- Hirdetés -

Elindult az új Telekom TV

|

- Hirdetés -

A Telekom vadonatúj, felhő alapú televíziós platformja elhozta az igazi többképernyős és 4K élményt a szolgáltató gigabites hálózatán.

2021. március 23-tól a Telekom már Android TV rendszerű beltéri egységgel, a SmartBox segítségével biztosítja a TV szolgáltatást új TV előfizetőinek Telekom TV néven.

Ügyfelei megváltozott tartalomfogyasztási igényeihez igazodva az eddig elérhető TV szolgáltatásokon túl a Telekom – a hazai szolgáltatók közül elsőként – fontos újítást hoz a tévénézés minőségében a kereskedelmi 4K adással, és új, jövőbe mutató lehetőségeket biztosít az otthoni kikapcsolódás területén a SmartBox funkciói által. A tévénézők nem csak egy helyen érik el a valós idejű és a késleltetett tévézéshez ajánlott tartalmakat, de azokhoz belföldön bárhonnan, több eszközről is hozzáférnek, amennyiben igénybe veszik a Telekom TV GO szolgáltatást is. Így megvalósulhat az igazi több képernyős élmény: az egyik eszközön elindított film nézését egy másik eszközünkön zavartalanul folytathatjuk.

„Új TV platformunkkal, a Telekom TV-vel hatalmasat léptünk előre, hogy a hazai piacon kiemelkedő integrált élményt nyújtsunk a lineáris és az on demand alapú szórakoztatásban. Szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesztjük, hogy ügyfeleinknek otthon is mindig a legjobbat nyújthassuk a digitalizáció eszközeivel. Az új Telekom TV által az egész család, mindenki felfedezhet valami újat, tanulhat, inspirálódhat, kikapcsolódhat és ezzel magabiztosabban és biztonságosabban mozoghat a kiszámíthatatlan körülmények között is. Ezzel tudunk tenni azért, hogy az előfizetőink nyertesei legyenek a folyamatosan változó világnak” – mondta Szabó Melinda, a Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

A felhasználók a SmartBoxukra különféle alkalmazásokat tölthetnek le a Google Play áruházból (ehhez Google fiókkal kell regisztrálniuk), azon külső adathordozón tárolt tartalmakat is lejátszhatnak, valamint ahhoz Bluetooth eszközöket (pl. fejhallgató, controller) is párosíthatnak. A Bluetooth távirányítóval lehetővé vált az ügyfélélményben szintén szintlépést jelentő hang alapú keresés. Egy előfizetéshez 3 db SmartBox igényelhető, amelyből egy alapból, díjmentesen jár a Telekom TV díjcsomagokhoz.

A Telekom TV előfizetői csomagok a korábbiakhoz képest tartalmukban és havidíjukat tekintve nem változtak, csak az elnevezésük más: Telekom TV Alap, Telekom TV Szuper Családi HD és Telekom TV Szuper Családi Mozi.

A SmartBox funkcióinak igénybevételéhez Telekom otthoni internet szolgáltatásra van szükség, az új funkciók a Telekom gigabites internetcsomagjaival használhatók ki igazán. Az otthoni internet szolgáltatást optikával és ED3 technológiával igénybe vevők számára kiegészítő szolgáltatásként mostantól elérhető a 4K minicsomag, amely induláskor a Love Nature 4K és a Eurosport 4K csatornákat tartalmazza, de a kínálat a későbbiekben fokozatosan bővülni fog.

A Telekom TV szolgáltatás mellé a felvételi opciót igénylő ügyfeleinek a Telekom egy új megoldást, a felhő alapú felvételrögzítést kínálja. A Record&Go opció 30 óra felvételi lehetőséget biztosít – a felvételek legfeljebb 90 napig őrizhetőek meg -, valamint az éppen futó műsoron belül 120 percnyi megállíthatóságot biztosít. Amennyiben ennél több tartalmat szeretnénk felvenni és tárolni, az alap csomaghoz megvásárolhatjuk a Record& Go Extra opciót, amivel +100 órányi tárhelyhez jutunk.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az ár a legfontosabb, ha elektronikai cikkeket veszünk

Elsősorban ár alapján választanak elektronikai eszközt a magyarok, a termék márkája közepesen meghatározó szempont, míg dizájnja szinte alig – derül ki az Euronics Műszaki Áruházlánc belső kutatásából, amelynek során a cég saját dolgozói körében...

Ezt kell tudni a Google Pay működéséről

8109 forint - átlagosan ekkora összeg jutott egy belföldi kártyás vásárlásra, összesen pedig közel 520 millió tranzakcióra jutott 4216 milliárd forintos forgalom. Erre a piacra lépett be a világszerte egyre nagyobb teret nyerő Google...

A hiteles tartalom adja az influencer marketing erejét

Az influencer marketing ma már lényegében kikerülhetetlen, ezzel együtt pedig az ilyen jellegű ügynökségek munkája is felértékelődött az elmúlt években. A Star Network Influencer Ügynökség értékesítési vezetője, Sápi Márton a Trend FM vendégeként mesélt...

Tinderen támadnak a kiberbűnözők

A Sophos elemzést tett közzé egy nemzetközi kriptovaluta-kereskedelmi átverésről, amely iPhone felhasználókat céloz olyan társkereső appokon, mint a Bumble vagy a Tinder. A támadók kiterjesztették célpontjaik csoportját az ázsiai felhasználókon túl az USA-ban és...

Ilyen volt a Lányok Napja a Telekomnál

A Nők a Tudományban Egyesület által szervezett Lányok Napján a technológiai pálya különböző szakmáiról tudhattak meg többet az érdeklődő középiskolások. A rendezvényhez kapcsolódva a Magyar Telekom és a T-Systems közel száz diáklányt fogadott székházukban,...

Megközelítette a 70 milliót az HBO és az HBO Max

A harmadik negyedév végén már nagyon közel járt a 70 millióhoz az HBO és streaming szolgáltatása, az HBO Max egyesített ügyfélszáma – derül ki a WarnerMedia tulajdonosa, az AT&T jelentéséből. A vállalat várakozásai szerint...

Jön a Ninja Warrior Hungary harmadik évada! (x)

Még nagyobb kihívásokkal, nehezebb akadályokkal, megújult stúdióval és látványvilággal érkezik október 25-én, hétfőn este a TV2 képernyőjére a Ninja Warrior Hungary harmadik évada. A TV2 szuperprodukciója megújult struktúrával, minden hétköznap este látható Lékai-Kiss Ramóna,...

Folytatódik a Westend kreatív pályázata

2021. októberében új tematikával jelentkezik a Westend bevásárlóközpont kreatív logó pályázata. Tavaly számos sikeres pályamunka érkezett profi és autodidakta tervezőgrafikusoktól és képzőművészektől, amelyek közül a neves zsűri szakmai szempontok szerint állított fel egy sorrendet....

Nagyot zuhant a munkavállalói elkötelezettség

A Kincentric mérései szerint globálisan nagyot zuhant a munkavállalói elkötelezettség általános szintje 2021 második negyedévében, azok után, hogy a pandémia első hullámában még pont ellentétes folyamatok zajlottak – minden bizonnyal a nagyfokú bizonytalanságnak köszönhetően....

Újra lehet pályázni a Microsoft HR-es díjára

November 14-ig pályázhatnak a vállalatok a legjobb hazai HR gyakorlatokat díjazó HR Best „Futureproof Organizations” kategóriájában. A Microsoft által harmadszor meghirdetett díj célja, hogy a technológia és az ember kooperációját ötvöző jó gyakorlatokat megmutassák...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor nézettség Höcher

Újabb héten nyert az X-Faktor

Ismét az X-Faktor volt a hét legnézettebb műsora. A második legnézettebbnek pedig a Sztárban sztár leszek bizonyult. Jelentős hatással volt a múlt hét nézettségi versenyére a Nyerő páros indulása. Az elmúlt héten közel két százalékpontot...

Az ár a legfontosabb, ha elektronikai cikkeket veszünk

Elsősorban ár alapján választanak elektronikai eszközt a magyarok, a termék márkája közepesen meghatározó szempont, míg dizájnja szinte alig – derül ki az Euronics Műszaki Áruházlánc belső kutatásából, amelynek során a cég saját dolgozói körében...

Ezt kell tudni a Google Pay működéséről

8109 forint - átlagosan ekkora összeg jutott egy belföldi kártyás vásárlásra, összesen pedig közel 520 millió tranzakcióra jutott 4216 milliárd forintos forgalom. Erre a piacra lépett be a világszerte egyre nagyobb teret nyerő Google...

A hiteles tartalom adja az influencer marketing erejét

Az influencer marketing ma már lényegében kikerülhetetlen, ezzel együtt pedig az ilyen jellegű ügynökségek munkája is felértékelődött az elmúlt években. A Star Network Influencer Ügynökség értékesítési vezetője, Sápi Márton a Trend FM vendégeként mesélt...

Tinderen támadnak a kiberbűnözők

A Sophos elemzést tett közzé egy nemzetközi kriptovaluta-kereskedelmi átverésről, amely iPhone felhasználókat céloz olyan társkereső appokon, mint a Bumble vagy a Tinder. A támadók kiterjesztették célpontjaik csoportját az ázsiai felhasználókon túl az USA-ban és...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA