- Hirdetés -

Erősen startolt a TV2 új műsora, de az RTL is örülhet

|

- Hirdetés -

A teljes lakosságnál a hét legnézettebb műsora volt a Házasság első látásra, ami a kereskedelmi célcsoportnál is jól teljesített. A két fontos célcsoportnál viszont még így is az RTL nyerte a hetet.

Minimális különbséggel, de a mögöttünk álló 12. hetet megnyerte az RTL. Legalábbis két fontos célcsoportnál: főműsoridőben a 18-49, és 18-59 éveseknél. A 18-49 éveseknél mindössze 0,1 százalékpont, a 18-59 éveseknél 0,4 százalékpont volt az RTL heti előnye a TV2 előtt. A TV2 nyerte a hetet a többi bontásban, azaz főműsoridőben és a teljes lakosságnál, továbbá teljes napon mindhárom nagy célcsoportnál (18-49, 18-59, 4+).

Szintén nem túl nagy előnnyel, de a teljes portfóliók terén is az élen zárta a hetet az RTL Magyarország. Ugyanott, ahol az RTL csatorna is, azaz főműsoridőben a 18-49 és 18-59 éveseknél. A 18-49 éveseknél az RTL Magyarország 23,1 százalékos, a TV2 Csoport 22,6 százalékos share-t ért el. A 18-59 éveseknél az RTL Magyarország 24 százalékos, a TV2 Csoport 23,4 százalékos közönségarányt produkált. Azaz 0,5 és 0,6 százalékpont volt a differencia. Itt is igaz, hogy minden más bontásban a TV2 Csoport megőrizte a vezető helyét.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 12. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12 14,7 11,2
RTL 12,4 11,9 11,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 12. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,7 12,2 9,3
RTL 7,9 7,4 7,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 24,8 21,7
RTL Magyarország 19,6 16,8 19,1
AMC Networks 5,7 5,3 5,6
MTVA 5,6 9,4 4,7
Paramount Global 3,9 3,1 4,9
Antenna Entertainment Group 3,4 2,7 3,1
Network4 3,4 4,7 2,0
Warner Bros.Discovery 2,6 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,9% / 13,7% (15,4% / 13,6%)
Tények Plusz – 11,9% / 10,6% (10,7% / 9,6%)
Házasság első látásra – 17,3% / 16,6% (korábbi héten a Szerencsekerék: 11,4% / 11,6%)
Hazatalálsz – 10,8% / 9,3% (korábbi héten a Kincsvadászok: 14,6% / 14%)

RTL
Híradó – 18,6% / 15,8% (17,5% / 14,9%)
Fókusz – 12,2% / 11,3% (11,7% / 11,1%)
Az ugrás – 12,3% / 11,4% (13,1% / 11,9%)
A mi kis falunk – 10,4% / 10,1% (9,6% / 8,2%)

A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó nagyon elhúzott a Tényektől. Utolsó hetére új ellenfelet kapott Az ugrás című vetélkedő. A kissé már elfáradt Szerencsekerék helyére a Házasság első látásra érkezett, ami erősen indított, nyerte a sávját az RTL-es vetélkedővel szemben, nem is kis előnnyel. A Hazatalálsz című sorozat új évadának első részei már szolidabb eredményeket hoztak. Az előttük futó műsorhoz és a korábbi héten hasonló sávban látható Kincsvadászokhoz képest is. A Hazatalálsz a kereskedelmi célcsoportnál nagyjából olyan nézőszámokat ért el, mint A mi kis falunk ismétlései. A teljes lakosságnál más volt a helyzet, ott jobban szerepelt a Hazatalálsz.

Szombat este A mi kis falunk új része hozta a formáját, azaz sok nézőt vonzott. A sorozat közönségaránya a 18-49 éveseknél 16,4 százalék, a 18-59 éveseknél 18,9 százalék, a teljes lakosságnál 17,3 százalék volt. Vasárnap két saját gyártás versenyzett egymással, a TV2-n a Next Top Model Hungary, az RTL-en pedig A renitens című sorozat került képernyőre. A fenti három korosztálynál a Next Top Model Hungary 11,2 százalékot, 11,3 százalékot és 11,6 százalékot hozott. A renitens pedig 12 százalékot, 14,1 százalékot és 13,9 százalékot produkált – bár egy órával rövidebb műsoridővel.

A heti műsoros toplistákat nézve a 18-49 és a 18-59 éveseknél a helyzet változatlan, azaz A mi kis falunk bizonyult a legnézettebbnek 239 ezer és 400 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a korábbi hetekben a Tények vonzotta a legtöbb nézőt, múlt héten azonban a Házasság első látásra, annak is a keddi adása végzett az élen, 853 ezres nézettséggel. Ahogy a lenti táblázatokban látható, jól szerepelt az M4 Sporton közvetített Magyarország – Törökország focimeccs is. Főleg a 18-49 éveseknél, ahol a 239 ezres nézőszámával a hét második legnézettebb műsora volt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 400 736 18,9
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 359 663 18,0
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 349 560 19,0
HÍRADÓ RTL 343 428 17,9
A RENITENS RTL 305 444 14,1
TÉNYEK TV2 264 292 13,9
AZ UGRÁS RTL 257 985 12,8
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 251 915 11,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 230 662 13,8
FÓKUSZ RTL 217 262 12,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 853 707 21,1
TÉNYEK TV2 742 769 23,3
HÍRADÓ RTL 733 373 18,9
A MI KIS FALUNK RTL 718 883 17,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 642 298 17,5
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 639 002 17,7
A RENITENS RTL 606 865 13,9
HAZATALÁLSZ TV2 522 919 14,6
AZ UGRÁS RTL 508 968 12,6
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 507 937 11,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 239 808 16,4
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 239 783 19,4
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 235 152 17,2
HÍRADÓ RTL 189 171 14,7
TÉNYEK TV2 177 661 14,0
A RENITENS RTL 176 235 12,0
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 169 743 11,2
AZ UGRÁS RTL 163 700 11,9
HAZATALÁLSZ TV2 132 143 10,7
FÓKUSZ RTL 131 943 12,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...