Elindult az Audi új márkakampánya

Az Audi újrafogalmazza a „Haladás” fogalmát, tovább finomított márkastratégiájának középpontjába helyezve az embereket, értékeikkel és szükségleteikkel együtt. Továbbra is központi téma a fenntarthatóság, a digitalizáció és a formatervezés. A fenntartható és digitális prémium mobilitás irányába történő váltás hangsúlyos szerepet kap az új globális márkakampányban, melynek szlogene „Future is an Attitude”. Ezen kívül az átdolgozott vállalati arculat is világszerte most először látható.

„Márkastratégiánk finomhangolásakor a „Haladás” egy aktuálisabb meghatározást kapott és felkészültünk a jövőre: az autóipar új korszakára és az ügyfeleinkre.” – nyilatkozta Henrik Wenders, az Audi márka rangidős alelnöke. A cél – tette hozzá Wenders – az emberek életének jobbá tétele a technológián és társadalmi hozzájárulásunkon keresztül. Az Audi arra törekszik, hogy a prémium mobilitás jövőjét formálja és magával ragadó élményeket hozzon létre.

Világszintű kampányával az Audi márka utat mutat az elektromos, digitalizált és érzelemgazdag jövő felé. Ezen kívül a jelenlegi modellek – mint az Audi e-tron Sportback – mellett szerepet kapnak olyan jövőbemutató járművek is, mint az Audi AI:ME és az Audi Q4 Sportback e-tron concept. Ők képviselik a márka innovatív erejét. A főszereplők olyan Audi dolgozók – mint például Marc Lichte formatervezési vezető – akik hitelesen képviselik az Audi szemléletét.

A „Future is an Attitude” mottóval futó kommunikációs megközelítés mostantól felöleli az Audi világszintű marketing tevékenységét, figyelembe véve a kulturális és az országspecifikus szempontokat. A márka fő mondata továbbra is a „Haladás technikája” („Vorsprung durch Technik”) marad. A hamburgi thjnk ügynökség felelt a kreatív megvalósításért. A kampány minden kommunkációs csatornán megjelenik, a televíziótól kezdve a digitális felületekig. A most indult progress.audi oldalon a kampány minden tartalmi eleme elérhető és további háttérinformációkkal is szolgál az érdeklődők számára.

Az új márkakampány keretén belül világszerte most először lesz látható az átdolgozott Audi vállalati arculat. Megjelenését a márka progresszív prémium jellege határozza meg. A visszafogott, letisztult stílus egy új vizuális nyelvben lesz egyértelműen tetten érhető.