- Hirdetés -

Új vezetőkkel bővül a Nyitottak vagyunk

|

- Hirdetés -

Új vezetőkkel bővül az ország legnagyobb DEI-fókuszú nonprofit szervezete. Várady Nóra a közép-kelet-európai régió egyik legkiemelkedőbb startup akcelerátoraként számon tartott CEU InnovationsLab-től érkezik a szervezet ügyvezetői székébe, míg Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja és a Publicis Le Pont társvezetője a “Nyitottak vagyunk” igazgatótanácsának elnöki posztját tölti be a jövőben jelenlegi pozíciói mellett.

Várady Nóra a közép-kelet-európai régió egyik legkiemelkedőbb startup akcelerátorától, a CEU InnovationsLab-től érkezett a “Nyitottak vagyunk”-hoz, és ügyvezetőként irányítja a szervezetet. “Hiszek abban, hogy a “Nyitottak vagyunk” szemléletformáló tevékenységének komoly társadalmi hatása van. A valódi változás a mikroközösségek szintjén kezdődik, a nyitottság alapjainak megteremtése a “Nyitottak vagyunk” üzleti közösségén belül viszont tovagyűrűzik a szélesebb társadalomba is” - mondta el az új ügyvezető.

Sásdi Helga a Publicis Groupe Hungary CEO-ja és a Publicis cseh, lengyel és magyar szakértői központjait egyesítő Publicis Le Pont társvezetője, aki a Nyitottak vagyunk igazgatótanácsának elnöki posztját tölti be jelenlegi pozíciói mellett. Helga magán- és szakmai életében is a nyitott kultúrában szocializálódott. Elköteleződése egyszerre érték- és üzleti alapú: “Az ország legnagyobb kreatív- és médiapiaci szereplőjének vezetőjeként úgy látom, hogy a sokszínűség és elfogadás a kiemelkedő üzleti működés alapfeltételei”. Ezt a szemléletet tükrözi, hogy a magyar irodában 31 különböző országból származó munkatáras dolgozik, így Helgának itthon egyedülálló tapasztalata van arról, hogyan kell különböző kulturális hátterű emberekkel inkluzív módon együttműködni.

A szervezethez stratégiai tanácsadóként csatlakozott Beck Márton kommunikációs stratéga, a MindMiners Collective társalapítója.

“A mai világban a munkahelyekkel szemben támasztott alapelvárás, hogy a munkavállalókat a teljesítményük alapján ítéljék meg a bőrszínre, vallásra, nemi identitásra vagy szexuális orientációra tekintet nélkül – azaz, hogy nyitott módon működjenek. Helga, Nóra és Marci érkezésével azt gondolom, hogy új szintre fog emelkedni a “Nyitottak vagyunk” és a hazai vállalati szféra közötti kapcsolat” - mondta el Árvai Péter, a “Nyitottak vagyunk” alapítója és tiszteletbeli igazgatótanács-elnöke.

 

A nyitottság a vonzó munkáltatói márka egyik alapköve

Az új vezetők elsődleges célja, hogy az elmúlt években egy radikálisan megváltozott globális rendben nyújtsanak iránymutatást a vállalati szférának arról, hogy lehet a nyitottságot a munkáltatói márka és a mindennapi működés alappilléreivé tenni - mindezt a “Nyitottak vagyunk” által szervezett workshopok, kampányok, és gyakorlati tudást szolgáló programok segítségével. “A “Nyitottak vagyunk” közösségéhez tartozni önmagában érték és állásfoglalás. Azért hoztuk létre a a szervezetet, hogy tettekkel és konkrét akciótervekkel mutassuk be, hogy megéri nyitottnak lenni” - tette hozzá Bán Miklós, az espell vezérigazgatója és a “Nyitottak vagyunk” igazgatótanácsának alapító tagja.

Globális kihívás, lokális megoldás

Annak érdekében, hogy a szervezet által kínált szolgáltatásokat és programokat minél jobban a magyar igényekre szabja, a “Nyitottak vagyunk” a globális kihívást korábban lokális szinten is megvizsgálta: a Gemius-szal közös 2021-es kutatásából kiderült, hogy Magyarországon az LMBTQ emberek és romák érzik magukat a legkevésbé biztonságban a munkahelyen.

A kutatás eredményeire építve a “Nyitottak vagyunk” a közeljövőben elkészíti Magyarország első “Vállalati Nyitottság Indexét”. A hiánypótló felmérés célja az, hogy átfogó képet adjon a magyar munkahelyek nyitottságáról. Ehhez kér segítséget a szervezet egy kérdőív kitöltésével.

A “Nyitottak vagyunk”-ot 2013-ban alapította a Prezi, az espell, és a Google. A nonprofit szervezet küldetése millióknak megmutatni, hogy a nyitott és befogadó munkahelyek nemcsak sikeresebbek és innovatívabbak, hanem a munkavállalói is boldogabbak. A közösségéhez eddig több mint 1000 hazai cég és szervezet csatlakozott. A Nyitottak vagyunk különféle szolgáltatásokkal, jó gyakorlatokkal, kampányokkal, esettanulmányokkal és rendezvényekkel igyekszik korszerű megoldásokat kínálni napjaink legmeghatározóbb munkahelyi kihívásaira, például a szakemberhiányra és az új tehetségek megnyerésére és megtartására.

A “Nyitottak vagyunk” igazgatótanácsa: Árvai Péter (Prezi), Bán Miklós (espell), Schuster Richárd (Google), Sásdi Helga (Publicis Groupe Hungary).

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Pedagógusoknak segít a Yettel új programja

A felgyorsult világban folyamatosan szembe kell nézni a kiszámíthatatlansággal, és egyre nagyobb kihívást jelent megtalálni a lelki egészség alapját, az egyensúlyt. A Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli ezért úgy döntött, Mentális Egyensúly Programot...

Újabb feladatnál vetik be a mesterséges intelligenciát

Csaknem 800 millió forintos beruházással, saját erőforrással fejleszt – mesterséges intelligencia által vezérelt – online számlafeldolgozó rendszert az S&T Consulting Hungary Kft., amely februártól Kontron Hungary Kft. néven folytatja a tevékenységét. A megoldás legfőbb...

Még több darts jön a Sport TV-n

A január 27-29. között megrendezésre kerülő Masters a PDC vb-t követő első kiemelt, egyállomásos dartsverseny. A Masters most mutatkozik be a Sport TV-n, és ez is része annak az egyedülálló dartscsomagnak, amely az összes...

Óvatos tervezés

Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...

Hajmeresztő küzdelmeket ígér a Network4

Újabb két évig a Network4 platformjain láthatják a magyar nézők a NASCAR versenyeit. Amerika talán leglátványosabb, legkeményebb és leggyorsabb autóverseny sorozata egyre nagyobb népszerűségnek örvend idehaza, szinte futamról-futamra nő a rajongók tábora. Az idei...

Pezsgős projektben a KNK

Januártól a KNK kommunikációs ügynökség kezeli a magyar piac meghatározó pezsgői, a Törley és a Hungaria márkák PR-aktivitásait és különféle sajtóeseményeit. Az éves megbízás elnyeréséhez sikeres pilot-projekt lebonyolításán keresztül vezetett a KNK csapatának útja....

Kiosztották „Az Év Honlapja” díjakat

Már 21. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, Az Év Honlapja pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre 227 nevezés érkezett. A szakmai zsűri...

Galácz Karolina ismét bekerült a Dubai Lynx zsűrijébe

A Cannes Lions egyik legfontosabb fesztiválja, a MENA régió kreativitását ünneplő Dubai Lynx ismét meghívta zsűrijébe a VMLY&R executive kreatívigazgatóját, Galácz Karolinát, aki ezúttal az Entertainment kategória zsűrizésében vesz részt.A fesztivált és a zsűrizést...

Díjat nyert a VALMAR #challenge

Tavaly ősszel látott napvilágot a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel kéz a kézben megszületett a VALMAR egyik legújabb dala, a Színvak, amely azóta is az elsők között szerepel a tartalommegosztó oldalakon. A zenei duó...

Burkolt reklámért fizethet az M1

E heti ülésén az M1 és a Szeged Televízió szolgáltatóival szemben indított eljárás eredményéről is döntött a Médiatanács.Burkolt kereskedelmi közleményt tett közzé az M1 Magyar gazda című műsorának szeptember 30-án délután vetített epizódjában –...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fővárosi újlakás-piac: nem állt meg az áremelkedés

Bár már sokan számítanak akár árcsökkenésre is a honi lakáspiacon, a fővárosi újépítésű ingatlanok tekintetében aligha jellemzi ez a jövőt. Az OTP legfrissebb Budapesti Újlakás Értéktérképe ugyan jelentős visszaesést mutat éves szinten a tavalyi...

Pedagógusoknak segít a Yettel új programja

A felgyorsult világban folyamatosan szembe kell nézni a kiszámíthatatlansággal, és egyre nagyobb kihívást jelent megtalálni a lelki egészség alapját, az egyensúlyt. A Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli ezért úgy döntött, Mentális Egyensúly Programot...

Újabb feladatnál vetik be a mesterséges intelligenciát

Csaknem 800 millió forintos beruházással, saját erőforrással fejleszt – mesterséges intelligencia által vezérelt – online számlafeldolgozó rendszert az S&T Consulting Hungary Kft., amely februártól Kontron Hungary Kft. néven folytatja a tevékenységét. A megoldás legfőbb...

Még több darts jön a Sport TV-n

A január 27-29. között megrendezésre kerülő Masters a PDC vb-t követő első kiemelt, egyállomásos dartsverseny. A Masters most mutatkozik be a Sport TV-n, és ez is része annak az egyedülálló dartscsomagnak, amely az összes...

Óvatos tervezés

Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...

Podcast

A játék egy válságálló műfaj

Mi a jellemző a magyar emberre játékvásárlás szempontjából és hogyan tudja fenntarthatóságra nevelni vásárlóit egy játékforgalmazó? Erről is szó esett a Business Lounge podcast december 20-i, itt meghallgatható epizódjában, ahol ezúttal Gyaraki Dávid, a...

Az elégedett partner viszi a jó szolgáltató hírét

Varga Balázs huszonötévnyi koncertszervezés után hozta létre a Tixát, vele beszélgettek a Business Lounge műsorvezetői a jegyértékesítő piac telítettségéről, a kultúrafogyasztói szokások változásáról, és arról is, hogy szükség van-e egy újabb Pesti Estre? A...

A trendet alakítani kell, nem pedig követni

Online kontra offline vásárlás, felhalmozás, vásárlói edukáció – többek között erről is faggatták a műsorvezetők Kanyó Rolandot, a dm kft. marketing és PR menedzserét és Fazekas Bálintot, az Euronics kereskedelmi ügyvezetőjét a radiocafé Business...

Don't Miss

Óvatos tervezés

Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...

A megújulás kötelező

Palkó András, a Coca-Cola HBC Magyarország marketingigazgatója is egyike annak a 14 üzleti döntéshozónak, akik idén Signature CEO díjban részesültek. Amennyire derűsen vette át a díjat, annyira lelkesen válaszolt kérdéseinkre Jakus Melindával, a Signature...

60 százalékkal nőtt a digitális lottózás aránya – interjú Bánhegyi Zsófiával

Hogyan élte meg a pandémiát a Szerencsejáték Zrt.? Milyennek látják a marketingszakmán belül megváltozni látszó helyzetet? Milyen új, innovatív megoldásokat terveznek jövőre, amikor megjelennek az első külföldi versenytársak a táv-szerencsejátékpiacon? Többek között ezekre a...

Reklámszakemberként időben felkészültél a 2023-as év kihívásaira?

Összeszedtünk néhány tippet a digitális reklámköltések esetében mire érdemes figyelni a piaci szereplőknek, amennyiben sikeres évet szeretnének tudni maguk mögött. Egy olyan évben, amikor az elmúlt időszak legmagasabb inflációjával és a megélhetési költségek drasztikus emelkedésével...

Azon dolgozunk, hogy kitörjünk az építőipari skatulyákból és vonzóvá tegyük az építőipart

Hogyan látja vezetőként marketing szempontjából a 2023-as évet a friss Signature CEO díjas Vida Tamás, a KÉSZ Csoport vezérigazgatója? Milyen kihívásokkal szembesülnek külföldi terjeszkedés során, felfedezhetőek az egyes régiókban különbségek vásárlói attitűd szempontjából? Többek...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Forradalmi újítás a műanyag újrahasznosítására

A Procter & Gamble elkötelezett a fenntarthatóság és a technológiai fejlődés mellett, mindez erőteljes befolyással bír globális partnerségeinek kialakításában is. Az idei Világgazdasági Fórum panelbeszélgetésein bemutatták többek között együttműködésüket a PureCycleTM újrahasznosítási rendszerrel, saját...

Nem tud mit kezdeni a használt sütőolajjal? – Itt egy új lehetőség

Használt sütőolaj gyűjtésére és tárolására alkalmas konténereket telepített országszerte 40 üzemanyagtöltő állomásán az OMV olajtársaság. A kihelyezett tárolókban a lakosság csavarzáras PET palackokban biztonságosan lerakhatja a használatra már alkalmatlan zsiradékot – írja az MTI a...

Fiatalok fenntarthatósági törekvéseit segíti a Mercedes

A márka egy Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé árveréséből származó bevételt a beVisioneers: The Mercedes-Benz Fellowship ösztöndíjprogram támogatására ajánlja fel. A kezdeményezés egy globális ösztöndíjprogram, amely évente akár 1000 fiatalnak nyújt támogatást olyan projektek...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....