- Hirdetés -

Eladta a CEMP a Port networköt

|

Az Európa meghatározó TV- és rádióinformációs adatszolgáltató vállalkozásának számító media press Group vette meg a Central European Media & Publishing (CEMP) cégcsoporthoz tartozó Port Data Kft.-t (Port network). A magyarországi székhelyű Port Data Közép-Kelet Európa piacvezető TV-, rádió- és moziműsor információs adatbáziskezelő és üzemeltető cége.

 

A PORT networknek Budapesten kívül Horvátországban, Szlovákiában, Romániában és Szerbiában is vannak leányvállalatai ahol napi szinten mintegy 15 ország műsoradatait állítja elő nyomtatott újságokba, valamint különböző televíziós és online felületekre egyaránt – írja közleményében a CEMP. A szerződés budapesti aláírásakor a media press Group elnöke, Krysztof Cechnicki elmondta: „Örömünkre szolgál, hogy a Port network mostantól cégcsoportunkat erősíti, és nagyon várjuk a közös munkát a vállalat kiváló munkatársaival, akik szakértelme hozzájárul majd ahhoz, hogy a legjobb minőségű adatszolgáltatást biztosítsuk ügyfeleinknek. Páneurópai partnereink rövidesen élvezhetik bővülő kínálatunk előnyeit, mely több mint 3500 csatorna műsorinformációs adatát jelenti, magas szerkesztői minőségben. Ezeket saját platformunkról, a TV Man Next-ről érhetik el.”

 

“A műsorinformációs adatfeldolgozással és -értékesítéssel foglalkozó leányvállalat értékesítése a Közép Európai Média (CEMP) csoport azon stratégiájának része, mely során első sorban kiadványainak innovatív fejlesztésére helyeződik a fókusz. A Port.hu-t kiadó Fidelio Média Kft. stratégiai partnereként a részletes mozi és tévéműsor-információs adatok tekintetében továbbra is együttműködik az új tulajdonos media press Grouppal. Bízunk benne, hogy a Port network két évtizedes tapasztalatával és szakértelmével tovább erősíti Európa egyik legnagyobb adatértékesítő vállalatcsoportját.” – mondta el Andacs Botond, a Fidelio Media Kft. ügyvezetője.

 

A media press Group közel 30 éve szolgáltat TV és rádió metaadatokat. Svájcban, Németországban, Lengyelországban, Olaszországban és Bulgáriában található irodáiban több mint 330 alkalmazottat foglalkoztatnak, többségüket szerkesztőként és fejlesztőként. A media press Group a The European Metadata Group leányvállalata. További információ a www.media-press.tv honlapon érhető el.

 

A CEMP a hazai internetes médiapiac meghatározó szereplője. Az érdekeltségi körébe tartozik az egyik leglátogatottabb magyarországi internetes portálcsoport (Index, Velvet, Totalcar) és a köré épülő közösségi szolgáltatások, valamint a Napi.hu üzleti és pénzügyi magazin, a Femina és a Dívány női magazinok, a magyarországi rádiózásban meghatározó szerepet betöltő InfoRádió, a vezető kulturális portál Port.hu és a Fidelio márkacsoport.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Kiderült, mitől lesznek boldogok a munkavállalók

Változnak a prioritásaink: az MIT kutatása szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem...

Számíthatunk fizetésemelésre 2025-ben?

Ahogy közeledik az év vége, a dolgozók is egyre türelmetlenebbül várják, hogy számíthatnak-e béremelésre a következő évben. A bértervezési folyamatok jelenleg is zajlanak, és sok munkahelyen az éves teljesítményértékeléskor dől el végül, milyen megállapodás...

Rengeteget spóroltunk tankolás közben

Több mint 175 ezer felhasználó adatai alapján közel félmilliárd forintot spóroltunk már idén az ORLEN benzinkutakon. A régió legnagyobb olajipari vállalata ugyanis minden liter üzemanyag után 10 forint kedvezményt ad az applikációt használó autósoknak.A...

Új árstruktúrát vezetett be a GLS

A GLS Hungary 2024. november 20-tól új árstruktúrát vezetett be az ecsomag.hu platformon, amelynek keretében már külön díjszabást kínál a GLS Automatából GLS Automatába történő csomagfeladásokra is. A szolgáltatás a korábbi árakhoz képest akár...

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Kiderült, mitől lesznek boldogok a munkavállalók

Változnak a prioritásaink: az MIT kutatása szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem...

Számíthatunk fizetésemelésre 2025-ben?

Ahogy közeledik az év vége, a dolgozók is egyre türelmetlenebbül várják, hogy számíthatnak-e béremelésre a következő évben. A bértervezési folyamatok jelenleg is zajlanak, és sok munkahelyen az éves teljesítményértékeléskor dől el végül, milyen megállapodás...

Rengeteget spóroltunk tankolás közben

Több mint 175 ezer felhasználó adatai alapján közel félmilliárd forintot spóroltunk már idén az ORLEN benzinkutakon. A régió legnagyobb olajipari vállalata ugyanis minden liter üzemanyag után 10 forint kedvezményt ad az applikációt használó autósoknak.A...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...