- Hirdetés -

Előfizetéses hűségprogramot indított az eMAG

|

Az eMAG elindította Magyarországon a Genius nevű előfizetéses hűségprogramját, amelyen keresztül többek között ingyenes szállítást és heti dedikált kedvezménykampányokat kínál. Az eMAG Genius előfizetői több mint hatmillió - Genius jelvénnyel ellátott - termékre vonatkozóan vehetik igénybe az előfizetést, amelyek az eMAG, és a Marketplace platformon működő partnerkereskedők kínálatában érhetők el.

Az eMAG Genius országszerte elérhető, és az ügyfelek tíz megrendelés erejéig, legfeljebb hat hónapon át ingyenesen kipróbálhatják azt. A próbaidőszak lejárta után maguk dönthetnek arról, hogy előfizetnek-e a szolgáltatásra, amelynek éves díja két mozijegy árának vagy öt csomagautomatás átvétel normál díjának felel meg. A Genius Family opció lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy további felhasználóval, akár egy barátjukkal vagy rokonukkal bővítsék előfizetésüket további költség nélkül, akik ugyanúgy élvezhetik a szolgáltatás összes előnyét.

"Magyarországon az elmúlt másfél évben jelentős fejlesztéseket hajtottunk végre: saját dunaharaszti logisztikai komplexumunk üzembe helyezését követően bevezettük az egynapos kézbesítést Budapesten és Pest megyében, és ma már több mint 850 csomagautomatába szállítunk országszerte szombati napokon is. Májusban vezettük be a Kisállatbolt szekciót, és a több mint 8 millió termék áruhitelre történő vásárlásának lehetőségét is, és mivel egyre több kategóriában vásárolnak a vásárlók, mostanra eljutottunk egy olyan szakaszba, amikor szeretnénk, hogy bárki részesüljön abból, amit az online kiskereskedelem nyújtani tud. Mivel az emberek a rendszeres bevásárlásaikat az internetre helyezték át, és havonta néhányszor mosószert, mosogatószert és sampont rendelnek, elindítottuk Genius nevű szolgáltatásunkat, amelynek előfizetői időt takaríthatnak meg azzal, hogy nem kell a forgalomban vagy a parkolóhely keresésével kell tölteniük az idejük, miközben pénzt is megtakaríthatnak az akciós kampányainkon" - mondta Daradics Kinga, az eMAG ügyvezető igazgatója a bejelentés kapcsán.

Ingyenes átvétel és kiszállítás országszerte

A Genius szolgáltatásra előfizető ügyfelek a bruttó 3990 forintnál nagyobb értékű, a programban elérhetőként megjelölt termékekre vonatkozó rendeléseiket az országszerte elérhető 850 csomagautomata valamelyikében ingyenesen vehetik át ahelyett, hogy minden alkalommal 990 forintot fizetnének ezért. A 8990 forint feletti értékű rendelések esetén a házhozszállítás is ingyenesen elérhető az előfizetők számára.

Az eMAG Genius Dealsen keresztül a vállalat az eMAG Genius előfizetők számára hetente frissülő exkluzív akciós ajánlatokat is kínál. Bármely eMAG-előfizető hat hónapig tíz rendelés erejéig ingyenesen kipróbálhatja az eMAG Geniust, bankkártyaadatok megadása nélkül. A próbaidőszak lejárta után az ügyfelek maguk dönthetnek arról, hogy előfizetnek-e a szolgáltatásra, az eMAG nem terheli automatikusan ki az előfizetési díjat. Az ingyenes próbaidőszakhoz az emag.hu/genius webcímen llehet aktiválni. Az előfizetés azonnal aktívvá válik, és a kedvezmények azonnal elérhetővé válnak az ügyfeleknek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...