A teljes lakosságnál a hét legnézettebb műsora volt a Házasság első látásra, ami a kereskedelmi célcsoportnál is jól teljesített. A két fontos célcsoportnál viszont még így is az RTL nyerte a hetet.
Minimális különbséggel, de a mögöttünk álló 12. hetet megnyerte az RTL. Legalábbis két fontos célcsoportnál: főműsoridőben a 18-49, és 18-59 éveseknél. A 18-49 éveseknél mindössze 0,1 százalékpont, a 18-59 éveseknél 0,4 százalékpont volt az RTL heti előnye a TV2 előtt. A TV2 nyerte a hetet a többi bontásban, azaz főműsoridőben és a teljes lakosságnál, továbbá teljes napon mindhárom nagy célcsoportnál (18-49, 18-59, 4+).
Szintén nem túl nagy előnnyel, de a teljes portfóliók terén is az élen zárta a hetet az RTL Magyarország. Ugyanott, ahol az RTL csatorna is, azaz főműsoridőben a 18-49 és 18-59 éveseknél. A 18-49 éveseknél az RTL Magyarország 23,1 százalékos, a TV2 Csoport 22,6 százalékos share-t ért el. A 18-59 éveseknél az RTL Magyarország 24 százalékos, a TV2 Csoport 23,4 százalékos közönségarányt produkált. Azaz 0,5 és 0,6 százalékpont volt a differencia. Itt is igaz, hogy minden más bontásban a TV2 Csoport megőrizte a vezető helyét.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 12. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 12 | 14,7 | 11,2 |
RTL | 12,4 | 11,9 | 11,3 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 12. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 9,7 | 12,2 | 9,3 |
RTL | 7,9 | 7,4 | 7,3 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 22,3 | 24,8 | 21,7 |
RTL Magyarország | 19,6 | 16,8 | 19,1 |
AMC Networks | 5,7 | 5,3 | 5,6 |
MTVA | 5,6 | 9,4 | 4,7 |
Paramount Global | 3,9 | 3,1 | 4,9 |
Antenna Entertainment Group | 3,4 | 2,7 | 3,1 |
Network4 | 3,4 | 4,7 | 2,0 |
Warner Bros.Discovery | 2,6 | 3,3 | 2,5 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 15,9% / 13,7% (15,4% / 13,6%)
Tények Plusz – 11,9% / 10,6% (10,7% / 9,6%)
Házasság első látásra – 17,3% / 16,6% (korábbi héten a Szerencsekerék: 11,4% / 11,6%)
Hazatalálsz – 10,8% / 9,3% (korábbi héten a Kincsvadászok: 14,6% / 14%)
RTL
Híradó – 18,6% / 15,8% (17,5% / 14,9%)
Fókusz – 12,2% / 11,3% (11,7% / 11,1%)
Az ugrás – 12,3% / 11,4% (13,1% / 11,9%)
A mi kis falunk – 10,4% / 10,1% (9,6% / 8,2%)
A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó nagyon elhúzott a Tényektől. Utolsó hetére új ellenfelet kapott Az ugrás című vetélkedő. A kissé már elfáradt Szerencsekerék helyére a Házasság első látásra érkezett, ami erősen indított, nyerte a sávját az RTL-es vetélkedővel szemben, nem is kis előnnyel. A Hazatalálsz című sorozat új évadának első részei már szolidabb eredményeket hoztak. Az előttük futó műsorhoz és a korábbi héten hasonló sávban látható Kincsvadászokhoz képest is. A Hazatalálsz a kereskedelmi célcsoportnál nagyjából olyan nézőszámokat ért el, mint A mi kis falunk ismétlései. A teljes lakosságnál más volt a helyzet, ott jobban szerepelt a Hazatalálsz.
Szombat este A mi kis falunk új része hozta a formáját, azaz sok nézőt vonzott. A sorozat közönségaránya a 18-49 éveseknél 16,4 százalék, a 18-59 éveseknél 18,9 százalék, a teljes lakosságnál 17,3 százalék volt. Vasárnap két saját gyártás versenyzett egymással, a TV2-n a Next Top Model Hungary, az RTL-en pedig A renitens című sorozat került képernyőre. A fenti három korosztálynál a Next Top Model Hungary 11,2 százalékot, 11,3 százalékot és 11,6 százalékot hozott. A renitens pedig 12 százalékot, 14,1 százalékot és 13,9 százalékot produkált – bár egy órával rövidebb műsoridővel.
A heti műsoros toplistákat nézve a 18-49 és a 18-59 éveseknél a helyzet változatlan, azaz A mi kis falunk bizonyult a legnézettebbnek 239 ezer és 400 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a korábbi hetekben a Tények vonzotta a legtöbb nézőt, múlt héten azonban a Házasság első látásra, annak is a keddi adása végzett az élen, 853 ezres nézettséggel. Ahogy a lenti táblázatokban látható, jól szerepelt az M4 Sporton közvetített Magyarország – Törökország focimeccs is. Főleg a 18-49 éveseknél, ahol a 239 ezres nézőszámával a hét második legnézettebb műsora volt.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
A MI KIS FALUNK | RTL | 400 736 | 18,9 |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 359 663 | 18,0 |
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS | M4 SPORT | 349 560 | 19,0 |
HÍRADÓ | RTL | 343 428 | 17,9 |
A RENITENS | RTL | 305 444 | 14,1 |
TÉNYEK | TV2 | 264 292 | 13,9 |
AZ UGRÁS | RTL | 257 985 | 12,8 |
NEXT TOP MODEL HUNGARY | TV2 | 251 915 | 11,3 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 230 662 | 13,8 |
FÓKUSZ | RTL | 217 262 | 12,6 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 853 707 | 21,1 |
TÉNYEK | TV2 | 742 769 | 23,3 |
HÍRADÓ | RTL | 733 373 | 18,9 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 718 883 | 17,3 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 642 298 | 17,5 |
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS | M4 SPORT | 639 002 | 17,7 |
A RENITENS | RTL | 606 865 | 13,9 |
HAZATALÁLSZ | TV2 | 522 919 | 14,6 |
AZ UGRÁS | RTL | 508 968 | 12,6 |
NEXT TOP MODEL HUNGARY | TV2 | 507 937 | 11,6 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
A MI KIS FALUNK | RTL | 239 808 | 16,4 |
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS | M4 SPORT | 239 783 | 19,4 |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 235 152 | 17,2 |
HÍRADÓ | RTL | 189 171 | 14,7 |
TÉNYEK | TV2 | 177 661 | 14,0 |
A RENITENS | RTL | 176 235 | 12,0 |
NEXT TOP MODEL HUNGARY | TV2 | 169 743 | 11,2 |
AZ UGRÁS | RTL | 163 700 | 11,9 |
HAZATALÁLSZ | TV2 | 132 143 | 10,7 |
FÓKUSZ | RTL | 131 943 | 12,2 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás