Nagyon nagy jelentőségűnek tartom, hogy a K&H Bankkal közösen elhoztuk a fődíjat az Effi e-ről – nyilatkozta Szabó Edina a Marketing&Media magazinnak. Az OMD ügyvezetője erős év végére számít a piacon, és hangsúlyozza, hogy az idén 20 éves ügynökség a jövőre fókuszál.
– Milyen volt 2017?
– A terveinknek megfelelően alakult. Az adatvezérelt médiatervezés és -vásárlás jegyében a digitális szolgáltatásaink bővültek, elsősorban a performance (SEM, SEO, programmatic) területeken erősödött a portfóliónk, de a digitális attribúciós modellezésre, a webanalitikára és a mérési stratégiára is nagy hangsúlyt fektettünk és fektetünk az ügyfeleinkkel partnerségben.
– Mire vagy a legbüszkébb?
– Nagyon örülök annak, hogy számos rangos szakmai díjat sikerült elnyernünk, ezek közül a platina Effie-t emelném ki. Nagyon nagy jelentőségűnek tartom, hogy az idei Effie szigorodott követelményei mellett a K&H Bankkal közösen elhoztuk a fődíjat, főleg, hogy a pénzügyi szolgáltatás kategóriában az elmúlt években kevés fényes Effie-t osztottak ki, platinát pedig még sosem nyert banki vagy pénzintézeti kampány. Mindemellett a legbüszkébb a nálunk dolgozó kiváló szakemberekre vagyok, arra a csapatra, akik nélkül ezek a hatékony kampányok és ezek az eredmények nem valósulhatnának meg.
– 2018?
– A piaci költés szempontjából növekedést várok. Az autó, az FMCG és a kiskereskedelmi szektor a motorja a növekedésnek (az állami szektor után). A hirdetői szezonalitásváltozás miatt erős év végére számítok.
– Most mire fókuszáltok a legjobban?
– Az ügyfeleink minél hatékonyabb kiszolgálása, a velük való folyamatos stratégiai együttműködés és a kollégák képzése áll a fókuszban. Ahogy a fogyasztók életében is egyre jelentősebb az e-commerce szerepe, az ügynökségi munkánkban is kulcsfontosságú az online kereskedelmi ügyfelekkel való kooperáció mind performance média, mind technológiai fronton. Az OMD mint felelős vállalat évek óta támogatja a rászoruló közösségeket, valamint elkötelezett a folyamatos fejlesztés és az élethosszig tartó tanulás iránt. Az ügynökségünk az idén 20 éves, de nem a múltba tekintünk, hanem a jövőre fókuszálunk.
A teljes interjút a Marketing&Media magazin legújabb számában olvashatja el.