- Hirdetés -

Élőben közvetíti Elton John koncertjét a Disney+

|

- Hirdetés -

Közel 50 évvel Elton John legendás Dodger Stadionbeli fellépése után a Disney Branded Television különleges élőzenei eseménye a nemrég bejelentett 2023-as Disney Original dokumentumfilm előjátékaként szolgál majd. Az élő különkiadást a Fulwell 73 Productions és a Rocket Entertainment készíti.

Elton Johnt a 47 évvel ezelőtti, legendás fellépése a Dodger Stadionban indította el a világhírnév felé. A következő hónapban bezárul a kör, hiszen visszatér a helyszínre, hogy megtiszteljen minket utolsó észak-amerikai koncertjével. Az „Elton John, Farewell Tour: Élőben Los Angelesből” egy egyszeri, globális koncertesemény, amely az első sorból kínálja a Rakétaember úttörő varázslatát a rajongóknak a világ minden tájára. Mindezt élőben közvetítve november 20-án, vasárnap, kizárólag a Disney+-on.

A Disney Branded Television és a Fulwell 73 Productions, valamint a Rocket Entertainment által készített háromórás történelmi élő közvetítés olyan formában mutatja be Elton Johnt, ahogy a közönség még soha nem látta őt, tisztelegve az ikon és az 1975-ös, világsikerét megalapozó pillanat előtt. A koncert a "Countdown to Elton Live" című műsorral kezdődik a Dodger Stadionból. Hazai idő szerint a közvetítés november 21-én hajnalban lesz, és 5:15-kor kezdődik.

„Számomra igazán különleges lesz érezni a rajongók energiáját, ezúttal nemcsak a Dodger Stadionban, hanem világszerte azoktól is, akik otthonról nézik majd élőben a közvetítést.” – mondta Elton John. „Izgatottan várom, hogy megünnepelhessük ezt a jelentős estét. Remélem, mindenki átérzi majd azt az erőt és örömöt, amit egy olyan ikonikus színpadon való fellépés jelent, mint a Dodger és amit én is éreztem majdnem 50 évvel ezelőtt.”

Az „Elton John, Farewell Tour: Élőben Los Angelesből” a zenetörténet egy vízválasztó estéjének állít emléket, ahogyan az valós időben kibontakozik a Dodger Stadionban. Személyesen több mint 50 000, világszerte pedig számtalan rajongó hallgathatja meg még egyszer az elmúlt 50 év legnagyobb slágereit. A rendkívüli estén több, még be nem jelentett nagynevű művész is fellép, akik a színpadon tisztelegnek a legendás világsztár előtt.

„Sir Elton John hatása a zenére és a kultúrára páratlan, ez a koncert biztosan bekerül a történelemkönyvekbe” – mondta Ayo Davis, a Disney Branded Television elnöke. „Nagyon örülünk, hogy ezt az exkluzív, közeli, a színfalak mögötti, és az első sorban ülő közönségnek szóló élményt a Disney+-on élőben közvetíthetjük a világ minden táján.”

„Mivel az 1980-as és 90-es évek Angliájában nőttünk fel, a mi generációnkhoz hasonlóan mi is számtalan olyan pillanatra emlékezhetünk, amikor Elton muzsikája volt életünk kísérőzenéje” – nyilatkozta Gabe Turner és Ben Winston, a Fulwell 73 Productions munkatársai. „Az, hogy Sir Eltonnal és a Disney csapatával dolgozhatunk együtt egy olyan alkotáson, amely kétségtelenül kulturális mérföldkő lesz, személyes és szakmai csúcspont, amiért nagyon hálásak vagyunk.”

Ez a látványos este a 2023-as, nagy érdeklődéssel várt Disney Original dokumentumfilm, a „Goodbye Yellow Brick Road: The Final Elton John Performances and the Years That Made His Legend” előfutára lesz, amelyet az Oscar®-díjra jelölt R.J. Cutler és David Furnish filmrendező készített. A „Goodbye Yellow Brick Road" mint az Elton Johnról szóló hivatalos film, az elmúlt 50 év eddig nem látott próbafelvételeit és koncertfelvételeit mutatja be, exkluzív személyes archívumokkal és interjúkkal együtt. Az Elton Johnról készült végleges portré az utolsó hónapjait is bemutatja, és visszatekint karrierjének 1970 és 1975 közötti rendkívüli első öt évére, amikor 10 ikonikus albumot adott ki, amelyek közül hét a Billboard listák első helyére került, és globális jelenséggé vált. A filmet fesztiválokon és a mozikban is bemutatják mielőtt a Disney+-on elérhetővé válik.

"Elton John Live: A Fulwell 73 Productions és a Rocket Entertainment produkciója. A Fulwell 73 Productions a zenetörténet néhány legnagyobb pillanatát valósította és örökítette meg, többek között Elton John AIDS Foundation Oscar-díj partiját, az "Adele: One Night Only", a "Bruno Mars: 24K Magic Live at The Apollo", a "GRAMMYS®" és még sok más eseményt. A Fulwell 73 Productions executive producerei Gabe Turner, Ben Winston, Emma Conway és Sally Wood, aki egyben a showrunner is. A Rocket Entertainment részéről Elton John, David Furnish és Luke Lloyd Davies az executive producerek. RJ Cutler szintén executive producer. A Disney Branded Television-nél Marc Buhaj az unszcripted és nonfiction alelnök, Nicole Silveira pedig az unszcripted alelnök.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A nyelvtudást is kiváltja a mesterséges intelligencia

Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések,...

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Ez lehet az autóipar jövője

Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül...

Ezt veszik a magyarok a nyári hónapokban

Nyáron a vásárlói szokások is változnak, hiszen egészen más termékek kerülnek előtérbe a meleg idő beköszöntével. A nyári hónapokban a magyarok körében is az olyan termékek a legkeresettebbek, amelyek segítségével élvezetesebbé tehetik a szabadidős...

Újabb eszközön érhető el az RTL+ teljes kínálata

Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Új iroda és új arculat a Mediatornál

Május végétől új irodába költözött a Mediator, a budapesti full-service reklámügynökség a XI. kerületi BudaPart DOWNTOWN-ba tette át székhelyét, ahol egy teljes szintet elfoglalnak. A költözéssel egyidejűleg az idén 18 éves ügynökség lecserélte korábbi...

Rekord a filmvásáron Cannes-ban

Rekordrészvétel volt a 76. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál idején tartott filmvásáron, amely szerda este ért véget. A fesztiválpalota alagsorában rendezett találkozón és vetítéseken több mint 14 ezer akkreditált filmes szakember, producerek, forgalmazók, moziüzemeltetők és alkotók...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változások az Aldi üzleteiben

Jelentős változásokkal fognak találkozni a jövőben az ALDI vásárlói az áruházak tejtermékhűtőinél. A vállalat az ALDI SÜD csoport többi tagvállalatához hasonlóan a „MILFINA” helyett a jövőben egységesített márkanév, a „MILSANI” alatt forgalmazza a tejtermékeket,...

A nyelvtudást is kiváltja a mesterséges intelligencia

Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések,...

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

Magasabb szintre emelnék a fenntarthatóságot a szépségiparban

A nálunk is népszerű etikus kozmetikai márka a THE BODY SHOP meghirdette Changemaking Beauty programját, amellyel a teljes szépségipar felé intéz kihívást. Mindezt az alapító, Anita Roddick, az első „Changemaker” öröksége alapján.Dame Anita Roddick...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....