A Decathlon karácsonyi kommunikációja idén arról szól, hogy a csapatjáték hogyan segíthet átvészelni a nehéz időszakokat és boldogabbá tenni az együtt töltött időt.
Ha családként úgy tudunk működni, akár egy profi sportcsapat, stratégiával, kulcsszerepekkel, jól begyakorolt csapatjátékkal, gyakorlatilag minden akadályt leküzdhetünk. A kampány PR lábában az üzenetet termékkommunikáció nélkül, olyan formában szeretné átadni az üzletlánc, amiben minden család magára ismerhet.
Az integrált PR kampány középpontjában egy különleges videó áll, amelyben egy család adventjét, együtt töltött hétköznapjait követhetjük végig, melyet Hajdú B. István úgy narrál, mintha egy aréna kommentátori fülkéjéből követné az eseményeket.
A videó az ország legolvasottabb online sportoldalán, a Nemzeti Sport Online-on is feltűnt, de a témát a Decathlon támogatásával a legszókimondóbb női portál, a WMN is feldolgozta őszinte és együttérző cikkek és IGTV-s videótartalom keretében – utóbbiban Szentesi Éva, Szabó Anna Eszter és Radojka Filákovity oszt meg családi praktikákat a stresszmentes ünnepekhez. Így kíván kitartást az év végéhez, boldog karácsonyt és jó pihenést minden vásárlójának a Decathlon Magyarország.