- Hirdetés -

Elindult a KaranténTéVé

|

Újabb digitális fejlesztés a Marquard Media Family & Health portfóliójában: családi karanténreality videósorozat indult a Famiily.hu-n.

„A Famiily.hu az okos szülők találkozóhelye, portfóliónk legfiatalabb digitális márkája, amely kihasználja a digitális tartalomgyártás minden lehetőségét. Tartalmi szempontból igyekszünk minél szélesebb körben kiszolgálni olvasóinkat és olyan projekteket létrehozni, amelyekben még közelebb hozhatjuk a márkát, a szerkesztőket és a fogyasztókat. Erre a Famiily.hu-t alapjaiban jellemző, nyitott, érdeklődő, egymáshoz közelítő koncepcióra alapozva készülnek nap mint nap a weboldaltartalmaink, a podcastjaink és most ez a realityműsorunk is. Ezenfelül a műsor egy intenzív hirdetői kapcsolódásra is lehetőséget ad, mivel talán még soha nem volt annyira fontos a hirdetői üzenetek ténylegesen befogadói környezetbe érkezése, mint most, a pandémia időszakában” – mondta Pastyik Renáta, a Marquard Media portfólióigazgatója.

„A KaranténTéVé a Famiily.hu családi realityműsora, melyben megmutatjuk, hogyan élnek a modern családok most, a karantén ideje alatt. Szeretnénk betekintést és pár perc vidámságot adni a nézőknek, valamint megmutatni, hogy nagyrészt ugyanazokkal a problémákkal, nehézségekkel küzdünk akkor is, ha látszólag nagyon más a hátterünk. Reméljük, hogy a műsor segítségével felerősödik mindannyiunkban a #nemvagyegyedül érzés. Minden epizódban hat különböző élethelyzetű családot mutatunk be, hogy mindenki magára ismerhessen, és erőt meríthessen valaki más példájából. A Famiily.hu oldalon a karanténról és a járványról a számtalan cikkünk tájékoztat, edukál, ad hasznos tippet, tanácsot az olvasóknak. Ezzel szemben a KaranténTéVével sokkal inkább szórakoztató funkciókat szeretnénk betölteni. Szeretnénk picit elvonni a látogatók figyelmét a mindennapok nehézségeiről, mosolyt csalni az arcukra ebben az embert, illetve családot próbáló helyzetben. Számos olvasónkkal beszélgetünk, levelezünk rendszeresen, és az üzenetváltásokból sorban kiderül, hogy ha nem is pontosan ugyanabban, de nagyon hasonló csónakokban evezünk – persze szigorúan egymástól 2 méternyire. Ezért indítottuk el a KaranténTéVét, hogy amikor megnéznek a minket olvasó-követő-hallgató szülők és családok egy-egy részt, amelyeknek történéseit más realitykkel ellentétben nem forgatókönyvíró, hanem csakis az élet írja, akkor láthassák, hogy nem csak őket viseli meg a karantén, nem csak ők fáradtak, nem csak őket készíti ki a home office-home school és a home ovi, szóval, hogy ugyanazok a problémáink, a nehézségeink, és hogy tudják, hogy »nincsenek egyedül« ” – nyilatkozta Zubor Rozália, a Famiily.hu főszerkesztője a sorozat kapcsán.

A KaranténTévé bemutatkozó teasere 04. 16-án indult el, majd 18-án startolt az első adás a Famiily.hu videócsatornáján. A különböző létszámú és változó modellű családok mind-mind végtelenül személyes és őszinte vallomásai egyben megható és humoros pillanatokban is gazdagok. A főszereplők mind reprezentálják a Famiily.hu tipikus olvasóját. Ők: Zubor Rozália – @igenanya – a Famiily.hu főszerkesztője, Endrész Timi – @heychicksblog – blogger, a Famiily.hu szerzője, Sánta Dávid – @santabros – üzletvezető, blogger, a Famiily.hu szerzője; Zorátti Adrienn – @mamisaag – egyedülálló anyuka, újságíró; Lugosi Dóri – @elegjoanya – táplálkozástudós, blogger; Szabó Bogi – @mammywithfour – full time, négygyerekes anyuka és családjaik.

A műsor határozatlan végűre tervezett, a karantén feloldásával nem zárul le. Pár héten át nyomon követi majd azt is, hogy miként rázódnak vissza a családok a „régi” életükbe, ha egyáltalán a régi életükbe rázódnak vissza, és nem egy teljesen új élet vár mindenkire a karantén után.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...