- Hirdetés -

Elektromos üzletággal bővült a Duna autó portfóliója

|

- Hirdetés -

Évek óta meghatározó autópiaci trend az elektromobilitás előretörése. A nemzetközi mellett hazai szinten is jelentős a keresletnövekedés, és ez nem csak a középkategóriás, alternatív meghajtású gépkocsikra igaz, hanem a prémium modellekre is. Így a vevői igényekhez igazodva, új elektromos üzletág kezdi meg működését a Duna Autó bázisán.

A járványhelyzet nem törte meg, sőt, további portfólió-bővítésre ösztönözte a Duna Autó Zrt-t. Előbb a Citroën jelent meg az óbudai vállalat kínálatában, majd az egyedülálló okosszekrény szervizszolgáltatást indították el. Az értékesítés területén most újabb bevezetés történik: stílusosan, a Föld napjához időzítve megkezdi működését a Duna Autó Green Power Selection üzletág.

„A nemzetközi trendekkel párhuzamban az elektromobilitás egyre gyorsabban fejlődik hazánkban is. A növekvő kereslettel a márkakereskedéseknek is fel kell venniük a lépést, épp ezért döntöttünk mi is a portfólió-bővítés mellett” – kezdte Markó Zoltán, a Duna Autó Zrt. kereskedelmi és marketingigazgatója. „Az általunk forgalmazott 19 márka nagyrészének eddig is több alternatív meghajtású modell volt a kínálatában, de a Green Power Selection üzletág elindításával egy teljesen új fogyasztói szegmenst szereznénk megcélozni. Olyan új modellek jelennek meg cégünk palettáján, amelyek eddig nem voltak a portfólió részei. A bevezetés folyamatos lesz, induláskor a Tesla Model 3 kerül először bemutatótermünkbe. Hamarosan pedig érkezik a BMW iX3, Ford Mustang Mach-E és Polestar 2, a továbbiakban pedig több olyan felső kategóriás elektromos modell kerül a „válogatás” kínálatunkba, amely okkal tarthat számot a vevők érdeklődésére.”

Képaláírás: Megkezdi működését a Duna Autó Green Power Selection üzletág, amely által null-kilométeres import Teslákat is vásárolhatunk itthon, akár készletről is.

Mivel kategórián belül is jelentősen növekszik a hazai Tesla iránti érdeklődés, az óbudai vállalat célja, hogy segítője és kiszolgálója legyen a prémium keresletnek. „Teslákat eddig általában online rendelésből lehetett vásárolni, pedig nagy az igény arra, hogy a potenciális vevők testközelből megismerhessék, kipróbálhassák a márka modelljeit. A közvetlen kapcsolattartás és kommunikáció azonban kulcsfontosságú a gépkocsi-vásárlás során, amire mi megoldást kínálunk” – emelte ki Groska Mihály, a Duna Autó Green Power Selection üzletág vezetője.

Az Autóváros újonnan megnyíló bemutatótermében lehetőség nyílik a különböző modellek, illetve az elektromos autózás pénzügyi és gyakorlati előnyeinek megismerésére. Emellett teljes körű szolgáltatási csomagot is kínálnak a szakemberek. Hogy ebbe mi tartozik bele? Az autókonfigurálási tanácsadástól, a kiválasztott jármű szállításán és forgalomba helyezésén át, a finanszírozási lehetőségek biztosításáig, minden adminisztrációs és logisztikai ügyintézést a vállalat végez ügyfelei részére. A null-kilométeres, prémium elektromos autók nem csak rendelésről, hanem készletről, azonnal is megvásárolhatók, sőt, vezetéstechnikai tréning is igényelhető hozzájuk, ami a technikai újítások miatt megalapozott igényt támaszthatnak az új tulajdonosokban.

Az elektromos autók használói számára további fontos kérdés, hogy milyen módon oldható meg az otthoni és vállalati töltéstechnológia. A Duna Autó szakértői ebben is segítséget nyújtanak: legyen szó előzetes felmérésről, hálózatbővítésről, otthoni fali töltőberendezések szállításáról, garanciális szolgáltatásokról vagy akár kiegészítő napelemes rendszer kivitelezéséről. A vállalati ügyfelek részére pedig megoldható az otthoni töltések hivatalos vállalati elszámolhatósága is.

Ahogy Markó Zoltán is elmondta, a magyar autóvásárlók is egyre nyitottabbak az elektromos és hibrid technológiák iránt, de az érdeklődők hajlamosak összehasonlítani az alternatív és hagyományos meghajtású autók árcéduláját, és ez alapján inkább lemondanak a zöld megoldásokról. Pedig a társadalmi felelősségvállalás, az eszmei érték mellett az elektromos autók fenntartási költségeiben rejlő megtakarítási lehetőségek is megalapozzák, hogy jó döntés egy környezetbarát modell megvásárlása. Nagyot lendített ezen a tavalyi, elektromos autóvásárlási pályázat, amikor már akár 2,5 millió forintos támogatást is szerezhettek a potenciális vevők. Az érdeklődés olyan nagy volt, hogy mindössze pár óra alatt ki is merült az erre szánt állami keret. A Duna Autó például több mint 300 darab elektromos autót adott át kormányzati támogatással, a 2020-as eladásoknak pedig 10%-a irányult a környezetbarát gépjárművek kategóriájára. A cég tavalyi értékesítési adatai alapján a tisztán zöld energiával működők közül a Renault Zoe és a Nissan Leaf a legnépszerűbb. Míg a plug-in hibridek esetében a Volvo XC90-ből adják el a legtöbbet az Autóvárosban, addig a hibrideknél és a mild-hibrideknél a Honda CR-V, illetve a Suzuki Vitara tűnik verhetetlennek. Az ígéretek szerint hamarosan újra megnyílik az állami támogatási keret, ami újabb fellendülést hozhat az elektromos autók piacán.

A jól bevált elektromos típusok (Hyundai, Kia, Nissan, Peugeot, Renault) mellett azonban folyamatosan törnek előre a népszerűségi listán az újonnan érkezők is. A Fiat az 500e, a Skoda pedig az Enyaq iV-val számít új belépőnek az elektromos autók piacán, de hamarosan érkezik a Dacia Spring, Peugeot e-Rifter, Citroën Berlingo, Seat el-Born és Volvo XC40 BEV is. Sőt, már nem csak személyautóknál, hanem a haszongépjárművek esetében is választhatunk környezetbarát megoldást, például ha a Citroën ë-Jumpyra vagy ë-Berlingo furgonra, Peugeot e-Expertre, Fiat Professional e-Ducatóra vagy Renault Master Z.E.-re adjuk le a voksunkat. A kishaszongépjárművek esetében ráadásul még TAO kedvezmény is igénybe vehető céges vásárlásnál.

„Ma már szinte nincs olyan márka, amely ne dobott volna piacra legalább egy mild-hibrid modellt. Tavaly rengetegen mutatkoztak be újdonságaikkal a piacon, így azt hiszem, 2021 tekinthető a csúcsnak a bevezetések tekintetében. Mi is, az ország legszélesebb elektromos és hibrid kínálatában jelenleg több mint 90 alternatív meghajtású modellt tudunk bemutatni az érdeklődőknek, amely ugyancsak bizonyítja, hogy a Duna Autó piaci szerepe az zöldautózás terén is meghatározó” – tette hozzá Markó Zoltán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Vásárlóinak kedvez a Kifli újításaival

A közkedvelt online szupermarket a vásárlói igények mentén fejleszti szolgáltatását, teljesítve ezzel küldetését, miszerint „jót enni, jól élni” mindenkinek lehet. A napokban bevezetett friss újításokkal még magasabb vásárlói élményt kínálnak a meglévő és jövőbeli...

Így tévéznek a magyarok

Az internetes tartalmakat többnyire egyedül, a sorozatokat már társaságban szeretjük nézni, és az evéshez is szívesen kapcsoljuk be a tévét – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből. A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgáló kutatás arra...

Rengeteget költöttek a magyarok külföldön

Visszatért a magyarok külföldi utazási kedve: tavaly az előző évinél harmadával többször, 18 millió alkalommal utaztak el. Ez még elmarad a járvány előtti számtól, de költésben már így is csúcsot döntöttünk a gyenge forint...

Nem sok jóra számítanak a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 55 százaléka kapott év elején fizetésemelést, az emelés mértéke közel felüknél nem haladta meg a 10 százalékot. 17 százalék azok aránya, akik ebben az évben egyáltalán nem számítanak fizetésemelésre –...

Kapcsolatépítés nélkül nincs üzlet

A jelenlegi bizonytalan, válságos gazdasági helyzetben minden olyan eszköz szerepe felértékelődik, amely képes extra bevételt hozni a vállalkozásoknak. A tudatos és profi üzleti kapcsolatépítés – más szóval networking – erejét tökéletesen jól mutatja, hogy...

Rangos elismerést kapott a Toyota

Az amerikai Forbes szerint a Toyota Camry a 2023-as év autója.A Toyota Camry hosszú évek óta a világ legnépszerűbb felső-középkategóriás szedánja, nem volt ez másként 2022-ben sem: a japán autógyártó Európában kizárólag fejlett környezetbarát...

Nagyot kell zöldítenie Magyarországnak

A légkörbe jutó üvegházhatású gázok mennyiségének további csökkentéséről döntött az Európai Parlament. Ez alapján Magyarországnak majdnem 20 százalékos kibocsátáscsökkentést kell végrehajtania 2030-ig. „A döntés tiszta vizet önt a pohárba – végre pontosan lehet tudni,...

Csökkenő profittal számolnak a nagyvállalatok

A nagyvállalatok idén nem várnak árbevétel és profitnövekedést. A cégek több mint egy éve csökkenő profittal számolnak, ami most negatív rekordot ért el, emellett az árbevétel várt változása is negatív előjelű – derül ki...

Különleges vendéggel folytatódik a gasztro-műsor

Március 27-én veszi kezdetét a VIASAT3 csatornán a nagysikerű cukrászverseny legújabb évada, az Ide süss! – Húsvéti kihívás! Az ünnepi részekben most is hírességek – Csocsesz, Király Peti, Oroszlán Szonja, Pál Dénes, Pásztor Anna,...

Az állam bevásárolta magát a Yettelbe

Részvénycsere ügyletet hajtott a 4iG Nyrt. leányvállalata, az Antenna Hungária Zrt., valamint a magyar állam képviseletében a Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt.. A szerződésnek megfelelően az Antenna Hungária a PPF Telecom Group magyarországi leányvállalataiban (Yettel...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változások az Alzánál

Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a...

Vásárlóinak kedvez a Kifli újításaival

A közkedvelt online szupermarket a vásárlói igények mentén fejleszti szolgáltatását, teljesítve ezzel küldetését, miszerint „jót enni, jól élni” mindenkinek lehet. A napokban bevezetett friss újításokkal még magasabb vásárlói élményt kínálnak a meglévő és jövőbeli...

Így tévéznek a magyarok

Az internetes tartalmakat többnyire egyedül, a sorozatokat már társaságban szeretjük nézni, és az evéshez is szívesen kapcsoljuk be a tévét – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből. A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgáló kutatás arra...

Rengeteget költöttek a magyarok külföldön

Visszatért a magyarok külföldi utazási kedve: tavaly az előző évinél harmadával többször, 18 millió alkalommal utaztak el. Ez még elmarad a járvány előtti számtól, de költésben már így is csúcsot döntöttünk a gyenge forint...

Nem sok jóra számítanak a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 55 százaléka kapott év elején fizetésemelést, az emelés mértéke közel felüknél nem haladta meg a 10 százalékot. 17 százalék azok aránya, akik ebben az évben egyáltalán nem számítanak fizetésemelésre –...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Nagyot kell zöldítenie Magyarországnak

A légkörbe jutó üvegházhatású gázok mennyiségének további csökkentéséről döntött az Európai Parlament. Ez alapján Magyarországnak majdnem 20 százalékos kibocsátáscsökkentést kell végrehajtania 2030-ig. „A döntés tiszta vizet önt a pohárba – végre pontosan lehet tudni,...

Az induló cégeknek is fontos a fenntarthatóság

Hat és fél év múlva a Föld elérheti az átlaghőmérséklet 1,5 Celsius-fokos emelkedését, ami visszafordíthatatlanul megváltoztatná a bolygó klímáját. Ennyi idő ezen vélemények szerint van arra, hogy az emberiség – beleértve a vállalkozásokat is...

Már nem elég zöldnek látszani a vállalatoknak

Láthatóan összhangban szigorodnak az EU elvárásai a fenntarthatóság (ESG) területét érintően, hiszen az Európai Unió kötvénykibocsátóira hamarosan már egy új sztenderd fog vonatkozni. 2023. február 28-án az Európai Tanács és az Európai Parlament tárgyalófelei...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....