- Hirdetés -

Erősen zárta az első félévet a BMW

|

A tisztán elektromos meghajtású modellek értékesítési mutatója 34,1 százalékkal nőtt az első félévben. A BMW márka abszolút eladásai 2,3 százalékkal gyarapodtak. Az év első hat hónapjában a BMW Group világszerte összesen 1 213 359 darab új autót adott át ügyfeleinek. Értékesítési növekedés Európában és Észak-Amerikában.

2024 első felében a BMW márka világszerte összesen 179 557 darab tisztán elektromos meghajtású autót értékesített, amellyel 34,1 százalékkal szárnyalta túl a tavalyi év első hat hónapjának megegyező mutatóját. A bajor prémiumgyártó január és június között globálisan összesen 1 096 486 darab új autót adott át ügyfeleinek, amely 2,3 százalékos abszolút gyarapodást jelent. A márka ezzel felülmúlta tradicionális versenytársait és jelentős mértékben növelni tudta piaci részesedését Európában. 2024 első felében a BMW Group világszerte összesen 1 213 359 darab BMW, MINI és Rolls-Royce modellt értékesített.

„Az év első hat hónapjában a tisztán elektromos meghajtású modellek szegmensében és a prémium felsőkategóriában kétszámjegyű növekedést regisztráltunk” – mondta Jochen Goller, a BMW AG igazgatótanácsának ügyfélélmény, márka és értékesítésért felelős tagja. „Vonzó termékpalettánknak köszönhetően a BMW márka eladásait a kihívásokkal teli piaci körülmények ellenére is növelni tudtuk az év első felében. Ehhez a BMW Group munkatársainak elkötelezettsége és globális kiskereskedelmi hálózatunk stabilitása is nagymértékben hozzájárult” – tette hozzá.

A tisztán elektromos meghajtású autók mellett az ügyfelek körében a BMW márka prémium felsőkategóriában kínált modelljei is kimagasló népszerűségnek örvendenek. Az év első felében a BMW 7-es sorozat eladási mutatója 22 százalékkal haladta meg az előző esztendő megegyező időszakában regisztrált értéket. Mindeközben a BMW X1 és a BMW 3-as sorozat értékesítése is jelentős mértékben növekedett. A BMW M GmbH, amely ugyancsak jól teljesített, júniusban az első hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiával szerelt BMW M5 limuzin világpremierjével gurult reflektorfénybe. 99 517 darab új autója átadásával a BMW M divízió 2024 első hat hónapjában 5,1 százalékos értékesítési fejlődést könyvelhetett el. Ez idő alatt a MINI márka, amely folyamatosan mutatja be új modellcsaládja négykerekű tagjait, világszerte 114 054 darab új autót adott el – köztük az új MINI Cooper modellel, amelyet nagyon jó visszajelzésekkel illetnek az ügyfelek. A brit prémiumgyártó további növekedéséhez az év második felében az új MINI Cooper és az új MINI Countryman globális piaci bevezetése, valamint az új MINI Aceman debütálása is hozzájárul majd. A Rolls-Royce márka első féléves fénypontja a legkelendőbb modellnek számító Rolls-Royce Cullinan Series II világpremierje volt. A brit luxusautógyártó január és június között összesen 2 819 darab autót értékesített. A BMW Motorrad ez idő alatt világszerte 113 072 darab robogót és motorkerékpárt adott át ügyfeleinek.

A BMW Group magabiztosan tekint 2024 második felére, amelyet az új BMW 5-ös sorozat teljes elérhetősége – az új BMW 5-ös Touring és az első BMW i5 Touring modellpárosával kiegészülve –, valamint a MINI új modellcsaládjának folyamatos piaci bevezetése egyaránt alátámaszt. A BMW, a MINI és a Rolls-Royce márkák termékportfólióin elérhető hajtáslánc-technológiák változatosságával, illetve sorozatgyártási folyamatainak magas fokú rugalmasságával a BMW Group világszerte képes kielégíteni ügyfelei eltérő igényeit.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...