Partneri szerződést kötött az Infostart.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében 2023. februárjától a sales house értékesíti az Infostart.hu hirdetési megoldásait.
Az Inforadio.hu jogutódjaként 2018-ban indult Infostart.hu havi több mint 12 milliós oldalletöltésével mára az ország egyik megkerülhetetlen közéleti hírportáljává nőtte ki magát, tartalmait havonta közel 1,5 millió egyedi felhasználó olvassa. Az oldal célja, hogy tárgyilagos megközelítésben – friss hírekkel, elemzésekkel, interjúkkal – informálja közönségét, de tájékoztat a kulturális-, gazdasági-, tudományos- és sportélet fontosabb aktualitásairól is. Az oldal emellett egyedi audió- és videótartalmakat is kínál, streaming felületén pedig az Inforádió élő adása is elérhető.
„A híroldalak a mindennapi tájékozódásunk iránytűjeként szolgálnak, tartalmaik szinte minden emberhez napi szinten eljutnak, amit a közönségmérési rendszerekben szereplő számaik is bizonyítanak. A szerkesztőik munkája - néha láthatatlanul is - fontos szerepet tölt be az életünkben. Éppen ezért úgy gondolom, hogy a hiteles, minőségi munkával készülő híroldalaknak kivételes szerepük van, ez a tény pedig a hirdető ügyfelek számára is megkerülhetetlenné teszi azok használatát. Büszkénk vagyunk arra, hogy az Infostart.hu érkezésével egy újabb, a kategóriájában kiemelkedő oldallal dolgozhatunk együtt. - tette hozzá Sopov István az Adaptive Media stratégiai igazgatója.
Az együttműködésnek köszönhetően a sales house végzi az Infostart.hu klasszikus display hirdetési megoldásainak értékesítését 2023. február 1-től.