- Hirdetés -

Erre készül a BMW

|

- Hirdetés -

A BMW Group elektromos mobilitásra összpontosító vállalati stratégiájának újabb következetes lépéseként a BMW 3-as sorozat három új, plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellváltozata, valamint a 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiát felvonultató, BMW M340d xDrive limuzin és BMW M340d xDrive Touring modellpáros is nagyközönség elé gurul a 90. Genfi Nemzetközi Autószalonon.

Plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellpalettája következetes bővítésével a BMW tovább folytatja az elektromos mobilitás népszerűsítését. A 2020-as Genfi Nemzetközi Autószalonon a bajor prémiumgyártó a prémium középkategória négy új, plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellváltozatát mutatja be. 2020 nyarától a BMW 3-as sorozat újdonságai kiváltképp hatékony formában váltják valóra a vezetés színtiszta élményét.

A BMW Group „Strategy NUMBER ONE > NEXT” vállalati stratégiájának egyik meghatározó mobilitási irányelve a hálózatról tölthető modellportfólió módszeres bővítése, az intelligens szolgáltatás-paletta innovációira épülő, nagymértékben automatizált, tökéletesen hálózatba kapcsolt, tisztán elektromos meghajtású személyes mobilitás terén kifejlesztett újításaival pedig a hosszú távú fenntarthatóság előfeltételeinek megteremtése. Az elektromos mobilitás úttörőjeként a BMW Group már több mint félmillió darab tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt autót adott át ügyfeleinek, amelynek égisze alatt csak 2019-ben 145 815 darab hálózatról tölthető BMW és MINI modellt értékesített. A tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt prémium autógyártók mezőnyében a BMW Group világszerte 7, Európában pedig 14 százalékos piaci részesedést élvez, amelyekkel abszolút piacvezetőnek számít. Németországban a BMW Group értékesíti a prémium minőségű hálózatról tölthető autók 24 százalékát, amellyel ugyancsak toronymagas piacvezető.

A müncheni központú vállalatcsoport célja, hogy 2021 végére több mint egymillió darab tisztán elektromos meghajtású, illetve plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt BMW és MINI modell guruljon a világ útjain. Európában két éven belül (2021 végére) minden negyedik eladott új autó hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiával érkezik meg az ügyfelekhez, amely arány hat éven belül (2025 végére) minden harmadik autóra, tizenegy éven belül pedig (2030 végére) minden második autóra módosul. 2023-ra a BMW Group huszonöt tagúra bővíti fel hálózatról tölthető modellpalettáját, amelynek legalább a fele károsanyag-kibocsátás nélkül váltja valóra a vezetés márkára jellemző, legendás élményét. A bajor prémiumgyártó még idén beindítja első tisztán elektromos meghajtású SAV modellje, a BMW iX3 tömegtermelését, jövőre pedig a BMW i4 és a BMW iNEXT is megérkezik az utakra.

A BMW iX3 piaci premierjével a BMW nagysikerű Sports Activity Vehicle (SAV) modellje a bajor prémiumgyártó első olyan autójává érik, amelyet rendkívül hatékony benzines és dízelüzemű erőforrással, plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával és tisztán elektromos meghajtással is megrendelhetnek az ügyfelek. „A választás szabadságát” éltető vállalati stratégiának köszönhetően a BMW Group a világ minden táján ügyfelei mobilitási igényeihez igazíthatja kínálatát, minden országban a helyi szabályozásokhoz, távolsági és infrastrukturális sajátosságokhoz, valamint éghajlati és időjárási jellemzőkhöz igazítva a modellpalettáján elérhető hajtáslánc-technológiákat.

A hajtáslánc-technológia sokszínűsége a BMW 3-as sorozat portfólióján is megjelenik. A 2020-as Genfi Nemzetközi Autószalonon debütáló, plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt újdonságokkal a bajor prémiumgyártó ügyfelei újabb lehetőségeket kapnak a hosszú távon fenntartható személyes mobilitás és a személyes preferenciák egyedülálló harmóniájának kiteljesítésére. Touring karosszériaváltozatba csomagolva a BMW 2020 nyarán kínálja először ügyfeleinek a hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiákban rejlő páratlan lehetőségeket – ráadásul rögtön két modellváltozat képében: a 90. Genfi Nemzetközi Autószalon színpadán a BMW 330e Touring és a BMW 330e xDrive Touring is bemutatkozik. A BMW eDrive hajtáslánc-technológia és a BMW xDrive intelligens összkerékhajtás együttműködése a BMW 330e xDrive limuzinban is átélhetővé válik.

A 2020-as Genfi Nemzetközi Autószalonon a BMW 3-as sorozat további két modellváltozatáról is lehull a lepel. A BMW M340d xDrive limuzin és BMW M340d xDrive Touring modellpárosának meghajtásáról egy 250 kW / 340 lóerő maximális teljesítményre képes, soros hathengeres dízelmotor gondoskodik, egy 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiával kiegészítve. A két új BMW M Performance modell és a plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt három újdonság premierjével a BMW 3-as sorozat palettáján immár négyféle benzinmotor, négyféle dízelmotor és egy plug-in hibrid hajtáslánc-technológia közül választhatnak az ügyfelek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itt érdemes tankolni a hétvégén

A 25. születésnapját ünneplő hazai Auchan hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel várta vásárlóit egész májusban. Ezt meghosszabbítva júniusban pedig három hétvégén kedvezményes áron lehet majd tankolni az Auchan benzinkutakon. A jubileum alkalmából az első júniusi...

Ezt kell tudni a kriptovaluták adózásáról

A kriptovaluták iránti fokozódó érdeklődés nyomán a Binance egy új, Binance Tax Watch elnevezésű blogsorozatban foglalja össze a digitális pénzügyi eszközök adózásával kapcsolatos tudnivalókat. Ennek első része az Európában és a Független Államok Szövetségében...

Így lehet feltörhetetlen jelszavad

Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt,...

Baj lehet az államosításokból

Az utóbbi évek kormányzati költekezése kezdetben a COVID-19 járvány káros gazdasági hatásainak mérséklését szolgálta, majd kimondva is a növekedés erőltetett gyorsítása lett a cél. Ha a Bokros-csomagot (1995) követő időszakot nézzük látható, hogy a...

Ilyen évük volt a tévépiac főszereplőinek

Csökkenő árbevétel mellett is sikerült profittal zárnia a múlt évet a hazai televíziós piac két legnagyobb szereplőjének, az RTL Magyarországnak és a TV2 Csoportnak. Az RTL Magyarország teljes konszolidált árbevétele a 2022-es pénzügyi évben...

Gyereknek lenni jó! (x)

A gyermeki fantázia világokat képes teremteni. De mi történik akkor, ha a valóság ugyanolyan csodálatos, mint a szárnyaló képzelet? Ha egyszer csak életnagyságú TRex hátára lehet pattanni, lehetőség nyílik ráját simogatni, cápát etetni, trambulinon...

Eljárást indítanak a Karc FM ellen

A Karc FM Paláver című betelefonálós műsorában kirekesztésre alkalmas tartalmak hangozhattak el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa szerint. A testület emellett egy helyi és egy holland joghatóság alá tartozó televízióval kapcsolatban...

Tarr Bélával készít sorozatot az AMC Networks International

Hazai saját gyártású sorozat fejlesztésébe kezd az AMC Networks International, a „Fata Morgana” című produkció kreatív producere Tarr Béla, együttműködő partnere az Oble Studios. A széria a klasszikus westernfilmeket alapul véve egészen különleges műfajt...

A hirdetési piacot is felforgatja a mesterséges intelligencia

A vállalkozások világa talán sosem volt még ennyire megosztott, mint napjainkban. 2023 teljes egészében felforgatta az állóvizet: a mai Magyarországról tulajdonképpen eltűnt a vállalkozói középréteg: a piacot a felső 10% uralja, a statisztikák alapján...

Visszatérhetnek a vevők a lakáspiacra

Új adalékokkal szolgált a tavaly kezdődött lakáspiaci fordulat mélységének és várható lefutásának megítéléséhez a Magyar Nemzeti Bank legfrissebb lakáspiaci jelentése. Az OTP Ingatlanpont szakértője szerint közülük a legfontosabb az, hogy már a múlt év...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Itt érdemes tankolni a hétvégén

A 25. születésnapját ünneplő hazai Auchan hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel várta vásárlóit egész májusban. Ezt meghosszabbítva júniusban pedig három hétvégén kedvezményes áron lehet majd tankolni az Auchan benzinkutakon. A jubileum alkalmából az első júniusi...

Ezt kell tudni a kriptovaluták adózásáról

A kriptovaluták iránti fokozódó érdeklődés nyomán a Binance egy új, Binance Tax Watch elnevezésű blogsorozatban foglalja össze a digitális pénzügyi eszközök adózásával kapcsolatos tudnivalókat. Ennek első része az Európában és a Független Államok Szövetségében...

Így lehet feltörhetetlen jelszavad

Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt,...

Baj lehet az államosításokból

Az utóbbi évek kormányzati költekezése kezdetben a COVID-19 járvány káros gazdasági hatásainak mérséklését szolgálta, majd kimondva is a növekedés erőltetett gyorsítása lett a cél. Ha a Bokros-csomagot (1995) követő időszakot nézzük látható, hogy a...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....