagyobb erőssége, hogy képes gyors választ adni az új helyzetekre. Ez a mentalitás nem csak a folyamatos technológiai fejlesztésekben érhető tetten, de a partnerek kiszolgálásában is.

Ha egy webáruház ma úgy dönt, hogy szeretné kiszervezni a logisztikáját, a Webshippy szakemberei akár néhány nap alatt levezénylik az átállást, és átveszik a rendelések teljes lebonyolítását.

A teljes ellátási lánc újragondolása

A Webshippy létrehozott egy online nagykereskedelmi piacteret is, amelynek tagjai értékesíthetik egymás termékeit; ezáltal a webshopoknak árukészletet biztosít, amelybe nem kell beruházni, a gyártóknak pedig akkora piacot, ahány látogató a webáruházakat eléri, akik beemelik a cikkeket a készletükbe. Ehhez bármely webshop csatlakozhat és a piactérről tetszőleges számú termékkel bővítheti kínálatát. A termékek beszerzési árát csak azután kell kifizetnie, ha már eladta őket a vásárlóknak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...