- Hirdetés -

Élen a Sport TV

|

- Hirdetés -

Az elmúlt év minden nézettségi adatának ismeretében hivatalos, hogy minden korosztályban a Sport TV portfóliója (Sport1 és Sport2) volt a legnézettebb a kereskedelmi sportcsatornák között.

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2023-ban minden korosztályban, így a teljes lakosságot tekintve (A4+), a 18-49 év közötti lakosságot (A18-49), a 18-59 éves lakosság (A18-59) és a sportcsatornák szempontjából kiemelten fontos 18-49 év közötti férfiak (M18-49) is a Sport TV portfóliója volt a legnézettebb kereskedelmi sport portfólió Magyarországon. A kereskedelmi sportcsatornák versenyében pedig a Sport1 végzett az első helyen ugyanebben a versengésben.

Az év legnézettebb közvetítése/közvetítéssorozata a női kézilabda Bajnokok Ligája négyes döntője volt, ahol két magyar csapat is érintett volt, így nem meglepő, hogy mind a négy találkozó kiváló nézettséget ért el azon a hétvégén. A 2023-24-es szezonban a kézilabda Bajnokok Ligája történetében először fordul elő, hogy öt magyar csapat (DVSC Schaeffler, FTC-Rail Cargo Hungaria, Győri Audi ETO KC, OTP-Bank-Pick Szeged, Telekom Veszprém) is főtáblás. A 2023-as év tehát rekordszámú, összesen 75 magyar érdekeltségű kézilabda BL-meccset tartogatott, emellett további 51 alkalommal szurkolhattunk hazai csapatainknak a nemzetközi kupákban (EL vagy EC).

A Sport TV-nél senki sem közvetített több Bajnokok Ligája-találkozót 2023-ban, 147-szer a kézilabda, 102-szer a labdarúgás és 17-szer a jégkorong európai csúcssorozatára kapcsolhattak a nézők. Ez összesen 266 BL-meccset jelentett az évben. Ehhez hozzátehetjük nyugodtan, hogy a labdarúgó BL 2024-es reformja után ez a szám még magasabb lesz majd a következő szezontól.

Az elmúlt évek egyik sikertörténete a darts felépítése volt Magyarországon, a sportág népszerűségét a 2024-es vb-döntő rekordnézettsége remekül bizonyítja. Évről évre nő az érdeklődés az esemény iránt, és most már bátran kijelenthetjük, az ünnepi időszakban minden sportrajongó számára kötelező esemény lett a vb, ráadásul egyre többen követik a PDC további, egész évben zajló rangos eseményeit.

A remek nézettséghez az értékes sportjogok és -portfólió mellett a megfelelő programstruktúra is jelentősen hozzájárul. Szinte minden napra jut valami kimagasló sportesemény, így mindenki megtalálja saját kedvenceit a megszokott napokon és műsorsávokban. Hétköznap kedden és szerdán a labdarúgó Bajnokok Ligája, szerdán és csütörtökön pedig a férfi kézilabda Bajnokok Ligája hoz kiemelkedő nézettséget hétről hétre, míg hétvégén a női kézilabda Bajnokok Ligája és Európa-liga, illetve a Serie A határozza meg a programstruktúrát. A darts esetében a tökéletes időpontban és eszeveszett körítéssel rendezett világbajnokság a legnézettebb esemény, de a hosszabb és rövidebb tornák egész évben, illetve a tavasszal minden csütörtökön jelentkező Premier League is kiváló eredményeket hoz. Mindezeken felül több olyan értékes és nemzetközi szinten is rangosnak számító esemény is látható a Sport TV-n, mint az egyre több európai időpontban zajló meccset kínáló NBA összecsapásai, a legnagyobb UFC-gálák, vagy az Olasz Kupa és Szuperkupa, a Spanyol Kupa és a Német Kupa legfontosabb derbijei.

A nézők ezekre a sorozatokra, meccsekre, összecsapásokra és ütközetekre, tehát a Sport TV-re szavaztak. A tendencia 2024-ben is folytatódik, hiszen a Sport TV továbbra is ezekkel a rendkívül izgalmas közvetítésekkel jelentkezik egész évben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Felpörgeti az eladásokat az Árukereső szolgáltatása

Érzékelhetően javíthatja az eladásokat az Árukereső Product Ads szolgáltatása, amely jól látható és hatékony kiemelést biztosít a termékeknek, akár újdonságokról vagy bestsellerekről, akár kiemelt promóciókról vagy akciókról van szó. A szolgáltatás aktiválása után a...

Milliókat spórolhatnak a családok

Zuhanó kamatok, kedvező lakástámogatások: aki ma szeretne lakáshitelt igényelni, sokkal kifizetődőbb módon teheti ezt meg, mint akár fél évvel ezelőtt. Mennyit spórolhat az, aki most dönt az egyedi, közvetítőn keresztül elérhető lehetőség mellett? A...

Így védekezhetnek a kkv-k a zsarolóvírusokkal szemben

A Statista adatai szerint a vállalkozások több mint 72 százalékát érte zsarolóvírus-támadás 2023-ban, ami messze a legmagasabb szám az elmúlt 5 évben. Azonban az Eurostat statisztikái alapján míg a hazai nagyvállalatok kiemelt figyelmet fordítanak...

Bakancslistás sörútlevéllel népszerűsítik a minőségi söröket

A minőségi, csapolt söröket népszerűsíti az a kiadvány, amely tíz budapesti vendéglátóhelyen kínál ingyenes sörkóstolót a tulajdonosainak.Sörútlevelet készített a legismertebb magyar sörös magazin, hogy az igényes sörfogyasztásra, a különleges minőségű csapolt sörre és a...

Karbonlábnyom-számlálóval zöldít a Hello Agency

A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is tudjon nyújtani ügyfelei számára. A 25 éves rendezvényszervezői múltra visszatekintő...

Kiberbiztonság: erre számíthatunk 2024-ben

Napjainkban rendkívül lendületes technológiai fejlődésnek lehetünk szemtanúi, és ez különösen nagy hatással van a kiberbiztonság területére. Felgyorsult a macska-egér játék: a kiberbűnözők a legmodernebb eszközökkel és módszerekkel finomhangolják a tevékenységeiket a legújabb védelmi vonalak...

Új kollekcióval rukkolt elő az IKEA

Az IKEA új kollekciója a tapasztalt és a kezdő kertészekre is gondolt. A növényültetés időszakára összpontosító DAKSJUS termékek között megtalálhatók bel- és kültéri használatra alkalmas víztároló virágcserepek, függő virágtartók és virágállványok, valamint a növények...

Története legerősebb évét zárta az SAP Hungary

Minden eddiginél jobb évet zárt 2023-ban az SAP Hungary, mellyel elnyerte a 24 országot tömörítő közép-kelet-európai régió „SAP - Best Country of the Year” díját, míg tanácsadási üzletága az „SAP - Best Cloud Services...

Élőben nézhetjük az Oscar-gálát a Disney+-on

A Disney+ élőben közvetíti Magyarországon a 96. Oscar-gálát március 10-én. A stream a vörös szőnyeges közvetítéssel kezdődik 23:30-kor, a díjátadó pedig éjfélkor indul. Az Emmy-díjas talkshow műsorvezető és producer, Jimmy Kimmel negyedik alkalommal tér...
Cápák között nézettség

Szünetre mennek a Cápák az RTL-en, de áprilisban visszatérnek

Március 3-án 19:00-kor kerül képernyőre a Cápák között mostani évadának kilencedik adása, amelyet A renitens című sorozat első epizódja követ. Ezt követően a népszerű üzleti showműsor szünetre megy, és majd április 28-tól érkezik a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Önálló vállalatba szervezi űr- és technológiai portfólióját a 4IG Csoport

A bejegyzés alatt álló 4iG Space and Technology Zrt. az alapítást követően 45 százalékos tulajdont szerez a REMRED Technológiai és Fejlesztő Zrt.-ben.A 4iG Nyrt. a novemberben bejelentett transzformációs program céljainak megfelelően a cégcsoport űripari...

Felpörgeti az eladásokat az Árukereső szolgáltatása

Érzékelhetően javíthatja az eladásokat az Árukereső Product Ads szolgáltatása, amely jól látható és hatékony kiemelést biztosít a termékeknek, akár újdonságokról vagy bestsellerekről, akár kiemelt promóciókról vagy akciókról van szó. A szolgáltatás aktiválása után a...

Milliókat spórolhatnak a családok

Zuhanó kamatok, kedvező lakástámogatások: aki ma szeretne lakáshitelt igényelni, sokkal kifizetődőbb módon teheti ezt meg, mint akár fél évvel ezelőtt. Mennyit spórolhat az, aki most dönt az egyedi, közvetítőn keresztül elérhető lehetőség mellett? A...

Így védekezhetnek a kkv-k a zsarolóvírusokkal szemben

A Statista adatai szerint a vállalkozások több mint 72 százalékát érte zsarolóvírus-támadás 2023-ban, ami messze a legmagasabb szám az elmúlt 5 évben. Azonban az Eurostat statisztikái alapján míg a hazai nagyvállalatok kiemelt figyelmet fordítanak...

Bakancslistás sörútlevéllel népszerűsítik a minőségi söröket

A minőségi, csapolt söröket népszerűsíti az a kiadvány, amely tíz budapesti vendéglátóhelyen kínál ingyenes sörkóstolót a tulajdonosainak.Sörútlevelet készített a legismertebb magyar sörös magazin, hogy az igényes sörfogyasztásra, a különleges minőségű csapolt sörre és a...
- Hirdetés -

Podcast

A rádió a fantáziát indítja be

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió iparági összefogás vezetője, Nagy Marcell segítségével. Majd pedig Guzsaly Péter, a Skool partnerkapcsolati vezetője...

Az emberek érzik, milyen értékkel bír az élelmiszer

A pazarlás és az adományozás témaköre karácsonykor kéz a kézben jár az élelmiszervállalatoknál, erről mesélt a Business Lounge december 6-ai adásában Kazatsay Eszter, a Penny Magyarország kommunikációs vezetője és Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank...

Újabb csatornákon megyünk az olvasók után

Az Indamedia könyvkiadásban erősített, a Wizzair pedig növelte repülőflottáját – erről és még tucatnyi másik dologról beszélgettek a Business Lounge november 21-ei adásában Starcz Ákossal, az Indamedia csoport igazgatósági tagjával és Radó Andrással, a...

Don't Miss

Továbbvisszük, amit megálmodtunk

A függetlenné válással együtt szervezetileg is komoly változások történnek a FleishmanHillard Cafénál, többek között új üzletágakat indítanak – mondta el Balaton Anita. A FleishmanHillard régi-új ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy...

Sokba kerülhet a márkaépítés a mesterséges intelligenciával

Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia (MI), amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak. Ezzel párhuzamosan azonban mind hangosabban kongatják a vészharangokat is, miszerint nem árt vigyázni az új technológiával. Utánajártunk, milyen hátulütői...

Állandó trendkövetési kényszer

A technológiai fejlődéssel és a folyton változó fogyasztói környezettel állandó a trendkövetési kényszer – többek között ez derült ki a hazai és külföldi reklámokhoz és filmekhez gyártási, tervezési és fejlesztési szolgáltatásokat nyújtó 235 Productions...

Nem unatkoztunk egy percet sem

2023 egy igazán kreatív év volt a KNK számára, ami látványos projektekben és jó néhány szakmai díjban, elismerésben is megmutatkozott – mondta el Knapcsek Katalin. A KNK PR&Media ügyvezető igazgatója a Marketing&Media magazinnak adott...

Az idei évünket a dinamizmus fogja meghatározni

A nagy márkáink fejlesztése mellett olyan tartalmi szolgáltatásokat biztosítani partnereinknek és az olvasóknak, amelyek maradandó élményhez juttatják őket - mondta el az idei terveik kapcsán Vági Róbert. A Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonlábnyom-számlálóval zöldít a Hello Agency

A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is tudjon nyújtani ügyfelei számára. A 25 éves rendezvényszervezői múltra visszatekintő...

Új fejlesztés segíthet a karbonlábnyomunk megismerésében

Az innovatív norvég startup, a Carbon Centrum új befektetője, az EIT InnoEnergy égisze alatt folytathatja a CarbonID fejlesztését. A platformot arra hozták létre, hogy az autonóm módon kövesse a vállalati dolgozók CO2 kibocsátását (Scope...

Újabb kihívásokat hoz a hazai cégeknek az Unió rendelete

Alig egy éve maradt a vállalatoknak arra, hogy felkészüljenek az Európai Unió erdőirtás megfékezését célzó rendeletének (EUDR) végrehajtására. A szabályozás új kötelezettségeket ró valamennyi cégre, amelyek egy jól meghatározott termékkörrel, illetve az ezekből az...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....