- Hirdetés -

Erős negyedévet zárt a BMW

|

A müncheni központú vállalatcsoport 11,3 százalékos abszolút értékesítési gyarapodást könyvelhetett el. A tisztán elektromos meghajtású BMW modellek eladási mutatója újabb magasságba érkezett. A BMW továbbra is a világ elsőszámú autómárkája a prémium szegmensben.

2023 második negyedévében a BMW Group összesen 88 289 darab tisztán elektromos meghajtású BMW és MINI modellt értékesített, amellyel ismét több mind megduplázta az előző esztendő megegyező időszakához viszonyított eladási mutatóját (+117,5%). A tisztán elektromos meghajtású modellek iránt mindegyik piacon egyre intenzívebb ügyfélérdeklődés mutatkozott – a BMW Group hálózatról tölthető modellpalettájának vonzerejét nyomatékosítva.

„Abszolút értékesítési növekedésünk és kiváltképp a tisztán elektromos meghajtású modelljeink iránt mutatkozó, egyre intenzívebb ügyfélérdeklődés azt mutatja, hogy kiváló termékekkel vagyunk jelen a piacon, a megfelelő időben. A BMW Group az év második felében is tovább népszerűsíti az elektromos mobilitást” - fogalmazott Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának ügyfélélmény, márka és értékesítésért felelős tagja. „Ügyfeleinket világszerte korszerű és vonzó modellpalettánkkal nyerjük meg. Sokrétű portfóliónknak köszönhetően – a rendkívül hatékony belsőégésű erőforrásoktól kezdve, a plug-in hibrid hajtáslánc-technológiákon át, egészen a tisztán elektromos meghajtásig – a világ minden táján ideális kínálattal szolgálhatjuk ki ügyfeleink igényeit” – tette hozzá.

A 2023 áprilisa és júniusa között eltelt három hónapban a BMW Group világszerte összesen 626 726 darab BMW, MINI és Rolls-Royce modellt adott át ügyfeleinek. Ez 11,3 százalékkal szárnyalja túl az előző esztendő második negyedévének teljesítményét. A müncheni központú vállalatcsoport első féléves eladási mutatója ezzel 1 214 864 darabra ugrott, amely 4,7 százalékos abszolút értékesítési fejlődés.

A BMW továbbra is a világ elsőszámú autómárkája a prémium szegmensben

2023 második negyedévében a BMW világszerte 553 369 darab új autót adott el, amely az előző esztendő második negyedévéhez viszonyítva 11,5 százalékos gyarapodás. Rendkívül vonzó modellpalettájának köszönhetően a márka termékei iránt töretlenül intenzív ügyfélérdeklődés mutatkozik, amellyel a BMW továbbra is őrzi vezető pozícióját a prémium autómárkák szegmensében.

A BMW tisztán elektromos meghajtású modelljei kiváltképp jól teljesítettek az idei esztendő második negyedévében, ismét több mint megduplázva előző éves értékesítési mutatójukat (+150,7%). Az április és június között eltelt három hónapban a bajor prémiumgyártó összesen 77 948 darab zéró emissziójú új autót adott el.

Az ügyfelek körében a BMW i7 tisztán elektromos meghajtású luxuslimuzinnal ékesített, új BMW 7-es sorozat és a BMW X7 hatalmas népszerűségnek örvend, ahogyan a BMW 4-es sorozat és a BMW i4 tisztán elektromos meghajtású Gran Coupé is. Intenzív érdeklődés mutatkozik még a BMW X5 modellre is, amely tavaly nagyfokú gyártáskapacitás-bővítésen esett át: a luxusautót 2022 áprilisa óta már nem csupán a bajor prémiummárka egyesült államokbeli, Spartanburgben működő üzeme, hanem a dadongi létesítmény is gyártja – utóbbi kifejezetten a kínai piac számára.

A BMW ügyfelei és rajongói az új BMW 5-ös sorozat, és vele együtt az első tisztán elektromos meghajtású üzleti limuzin, a BMW i5 világpremierjét is átfogó elismeréssel fogadták. A világ legsikeresebb üzleti modelljének új generációja októberben érkezik meg az utakra – minden korábbinál dinamikusabb formában, egy sor digitális innovációval felvértezve, most először tisztán elektromos meghajtással is. A BMW i5 piaci bevezetésével a BMW Group mindegyik fő szegmensében elérhetővé teszi ügyfelei számára az emisszió-mentes mobilitást.

Sőt mi több, az új BMW 5-ös sorozattal a BMW Group Németországban az autógyártó vállalatok között elsőként teszi lehetővé 130 km/órás sebességig a részben automatizált járművezetést. Az új Autópálya Asszisztens (Highway Assistant) képes folyamatosan fenntartani az autó előtt haladó jármű mögött kijelölt távolságot és elvégezni a sávtartáshoz szükséges kormánymozdulatokat, így a vezető kényelmes pozícióban pihentetheti karjait és maximálisan az autó körüli forgalmi szituációra koncentrálhat. A BMW által továbbfejlesztett technológiát – amely az új BMW 5-ös limuzinban mutatkozik be először – egy új automatizált funkció is kiegészíti, a világon először: a szemmozgással aktiválható, automatizált sávváltás lehetősége.

Az új BMW 5-ös limuzin piaci premierjével az ügyfélkiszolgálás terén is új fejezet veszi kezdetét. A BMW a Proactive Care szolgáltatás égisze alatt új platformot hoz létre azon ügyfelei számára, akik többféle szerviz- és szolgáltatásigénnyel fordulnak márkakereskedőjükhöz. A mesterséges intelligenciával dolgozó szolgáltatás középpontjában a felmerülő szervizigények idő előtti felismerése áll, amelyet személyre szabott, proaktív megoldások követnek.

A BMW M divízió értékesítési növekedését az új BMW M2 és a BMW XM piaci bevezetése is elősegíti

A BMW M GmbH 48 257 darab új autót adott el 2023 második negyedévében, amellyel 14,5 százalékkal múlta felül egy évvel korábbi teljesítményét és amellyel ismét megszilárdította iránymutató pozícióját a nagyteljesítményű sportmodellek szegmensében. A nemrégiben bemutatott, új BMW M2 osztatlan rajongásnak örvend az ügyfelek körében, miközben a BMW XM az abszolút vezetési élmény és az expresszív formanyelv páratlan szimbiózisával kecsegtet. A BMW M divízió új csúcsmodellje ezekben a hetekben érkezik meg az egyes piacokra, mialatt két tisztán elektromos meghajtású BMW M Performance modell, a BMW i5 M60 és a BMW i7 M70 is a rajtkőről vág neki az esztendő második felének.

A MINI jelentős mértékű értékesítési növekedéssel zárta a második negyedévet

A brit prémiummárka világszerte 71 816 darab új autót adott át ügyfeleinek 2023 második negyedévében, amely az előző esztendő megegyező időszakához viszonyítva 10,2 százalékos gyarapodást jelent. A MINI tisztán elektromos meghajtású modelljei eközben 8,8 százalékos növekedéssel zártak. Tavaly óta a zéró emissziójú MINI Cooper SE a legnépszerűbb modell a brit prémiumgyártó palettáján, amelyre nemrégiben a tisztán elektromos meghajtású MINI Cooper SE Cabrio is megérkezett.

A Rolls-Royce luxusautói iránt töretlen kereslet mutatkozik

A Rolls-Royce Motor Cars 3 181 darab luxusautót értékesített 2023 első felében, amely a Wraith és a Dawn modellek gyártásának megszüntetése ellenére is mindössze 0,3 százalékkal marad el a 2022 első felében regisztrált mennyiségtől. A brit luxusautó-gyártó modelljei iránt töretlen kereslet mutatkozik: a tisztán elektromos meghajtású Rolls-Royce Spectre szuperkupét olyan intenzív várakozás övezi, hogy előrendelései már most 2024 év végéig érnek. A Rolls-Royce Spectre első példányait 2023 utolsó negyedévében adja át ügyfeleinek a gyártó. 2030 végére a Rolls-Royce teljes egészében elektromos autógyártóvá érik.

BMW Motorrad: a második negyedéves értékesítési eredmények továbbra is intenzív ügyfélérdeklődést mutatnak

2023-as centenáriumi évének második negyedévében a BMW Motorrad összesen 64 936 darab robogót és motorkerékpárt értékesített, amely az előző esztendő második negyedéves eredményéhez viszonyítva 8,0 százalékos fejlődésnek felel meg. Az első negyedév rekordot jelentő eladási mutatói után a BMW Group kétkerekű járművei iránt az esztendő második negyedévében is töretlen ügyfélkereslet mutatkozott. A BMW Motorrad sikertörténetének nem csupán a magával ragadó modellpaletta ágyaz meg, hanem az olyan újdonságok sikeres piaci bevezetése is, mint például a nagyteljesítményű M 1000 R motorkerékpár.

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban

Kínában a BMW Group összesen 197 807 darab új BMW és MINI modellt értékesített 2023 második negyedévében, amely 16,2 százalékos javulást jelent az előző esztendő második negyedévéhez képest.

Az Egyesült Államokban ez idő alatt 95 533 darab új BMW és MINI modell talált gazdára, amely 13,7 százalékos fejlődést jelent.

Az Európában értékesített 232 706 darab új autó 9,0 százalékos gyarapodás.

Németországban 76 962 darab BMW és MINI modell kelt el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...