- Hirdetés -

Elektromos rollerek lepik el Budapestet

|

Az innováció és a mikromobilitás valódi előnyöket kínál a budapestiek számára – mondta el Paloma Castro Martinez, a Lime nemzetközi kommunikációs igazgatója, a budapesti SMART X konferencián tartott előadásában. A Lime küldetése, hogy gyors, egyszerű és fenntartható alternatívát nyújtson a városi közlekedésre. Elektromos rollerjei enyhíthetik a forgalmi dugók, a légszennyezés és a parkolási nehézségek okozta problémákat.

„Hamarosan csatlakozunk Budapest kiváló “Városok az emberekért” kezdeményezéséhez, amelynek részeként – egyelőre tesztüzemben – elindítjuk elektromosroller-szolgáltatásunk, és mindent megteszünk azért, hogy szolgáltatásunkkal megkönnyítsük a fővárosiak életét.

Szolgáltatásaink bevezetése előtt minden esetben szorosan együttműködünk az illetékes helyi hatóságokkal, és ennek megfelelően járunk el Budapest esetében is. Tiszteletben tartjuk és meghallgatjuk a helyi döntéshozókat annak érdekében, hogy együttműködésünk hosszútávon is gyümölcsöző legyen.

Hisszük, hogy Budapesten jelentős az igény a mikromobilitás iránt. Mint sok más európai nagyvárosban, itt is problémát jelentenek a forgalmi dugók, a légszennyezés és a parkolási nehézségek. A fővárossal és a helyi lakosokkal együttműködve olyan megoldásokat szeretnénk kidolgozni, amelyek segítségével élhetőbbé tehetjük városi környezetünket.

Bízom benne, hogy egy év múlva ilyenkor sok embert láthatunk Budapest utcáin Lime e-rollerekkel közlekedni és szolgáltatásunk ennek a dinamikusan fejlődő városnak szerves része lesz” – mondta el Paloma Castro Martinez az IVSZ rendezésében megvalósult SMART X konferencián.

Jelenleg is zajlanak az egyeztetések a hatóságokkal annak érdekében, hogy a Lime teljes mértékben megfeleljen a helyi szabályozásoknak.

A világszerte több mint 100 városban jelenlévő Lime új korszakot teremt a megosztásra épülő városi közlekedésben. E-rollerjei beépített GPS rendszerrel és automata zárszerkezettel felszereltek. A legújabb vezeték nélküli technológiának köszönhetően a felhasználók akár pár mozdulattal letölthetik okostelefonjukra az App Store-ból vagy a Google Play-ből a Lime alkalmazását. Az applikáció segítségével könnyedén megtalálhatják a hozzájuk legközelebbi, szabad e-rollert, amelyet mobiljuk segítségével oldhatnak fel.

Az e-rollermegosztó szolgáltatás legnagyobb előnye, hogy dokkolóállomások nélkül működik, így a felhasználók gyakorlatilag bárhol felvehetik vagy letehetik a rollereket. Az eszközök használatával akár pár perc alatt eljuthatunk például a Városligetig az Andrássy úton, az Erzsébet térről indulva.

A Lime e-rollerjei biztonságosak és könnyen kezelhetők, 25 km / órás maximum sebességre képesek. Tölthető akkumulátorral működnek, és egyszerűen használhatók. A Lime helyi csapata tartja karban a járműflottát, ők gyűjtik be éjjelente a rollereket, amelyeket a töltőállomásokon fel is töltenek, hogy reggelre újra használatra készen várják a Lime-ozókat.

Paloma Castro Martinez, a Lime globális kommunikációs igazgatója

Paloma Castro Martínez globális márkastratéga, aki több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik az FTSE 100 cégek imázsépítésének koordinálásában a digitális stratégia, a vállalati kommunikáció és a szabályozási ügyek területén. A Lime globális kommunikációs vezetőjeként a vállalat integrált nemzetközi kommunikációját irányítja.

Száznál is több városban vitte sikerre a Lime szolgáltatások bevezetését, biztosította a márka pozícióját a piacon, és olyan különleges lehetőségeket biztosított a Lime számára, mint például a párizsi Divathéttel és Stella McCartney-val folytatott együttműködés.

A Lime-ról

A Lime 2017-es indulása óta szerves része Európa nagyvárosainak Varsótól Bécsig, Zürichtől Berlinig. Az elektromos rollereket és kerékpárokat is tartalmazó flottája révén célja a városi élet és a városi közlekedés megváltoztatása.

A Lime az emberekről szól, értük működik. Kapcsolatot teremt város és lakói között. Célja a városi mobilitás elősegítése szórakoztató, kényelmes és hatékony eszközökkel.

Az európai helyi közösségekkel és hatóságokkal szorosan együttműködve új közös kultúrát építünk, és megoldásokat kínálunk a fenntartható, befogadó és hozzáférhető módon élő városok kihívásaira.

A Lime Európa több mint 20 országában és száznál is több városában van jelen. Világszerte öt kontinens lakói számára nyújt intelligens közlekedési megoldásokat. Felhasználói ​​eddig 26 millió Lime utazást bonyolítottak le.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...