- Hirdetés -

Értékesítési rekord a BMW-nél

|

- Hirdetés -

A BMW M GmbH sorozatban harmadik alkalommal zárta pénzügyi évét a teljesítményre optimalizált modellek és a nagyteljesítményű sportautók nemzetközi piacvezetőjeként. A világ leggyorsabb betűjét éltető márka 2021-ben újabb értékesítési rekordot könyvelhetett el: a világszerte átadott 163 542 darab BMW M modell 13 százalékkal múlja felül a divízió 2020-ban produkált eladási mennyiségét.

A látványos növekedéshez a teljesítményre optimalizált BMW M Performance modellek és a BMW M divízió nagyteljesítményű sportautói egyforma arányban járultak hozzá, mindkét szegmensben új eladási mércét állítva fel. „Értékesítési mutatóink sikertörténetével tökéletesen kezdtük meg jubileumi évünket. Fennállása 50. évfordulóját ünnepelve a BMW M divízió erősebb, mint valaha” – fogalmazott Franciscus van Meel, a BMW M GmbH vezérigazgatója.

Az új BMW M3 és az új BMW M4 egy csapásra sláger lett

A nagyteljesítményű sportautók szegmensében a legnagyobb rajongás egyértelműen az új BMW M3 és új BMW M4 modellpárosát övezte. Piaci bevezetésekor, 2021 tavaszán az új BMW M3 limuzin, az új BMW M4 Coupé és az új BMW M4 Cabrio vérpezsdítő menetdinamikával és korábban nem látott sokszínűséggel extrém sikeres rajtot vett. A BMW M3 és a BMW M4 történetében az új modellgeneráció az első, amely a bajor prémiumgyártó ügyfeleinek kétféle maximális teljesítményszintet – a csúcson a Competition modellek 375 kW / 510 lóerő maximális teljesítményével –, M xDrive intelligens összkerékhajtást, a nyolcfokozatú M Steptronic automataváltó alternatívájaként pedig akár hatsebességes manuális váltót is kínál egyszerre.

A BMW M GmbH kimagasló értékesítési eredményeiből a BMW X5 M Competition és a BMW X6 M Competition modellpárosa is nagymértékben kivette a részét. A legújabb modellgeneráció előző évben ünnepelt, sikeres világpremierjét követően 2021-ben a nagyteljesítményű Sports Activity Vehicle és Sports Activity Coupé szegmensek etalon képviselői – motorháztetejük alatt egy 460 kW / 625 lóerő maximális teljesítményre képes V8-as benzinmotorral – ismét növelni tudták értékesítési mutatóikat.

A BMW 4-es sorozat BMW M Performance modelljei

A BMW M modelleket fémjelző menetdinamika, agilitás és precizitás harmonikus egységét a divízió által kifejlesztett, teljesítményre optimalizált BMW M Performance modellek is megöröklik, minden korábbinál szélesebb célcsoportot lázba hozva és ámulatba ejtve. A BMW M GmbH 2021-ben produkált értékesítési sikertörténetének utolsó, meghatározó fejezetét a BMW 4-es sorozat műszaki alapjaira kifejlesztett BMW M Performance modellek írták. A portfólió legnépszerűbb tagjának az új BMW 4-es Coupé bizonyult, azon belül is a 275 kW / 374 lóerő maximális teljesítményre képes, soros hathengeres benzinmotorral szerelt BMW M440i Coupé és BMW M440i xDrive Coupé, valamint a BMW M440d xDrive Coupé, amelynek soros hathengeres dízelmotorja 250 kW / 340 lóerő maximális teljesítmény leadására képes.

A BMW X modellcsalád legújabb tagjainak BMW M Performance modellváltozatai iránt ugyancsak töretlen ügyfél-érdeklődés mutatkozik. A 265 kW / 360 lóerő maximális teljesítményre képes, soros hathengeres benzinmotorral szerelt BMW X3 M40i és a 390 kW / 530 lóerő maximális teljesítményre képes V8-as benzinmotorral szerelt BMW X7 M50i egyaránt növelni tudta eladásait.

A BMW M divízió jubileumi éve izgalmas újdonságokat tartogat

A BMW M GmbH jubileumi évében is reflektorfénybe gurítja teljesítményre optimalizált modellpalettája és nagyteljesítményű sportautói újdonságait. Idén ünnepli világpremierjét többek között az új BMW M240i xDrive Coupé, az első BMW M3 Touring és az új BMW M4 Coupé műszaki alapjaira kifejlesztett, exkluzív különkiadás is.

A BMW Group leányvállalata – amelyet 1972 májusában BMW Motorsport GmbH néven alapítottak és ma is teljes egészében független gyártóként működik – ugyanakkor 2022-ben az elektromos mobilitás új dimenziójával is megismerteti a vezetés szerelmeseit. A BMW i4 M50 nyomdokain 2022 első felében a BMW iX M60 is bemutatkozik, szintén tisztán elektromos meghajtással.

A valaha készült legerősebb BMW M modell a nagyteljesítményű sportautókat építő divízió jövőjébe enged betekintést

A jubileumi esztendő csúcspontja a BMW XM sorozatgyártásának beindítása lesz. A sorozatgyártásban kínált eddigi legerősebb BMW M modellben plug-in hibrid hajtáslánc-technológia gondoskodik a vezetés abszolút élményéről, a márka történetében most először. A BMW XM vadonatúj fejlesztésű M Hybrid technológiája egy V8-as erőforrás és egy nagyteljesítményű elektromos motor párosát állítja csatasorba, együtt 550 kW / 750 lóerő maximális teljesítményt és 1 000 Nm csúcs forgatónyomatékot garantálva. Az újdonságot a magabiztos kisugárzás, a kompromisszumoktól mentes használhatóság és a fejedelmi luxus jegyében tervezték meg a mérnökök.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...

A hazai termékekre koncentrál az Aldi

Kilenc hazai gyártó részvételével idén augusztusban is megrendezik a hazai termékek hónapját. Ennek legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Az ALDI a magyar...

Mobillal a tökéletes utazásért

A gyakran utazó, rutinos okostelefon-használók egy mobiltelefon segítségével elintézhetnek mindent, ami a tökéletes nyaraláshoz szükséges: szállást foglalnak, repülőgép- vagy vonatjegyet vásárolnak vagy sorban állás nélkül szerzik be belépőjegyüket múzeumba, kiállításra, sporteseményre, színházba vagy a...

Már csak a külföldi munkaerő segíthet a hiányszakmákban

Továbbra is rekordszinten a foglalkoztatás Magyarországon: 2022 júniusában a foglalkoztatottak átlagos létszáma meghaladta a 4,7 millió főt. Ezzel párhuzamosan nagy kihívást jelent a magyarországi cégeknek a munkaerőhiány, ami a gazdaság teljesítőképességét is hátráltatja. A...

Fényűző luxus és vademberek a Spektrum sorozataiban

Néhányan talán még emlékeznek arra az angol párra, akik fényűző életüket hátrahagyva, és az összes megtakarításukat felhasználva egy Somogy megyei településre, Gadácsra költöztek. A pár környezete aggódva szemlélte az eseményeket, Julia és Gareth ugyanis...

Lecsaptak a kandallókra az online vásárlók

Váratlan és érdekes trendeket mutatnak az eMAG 2022. júliusi látogatói és értékesítési adatai: jelentősen megnőtt az érdeklődés a kandallók iránt, különösen a szilárd fűtőanyaggal használható típusok népszerűek. Ezzel párhuzamosan a napelemek/napkollektorok termékkategória forgalma is...

Ismét előrébb lépett a Xiaomi

A Xiaomi Group a 266. helyen végzett a 2022-es Fortune Global 500 listán. A globális technológiai vállalat, amely mostanra a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává nőtte ki magát, sorozatban a negyedik éve lép egyre előrébb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hackathont szervez a Kiwi.com

A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és...

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...
- Hirdetés -

Don't Miss

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...

Tovább erősítik a Jófogást

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Mobilapp mutatja az ivóvízlelőhelyeket

Augusztus van, a papírforma szerint még egy jó időre visszatér a kánikula, ami végül is rendben van, hiszen nyár van. És bár az egészséges életmódnak nemcsak ilyenkor elengedhetetlen része a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, hőség...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....