- Hirdetés -

Emberi értékek és egymásra figyelés

|

- Hirdetés -

Bánhegyi Zsófia

Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató

 

– Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?

– Mindenképpen próbálja ki magát és szerezzen tapasztalatot már a tanulmányai alatt gyakornokként a legjobb vállalatoknál. Ne csak az adott oktatási rendszertől várja el a tudásátadást, hanem éljen a folyamatos önképzés lehetőségével, tekintsen ki a világba. Elsősorban a pandémia hatására számos neves nemzetközi egyetem globálisan ingyenesen elérhetővé tette sok képzését, tanfolyamát minden érdeklődő számára. Tíz év alatt se adja fel eredeti önmagát. A marketingben ne csak a bevételnövelő eszközt lássa, hanem annak értékteremtő erejét, amellyel szélesebb környezetét, az emberi viselkedést tudja felelősen – akár jobbá – formálni.

– Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint?

– A nemzeti lottótársaság fejlődését és versenyképességének erősítését pár hónapig befékezte, de végül nem tudta megtörni a pandémia. Sőt, kifejezetten felgyorsított olyan folyamatokat, amelyekkel európai szinten is élvonalbeli innovációkat valósítottunk meg rövid határidő alatt. Büszke vagyok arra, hogy a csapatommal támogatni tudtuk ebben a céget, de azért fontos kimondanunk és feldolgoznunk, hogy embert próbáló időszak áll mögöttünk.

– Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?

– Minden döntéshozóra igaz lehet, hogy a járvány során még inkább megtanultuk, az üzleti KPI-ok kitűzése mellett az EQ és az emberi értékek gondozása, az egymásra figyelés ugyanolyan fontos a csapat eredményességében. A pandémia mentális hatását minden munkahelynek, vezetőnek figyelembe kell vennie, még ha ezt megelőzően erre a területre nem is koncentrált annyira.

– Fogadna arra, hogy jövőre minden olyan lesz, mint 2019-ben volt? Ha igen, mennyit tenne rá, hogy visszaállnak a dolgok a régi kerékvágásba?

– Szilágyi Áron háromszoros olimpiai bajnokunk nyilatkozta azt nemrég: Ami ma elég, az holnap kevés. A fejlődés kényszerítő ereje nem csökkent a járvány hullámai alatt, de kiegészült a hirtelen változásokra való reagálás szükségességével. A régi kerékvágásba véleményem szerint nem térünk vissza, nemcsak „új normálisról” beszélhetünk majd, hanem újabb és újabb normálisról…

– Melyik nagy sportesemény volt önre a legnagyobb hatással az idén?

– Személyesen szurkoltunk a müncheni arénában a magyar nemzeti tizenegy Németország elleni Eb-meccsén a hazai mérkőzéseket követően. Több mint tíz órát vezettünk, bőrig áztunk a meccs alatt, de ahogy a kisfiam mondta, az év sporteseményélményét kimaxoltuk.

– Milyen marketingtrendek jellemzik majd a következő évet, lesz-e olyan közülük, ami még jobban kiemelkedhet, felerősödhet jövőre?

– Évek óta közhelyként ismételjük, hogy content is king, de mégis ezt tekintem újra a legerősebb trendnek, amelyre a marketingszakértőknek az egyik legnagyobb fókuszt kell helyezniük a munkájukban. A bizalom és a hitelesség építése a járvány alatt még időszerűbbé vált, a stratégiai tartalom- és ennek megfelelő csatornamenedzsment kiváló eszköz erre. A saját médiumok, platformok kiépítése, valamint az ehhez kapcsolódó tartalomszolgáltatás nemcsak hatékony értékesítéstámogatást eredményez, de hosszabb távon részben függetlenít a harmadik feles megoldásoktól. Ma már egy szerencsejáték-szervező cég vagy neves sport-, vagy e-sport-klub is üzemeltethet olyan OTT-médiamegoldásokat a megfelelő jogok birtokában, amelyekkel diszruptív kihívójává válhat a hagyományos médiaszolgáltatóknak. Egyelőre ez a legfejlettebb piacokon jelent meg, de az izgalmas trend erősödik a világban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA