- Hirdetés -

Elindult az új Telekom TV

|

- Hirdetés -

A Telekom vadonatúj, felhő alapú televíziós platformja elhozta az igazi többképernyős és 4K élményt a szolgáltató gigabites hálózatán.

2021. március 23-tól a Telekom már Android TV rendszerű beltéri egységgel, a SmartBox segítségével biztosítja a TV szolgáltatást új TV előfizetőinek Telekom TV néven.

Ügyfelei megváltozott tartalomfogyasztási igényeihez igazodva az eddig elérhető TV szolgáltatásokon túl a Telekom – a hazai szolgáltatók közül elsőként – fontos újítást hoz a tévénézés minőségében a kereskedelmi 4K adással, és új, jövőbe mutató lehetőségeket biztosít az otthoni kikapcsolódás területén a SmartBox funkciói által. A tévénézők nem csak egy helyen érik el a valós idejű és a késleltetett tévézéshez ajánlott tartalmakat, de azokhoz belföldön bárhonnan, több eszközről is hozzáférnek, amennyiben igénybe veszik a Telekom TV GO szolgáltatást is. Így megvalósulhat az igazi több képernyős élmény: az egyik eszközön elindított film nézését egy másik eszközünkön zavartalanul folytathatjuk.

„Új TV platformunkkal, a Telekom TV-vel hatalmasat léptünk előre, hogy a hazai piacon kiemelkedő integrált élményt nyújtsunk a lineáris és az on demand alapú szórakoztatásban. Szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesztjük, hogy ügyfeleinknek otthon is mindig a legjobbat nyújthassuk a digitalizáció eszközeivel. Az új Telekom TV által az egész család, mindenki felfedezhet valami újat, tanulhat, inspirálódhat, kikapcsolódhat és ezzel magabiztosabban és biztonságosabban mozoghat a kiszámíthatatlan körülmények között is. Ezzel tudunk tenni azért, hogy az előfizetőink nyertesei legyenek a folyamatosan változó világnak” – mondta Szabó Melinda, a Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

A felhasználók a SmartBoxukra különféle alkalmazásokat tölthetnek le a Google Play áruházból (ehhez Google fiókkal kell regisztrálniuk), azon külső adathordozón tárolt tartalmakat is lejátszhatnak, valamint ahhoz Bluetooth eszközöket (pl. fejhallgató, controller) is párosíthatnak. A Bluetooth távirányítóval lehetővé vált az ügyfélélményben szintén szintlépést jelentő hang alapú keresés. Egy előfizetéshez 3 db SmartBox igényelhető, amelyből egy alapból, díjmentesen jár a Telekom TV díjcsomagokhoz.

A Telekom TV előfizetői csomagok a korábbiakhoz képest tartalmukban és havidíjukat tekintve nem változtak, csak az elnevezésük más: Telekom TV Alap, Telekom TV Szuper Családi HD és Telekom TV Szuper Családi Mozi.

A SmartBox funkcióinak igénybevételéhez Telekom otthoni internet szolgáltatásra van szükség, az új funkciók a Telekom gigabites internetcsomagjaival használhatók ki igazán. Az otthoni internet szolgáltatást optikával és ED3 technológiával igénybe vevők számára kiegészítő szolgáltatásként mostantól elérhető a 4K minicsomag, amely induláskor a Love Nature 4K és a Eurosport 4K csatornákat tartalmazza, de a kínálat a későbbiekben fokozatosan bővülni fog.

A Telekom TV szolgáltatás mellé a felvételi opciót igénylő ügyfeleinek a Telekom egy új megoldást, a felhő alapú felvételrögzítést kínálja. A Record&Go opció 30 óra felvételi lehetőséget biztosít – a felvételek legfeljebb 90 napig őrizhetőek meg -, valamint az éppen futó műsoron belül 120 percnyi megállíthatóságot biztosít. Amennyiben ennél több tartalmat szeretnénk felvenni és tárolni, az alap csomaghoz megvásárolhatjuk a Record& Go Extra opciót, amivel +100 órányi tárhelyhez jutunk.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...

Adathalászokra figyelmeztet az MKB Bank

Az utóbbi időszakban megszaporodtak az MKB Bank ügyfeleit célzó adathalász kísérletek, amelyek során a csalók személyes adatokat próbálnak megszerezni. Az adathalászok legújabb módszere, hogy a Google keresőjében hirdetik csaló oldalaikat. Az elmúlt időszakban számos...

Premierekkel erősítenek az AMC csatornái

Folytatódik a változatos őszi premierek sorozata a Spektrumon és a Spektrum Home-on, hiszen a Jászai Mari-díjas Keresztes Tamást bűvészprodukciókban láthatják a nézők, Sütő Enikő és Szomorú Miklós kertészmérnök nem mindennapi, lenyűgöző szépségű hazai kertekbe...

Sipos Tomival kampányol a PENNY

Díjnyertes hazai borászatok termékeivel erősíti borkínálatát a PENNY. A megújuló szortiment mostantól már folyamatosan elérhető az áruházlánc összes magyarországi üzletének polcain. A finomabbnál finomabb fehér és vörös nedűk Budapesten, egy „titkos” belvárosi bortrezorban mutatkoztak...

Nagyot nő az összehajtható mobilok iránti kereslet

Az összehajtható mobiltelefonok globális kiszállítása 66,6 százalékkal, 13,5 millióra nő az idén a tavalyi 8,1 millióról – derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat előrejelzéséből. Az IDC honlapjára felkerült...

Új néven folytatja az r-time

Október 3-án nevet váltott az r-time, a média-kereskedőház RTL Saleshouse név alatt folytatja tevékenységét. A kereskedőház megjelenése teljes egészében igazodik a médiavállalat arculatához, ugyanazt a logót használja mint az RTL. Az RTL idén ünnepli 25....

Újabb fordulat a munkaerőpiacon

Idén nyáron a vállalatok visszavettek a toborzás intenzitásából, de még nem érzékelhető igazán markáns fordulat a munkaerőpiacon. Kevesebb volt az álláshirdetés idén a júniustól augusztusig tartó időszakban, mint a tavalyi év azonos időszakában, a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....