- Hirdetés -

Erős évet zárt a GreenGo

|

500 autóra növekedett flotta, 100 négyzetkilométerre bővült szolgáltatási terület, megduplázódott bérlési idő és dupla annyi megtett kilométer – így lehet összefoglalni a hazai közösségi közlekedés meghonosítójaként ismert, teljesen elektromos flottát üzemeltető carsharing szolgáltató tavalyi évét.  

 

A tavalyi év adatai azt mutatják, hogy 2022-ben egyre többen gondolták újra a saját autó használatát, racionalizálták a közlekedéssel kapcsolatos költségeiket – és persze ennek fényében váltottak közösségi autózásra. Megmutatjuk azt a tíz területet, ahol a legnagyobb eredményeket érte el a vállalat a korábbi évek teljesítményeihez képest.

Több mint 50%-kal növekedett gépjárműpark

A tavalyi év leglátványosabb növekedését talán a flotta bővülése jelentette, aminek eredményeképpen ma már 500 darab, teljesen elektromos autó foglalható a szolgáltató applikációján keresztül. Az autópark elsősorban Volkswagen e-Up és Skoda Citigo e iV modellekből áll, de nagyméretű, csomagszállításra alkalmas GreenGo Cargok (Renault Kangoo Z.E.) is elérhetőek.

100 négyzetkilométer szolgáltatási zóna

Újabb utcákkal, terekkel és városrészekkel bővült a szolgáltatási terület a fővárosban – így immár 100 négyzetkilométeren lehet indítani, illetve lezárni a bérléseket.

Kétszer annyi megtett kilométer, mint 2021-ben 

Egyetlen év alatt megduplázódott a greengósok által megtett kilométerek száma!  Ebből a leghosszabb megtett út egy bérlés alatt 987 km volt, ami nagyjából annyi, mintha valaki a Budapest-Miskolc-Debrecen-Szeged-Pécs-Budapest túrát tette volna meg.

Őrületes mennyiségű szén-dioxid megtakarítás

A GreenGonál a felhasználók – a kizárólag elektromos flotta használatával – 2022-ben több mint 1300 tonna (amit, ha el kellene képzelnünk, 7 darab 10 emeletes épület nagyságú kék bálna súlyával egyenlő) extra szén-dioxid kibocsátásától mentesítették Budapest levegőjét.

70 százalékkal megnövekedett bérlésszám

A tavalyi évben, egy év alatt közel 70%-kal nőtt a bérlések száma, aminek egyik oka, hogy a kedvezőtlen gazdasági körülmények eredményeképpen látványosan megnövekedett azok száma, akik racionalizálták a közlekedéssel kapcsolatos kiadásaikat és letették a hétköznapokban a saját autójukat.

Rakéta módba kapcsolt a B2B üzletág

2021-ről 2022-re a B2B üzletág megduplázódott, ami leginkább arra vezethető vissza, hogy egyre több vállalkozás optimalizálta a költségeit, valamint gondolta újra, mivel és hogyan támogathatná munkavállalóit. Így az alapbéren felüli juttatások mellett népszerűvé vált a közösségi autómegosztás is – ami a hatályos adójogszabályok értelmében azt jelentette, hogy „1x-es” szorzóval, azaz adó- és járulékmentesen biztosítható a greengózás a munkavállalók részére.

Kedvezményes GreenGok bevezetése

A tavalyi év nagy slágere a kedvezményesen igénybe vehető GreenGok bevezetése volt, amellyel a vállalat azokat a felhasználóit jutalmazza, akik segítséget nyújtanak, hogy az autóflotta kevésbé forgalmas területeken, hosszabb ideig várakozó autói is visszakerülhessenek a gyorsabb „kölcsönzési körforgásba” és így még többek számára váljanak elérhetővé az elektromos autózás nyújtotta előnyök.

70 darab kedvezményes zóna 

A greengósok elsősorban bevásárlásra, kirándulásra és Budapest közeli fürdőhelyek felkeresésére szeretik használni a szolgáltató gépjárműveit. A felkeresett desztinációk népszerűségi versenyében Budaörs (IKEA, Mömax, Auchan, Decathlon) áll az első helyen, a másodikon a soroksári IKEA-Auchan, a harmadikon pedig a Normafa végzett. A 70 kedvezményes parkolási zóna előnye, hogy ezeken a helyeken más parkolási lehetőségekhez képes jóval kedvezőbb tarifa mellett lehet parkolni.

25 év alattiak kedvezménye

A GreenGo egyre nagyobb népszerűségnek örvend a fiatalabb korosztály körében – amit csak tovább növelt a tavaly bevezetett 25 év alattiak számára biztosított kedvezmény, vagyis, hogy előfizetési díj nélkül vezethetnek és parkolhatnak kedvezményes percdíjjal.

Egyre több kényelmi funkció - gépkocsikba szerelt mobiltelefon-tartó

Ügyféligényekre reagálva olyan új kényelmi funkció is bevezetésre került, mint a gépkocsikba szerelt mobiltelefon-tartó – ami mindamellett, hogy biztonságosabb utazást tesz lehetővé, hatalmas népszerűségnek örvend a greengózók körében.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...