- Hirdetés -

Elárasztják a magazinműsorok az RTL Klubot

|

- Hirdetés -

Hét új magazinműsor jelenik meg az RTL Klub hétvégi kínálatában tavasszal, többek között főzős, ingatlanos produkcióval is találkozhatnak majd a tévénézők. Az RTL Magyarország 2016-ban nyílt pályázatot írt ki új, hétvégi szponzorfinanszírozott magazinműsorok gyártására. Ennek eredményeként januártól már számos új műsor került képernyőre.

 

Először március 26-án, az Édes Otthon folytatódik az RTL Klub képernyőjén. A szponzorfinanszírozott magazinműsor ezúttal is arra vállalkozik, hogy segítse, tájékoztassa mindazokat, akik szeretnék jobbá tenni otthonukat. A műsorvezető Molnár Andi pedig minden adásban felkeres egy ismert személyiséget is, hogy meglesse, milyen az ő otthona.

 

Szintén hétvégi magazinműsorként érkezik április 2-án a Profi a konyhámban című produkció, melyben Wossala Rozina, A Konyhafőnök VIP zsűritagja sztárok konyhájába megy el, hogy megnézze miből és hogyan főznek, mit esznek. És ami fontos, azt is megmutatja, hogy ugyanazokból az alapanyagokból egy profi mire képes. A műsorban Rozina ellátogat többek között Molnár Andi, Puskás Peti és Hajdú Péter otthonába is, aki a hétvégi magazinműsor gyártója is egyben.

 

Április 8-től jön az Őszinte ingatlanos is, melyben a műsor lerántja a leplet a lakáskeresés homályos kérdéseiről. A hetente jelentkező műsorban profi szakértők segítenek megtalálni pároknak, családoknak vagy épp összeköltözőknek az álomotthont – írja közleményében az RTL Klub.

 

Április 22-én indul a Randi Taxi, melyben Holdampf Linda stylist egy autóval érkezik az aktuális vendégéért, aki valamilyen jeles alkalomra készül, és ezért szeretné, ha a Randi Taxi vinné el átváltozni. A jeles alkalom lehet első randi vagy akár évforduló, meglepetés vacsora a partnerének, esetleg egyszerűen csak egy olyan este, amin a főszereplő a stylist szakértő segítségével a legjobb formáját hozva akarja megmutatni magát a kedvesének.

 

Szintén április 22-től jön majd a Bringasáv is a legnézettebb kereskedelmi csatornára. A műsor praktikus technikai tanácsokat, izgalmas történeteket mutat be a kerékpár múltjából és rengeteg érdekességet a versenysport, a városi kerékpározás és az extrém bringák világából. Mindezt ismert emberek és bringáik társaságában. A műsor házigazdája Sinya, a kerékpáros társadalom ikonikus alakja lesz.

 

A Hagyjál főzni! ételkritikusa, Vajda Pierre április 30-tól pedig új magazinműsorban, a Vendégséfben is feltűnik. Pierre olyan családoknak segít majd országszerte, akik nehezen boldogulnak a konyhában. Az ország legmenőbb – akár Michelin-csillagos – séfjeit küldi ki hozzájuk, a saját otthonukba, hogy közösen hozzanak létre egy tradicionális magyar ételt egy kis gasztronómiai csavarral.

 

Május elejétől vasárnaponként láthatják majd a nézők Az év hotele című műsort, ahol a nézői szavazatok segítségével megválasztják az adott hónap, illetve az év hotelét. A versenyben induló magyarországi vidéki szálláshelyeket Szorcsik Viktória műsorvezetőként járja végig egy-egy pár vagy család segítségével. Ők kipróbálják a hotelek szolgáltatásait, értékelik a szálláshelyeket, a nézők pedig ez alapján szavazhatnak a legjobb hotelekre.

 

Ezen kívül az RTL Klubon továbbra is láthatják a nézők a már jól ismert magazinműsorokat is, mint a Brandmánia, a FittMánia, az Autogram, a Babakalauz, az Egészségkalauz, a Stíluskalauz vagy a Spirit.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...

Így szurkolnak a magyarok

Az európai futballrajongók jelentős része, 47 százaléka egy sor rituálét hajlandó lenne elvégezni, ha ezzel győzelemre segíthetné kedvenc csapatát – derült ki a Coca-Cola Zéró Cukor felméréséből. Az UEFA EURO 2024 hivatalos alkoholmentes italszponzoraként...

Megdöbbentő: közel 600 millió euró hiányzik majd az EB-ről

Csaknem 600 millió, egészen pontosan 573 millió euró - ez az összeg azokat a klasszisjátékosokat takarja, akikre sokan számítottak, ám már biztosan nem lesznek ott a futball Európa-bajnokságon. „A jelenleg fellelhető információk alapján mintegy 600...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...