Elindult az Amazon Ads támogatása a magyar piacon

Az Aleph és az Amazon közötti együttműködés keretében már a magyar piacon is elérhető támogatás az Amazon Ads használatához.

Az új együttműködés 20 országban (köztük Magyarországon, Csehországban és Romániában) fogja támogatni a hirdetőket és az ügynökségeket a hirdetések, képi- és videókampányok kivitelezésében az Amazon Ads termékek segítségével, amelyek lehetővé teszik, hogy új közönséget érjenek el az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Nyugat-Európában. Az ügyfeleket az Alephnek az Amazon Adsra specializálódott csapata fogja ebben támogatni.

Az Aleph ügyfelei elérhetik az Amazon Ads közönségét és felületeit, amely magában foglalja a Twitchet, az IMDB-t és az Amazon Musicot is, hogy segítsenek a határokon átnyúló e-kereskedelemben részt vevő vállalkozásoknak növekedési lehetőségit teremteni, valamint mindazoknak, akik szeretnék nemzetközi szinten népszerűsíteni termékeiket vagy szolgáltatásaikat. Az Aleph hozzáfér az Amazon Marketing Cloud-hoz is, hogy segítse a hirdetőket abban, hogy teljeskörű és mélyreható információt szerezhessenek a vásárlási útvonalakat, a kampányok méréséről, a közönségek elemzéséről, a médiaoptimalizálásáról, valamint arról, hogy személyre szabott közönséget építhessenek az adatok és a konverziók alapján több forrásból az Amazon DSP-n keresztül.

„Örülünk, hogy az Amazon Ads partnerei lehetünk, és segítjük a hirdetőket, ügynökségeket és vállalkozásokat Európa és a MENA régió számos piacán. Az Amazon Ads termékek felhasználásával támogatni fogjuk a magyar reklámipart abban, hogy újabb, értékes fogyasztókat érhessenek el világszerte, további izgalmas lehetőségeket teremtsünk ügyfeleink számára, és olyan kézzelfogható eredményeket nyújtsunk, amelyek összhangban vannak az ő céljaikkal” - mondta el Novák Péter, az Aleph magyarországi vezetője.

Az Aleph 65 irodája világszerte összekapcsolja a hirdetőket és fogyasztókat, így lehetőségeket teremt a helyi vállalkozások számára a digitális hirdetések igénybevételére. Az Aleph több mint 130 - elsősorban feltörekvő országban - aktív és támogatja a hirdetőket abban, hogy kapcsolatba lépjenek a fogyasztókkal a világ 45 vezető digitális platformján.