- Hirdetés -

Elrajtolt a G7.hu

|

- Hirdetés -

Elindult a G7.hu gazdasági portál, a készítők célja, hogy közérthetően számoljanak be a gazdaság történéseiről. A kiadvány főszerkesztője Kasnyik Márton a 444.hu-tól érkezett, de a Magyar Nemzet, a HVG és a Portfolio.hu korábbi munkatársai is megtalálhatók a csapatban.

 

Tegnap délután elrajtolt a legújabb hazai hírportál, a kimondottan gazdasági hírekre fókuszáló G7.hu. A főszerkesztő, Kasnyik Márton beköszöntőjében azt írta, hogy a gazdaság világát különösen mélyen fertőzi a zsargon, gyakran még gyakorlott szakemberek is csak nagy erőfeszítéssel fogják fel a szakmának szánt szövegeket. Ráadásul a szakemberek nem is igazán erőlködnek azon, hogy érthető formában számoljanak be a dolgokról, mert úgy vélik, az embereket nem érdeklik a gazdasági kérdések, a főszerkesztő szerint azonban nem ez a helyzet. Ahogy fogalmazott „mi azért vagyunk itt, hogy kövessük, mi történik a gazdaságban és határterületein, és ezt olyan cikkekben mutassuk be, amelyeket bárki el tud olvasni. Vállalatokról, makrogazdaságról, gazdaságpolitikáról és pénzpiacokról lesz szó többek között, és helyt adunk egymással teljesen ellentétes nézőpontoknak is.”

 

Kasnyik Márton kitért a hazai médiaviszonyokra is, utalva arra, hogy a globális tendenciák mellett, amik miatt az újságok elvesztették a hirdetési bevételek jelentős részét, mivel az a közösségi médiába vándorolt, a politikai hatalom is „páros lábbal ugrott rá” az újságokra.

 

A főszerkesztő jelezte azt is, hogy nem a gyorsaság a legfontosabb számukra, hanem azon lesznek, hogy könnyen érthető formában mutassák be az igazán lényeges folyamatokat, náluk menjenek le a legfontosabb viták, bemutassák a legfontosabb történeteket.

 

A 24.hu a G7.hu indulása kapcsán arról is, hogy a két portál között szoros együttműködés lesz, így a 24.hu-n megjelennek majd a most rajtolt site anyagai.

 

A G7.hu szerkesztőségi csapatát Kasnyik Márton mellett a Magyar Nemzettől érkezett Jandó Zoltán, a HVG-től igazolt Torontáli Zoltán, a korábban a Direkt36-nak dolgozó Fabók Bálink, a volt portfoliós Rigó Anita alkotja, a portált működtető nonprofit vállalatot az Indextől elszerződő Szentkirályi Balázs irányítja.

 

Kasnyik Mártonnal a Marketing&Media magazin is készített interjút, amiből itt olvashat részleteket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

Már magyar nyelven is feliratozhatók a Teams értekezletek

Sok-sok idő megtakarítására alkalmas, ugyanakkor a befogadást és esélyegyenlőséget is erősítő funkcióval bővül a Teams szolgáltatásainak köre immár a magyar anyanyelvű felhasználók számára is – az élő felirat és az értekezlet átirat funkcióknak köszönhetően...

Kiderült, mit várnak a magyarok a munkáltatójuktól

A megkérdezettek többsége szinte még mindig csak a környezetvédelmet társítja elvárásként a vállalatok felé ezen a területen, míg 72 százalék szerint a hazai munkáltatók nem nagyon foglalkoznak a munkavállalói jóllét kérdésével. Az UniCredit Bank...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Nagy változások jönnek az ingatlanpiacon

Az ingatlanbefektetések felértékelődése szinte megállíthatatlannak tűnt, de a jelenlegi gazdasági környezetben hamarosan vége lehet a menetelésnek. A központi bankok kamatemelési ciklusa, az itthoni rezsicsökkentés korlátozása, valamint a magas építőanyagárak csökkenthetik, de legjobb esetben is...

A járvány előtti szinten a magyarok utazási kedve

Az ukrajnai háború, az egész Európát sújtó infláció és a koronavírus-járvány külön-külön és egyben sem tartja vissza a magyarok többségét attól, hogy utazzanak. Zsebők Tamás, a 2021-ben az év utazási irodájának választott Zseppelin Utazási...

Dokumentumfilmek elkészítését támogatja az NFI

Portréfilm készül a Pityke őrmestert és Dr. Bubót is megalkotó Maros Zoltán animációs rendező munkásságáról a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával. A szervezet egy szolgasorba kényszerített erdélyi testvérpár küzdelmeit pedig megrendítő dokumentumfilm elkészítéséhez is hozzájárul....

Gyermekjogi programot támogat az Allianz

Az Allianz 30 ezer euró értékű támogatásával indul gyermekjogi edukációs program az SOS Gyermekfalvak nevelőszülői hálózatában élő gyermekek, illetve az intézmény munkatársai számára. A program célja a digitális biztonság, a GDPR, illetve a gyerekjogok...

Új üzlettel bővült a SPAR hálózata

Több mint nyolcszázmillió forintos beruházással, SPAR to Go egységgel, korszerű eladótérrel, energiatakarékos berendezésekkel és önkiszolgáló kasszákkal nyílt meg a SPAR új üzlete Szigetszentmiklóson.„A vásárlók minőségi kiszolgálását és a fenntartható működést egyaránt szem előtt tarjuk,...

Átalakulóban az albérletpiac

Az igazi roham még várat magára a lakásbérleti piacon, de augusztusban és szeptemberben a vártnál jelentősebb keresletnövekedés várható a szabad bérlemények iránt. A leendő bérlőknek és bérbeadóknak is jól jöhet ez a szusszanásnyi idő,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hajóútra vágynak a fiatalok

A tengeri hajóutak lehetnek a nagy nyertesei a turizmus forradalmának. A CLICKnCRUISE átfogó felmérésben részt vevő 18 - 35 éves korosztály közel 45 százaléka tervez hajózni a következő 12 hónapban, ezt a foglalási adatok...

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

Már magyar nyelven is feliratozhatók a Teams értekezletek

Sok-sok idő megtakarítására alkalmas, ugyanakkor a befogadást és esélyegyenlőséget is erősítő funkcióval bővül a Teams szolgáltatásainak köre immár a magyar anyanyelvű felhasználók számára is – az élő felirat és az értekezlet átirat funkcióknak köszönhetően...

Kiderült, mit várnak a magyarok a munkáltatójuktól

A megkérdezettek többsége szinte még mindig csak a környezetvédelmet társítja elvárásként a vállalatok felé ezen a területen, míg 72 százalék szerint a hazai munkáltatók nem nagyon foglalkoznak a munkavállalói jóllét kérdésével. Az UniCredit Bank...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...
- Hirdetés -

Don't Miss

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...

Tovább erősítik a Jófogást

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Mobilapp mutatja az ivóvízlelőhelyeket

Augusztus van, a papírforma szerint még egy jó időre visszatér a kánikula, ami végül is rendben van, hiszen nyár van. És bár az egészséges életmódnak nemcsak ilyenkor elengedhetetlen része a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, hőség...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....