- Hirdetés -

Értékesítési rekord a BMW-nél

|

- Hirdetés -

A BMW M GmbH sorozatban harmadik alkalommal zárta pénzügyi évét a teljesítményre optimalizált modellek és a nagyteljesítményű sportautók nemzetközi piacvezetőjeként. A világ leggyorsabb betűjét éltető márka 2021-ben újabb értékesítési rekordot könyvelhetett el: a világszerte átadott 163 542 darab BMW M modell 13 százalékkal múlja felül a divízió 2020-ban produkált eladási mennyiségét.

A látványos növekedéshez a teljesítményre optimalizált BMW M Performance modellek és a BMW M divízió nagyteljesítményű sportautói egyforma arányban járultak hozzá, mindkét szegmensben új eladási mércét állítva fel. „Értékesítési mutatóink sikertörténetével tökéletesen kezdtük meg jubileumi évünket. Fennállása 50. évfordulóját ünnepelve a BMW M divízió erősebb, mint valaha” – fogalmazott Franciscus van Meel, a BMW M GmbH vezérigazgatója.

Az új BMW M3 és az új BMW M4 egy csapásra sláger lett

A nagyteljesítményű sportautók szegmensében a legnagyobb rajongás egyértelműen az új BMW M3 és új BMW M4 modellpárosát övezte. Piaci bevezetésekor, 2021 tavaszán az új BMW M3 limuzin, az új BMW M4 Coupé és az új BMW M4 Cabrio vérpezsdítő menetdinamikával és korábban nem látott sokszínűséggel extrém sikeres rajtot vett. A BMW M3 és a BMW M4 történetében az új modellgeneráció az első, amely a bajor prémiumgyártó ügyfeleinek kétféle maximális teljesítményszintet – a csúcson a Competition modellek 375 kW / 510 lóerő maximális teljesítményével –, M xDrive intelligens összkerékhajtást, a nyolcfokozatú M Steptronic automataváltó alternatívájaként pedig akár hatsebességes manuális váltót is kínál egyszerre.

A BMW M GmbH kimagasló értékesítési eredményeiből a BMW X5 M Competition és a BMW X6 M Competition modellpárosa is nagymértékben kivette a részét. A legújabb modellgeneráció előző évben ünnepelt, sikeres világpremierjét követően 2021-ben a nagyteljesítményű Sports Activity Vehicle és Sports Activity Coupé szegmensek etalon képviselői – motorháztetejük alatt egy 460 kW / 625 lóerő maximális teljesítményre képes V8-as benzinmotorral – ismét növelni tudták értékesítési mutatóikat.

A BMW 4-es sorozat BMW M Performance modelljei

A BMW M modelleket fémjelző menetdinamika, agilitás és precizitás harmonikus egységét a divízió által kifejlesztett, teljesítményre optimalizált BMW M Performance modellek is megöröklik, minden korábbinál szélesebb célcsoportot lázba hozva és ámulatba ejtve. A BMW M GmbH 2021-ben produkált értékesítési sikertörténetének utolsó, meghatározó fejezetét a BMW 4-es sorozat műszaki alapjaira kifejlesztett BMW M Performance modellek írták. A portfólió legnépszerűbb tagjának az új BMW 4-es Coupé bizonyult, azon belül is a 275 kW / 374 lóerő maximális teljesítményre képes, soros hathengeres benzinmotorral szerelt BMW M440i Coupé és BMW M440i xDrive Coupé, valamint a BMW M440d xDrive Coupé, amelynek soros hathengeres dízelmotorja 250 kW / 340 lóerő maximális teljesítmény leadására képes.

A BMW X modellcsalád legújabb tagjainak BMW M Performance modellváltozatai iránt ugyancsak töretlen ügyfél-érdeklődés mutatkozik. A 265 kW / 360 lóerő maximális teljesítményre képes, soros hathengeres benzinmotorral szerelt BMW X3 M40i és a 390 kW / 530 lóerő maximális teljesítményre képes V8-as benzinmotorral szerelt BMW X7 M50i egyaránt növelni tudta eladásait.

A BMW M divízió jubileumi éve izgalmas újdonságokat tartogat

A BMW M GmbH jubileumi évében is reflektorfénybe gurítja teljesítményre optimalizált modellpalettája és nagyteljesítményű sportautói újdonságait. Idén ünnepli világpremierjét többek között az új BMW M240i xDrive Coupé, az első BMW M3 Touring és az új BMW M4 Coupé műszaki alapjaira kifejlesztett, exkluzív különkiadás is.

A BMW Group leányvállalata – amelyet 1972 májusában BMW Motorsport GmbH néven alapítottak és ma is teljes egészében független gyártóként működik – ugyanakkor 2022-ben az elektromos mobilitás új dimenziójával is megismerteti a vezetés szerelmeseit. A BMW i4 M50 nyomdokain 2022 első felében a BMW iX M60 is bemutatkozik, szintén tisztán elektromos meghajtással.

A valaha készült legerősebb BMW M modell a nagyteljesítményű sportautókat építő divízió jövőjébe enged betekintést

A jubileumi esztendő csúcspontja a BMW XM sorozatgyártásának beindítása lesz. A sorozatgyártásban kínált eddigi legerősebb BMW M modellben plug-in hibrid hajtáslánc-technológia gondoskodik a vezetés abszolút élményéről, a márka történetében most először. A BMW XM vadonatúj fejlesztésű M Hybrid technológiája egy V8-as erőforrás és egy nagyteljesítményű elektromos motor párosát állítja csatasorba, együtt 550 kW / 750 lóerő maximális teljesítményt és 1 000 Nm csúcs forgatónyomatékot garantálva. Az újdonságot a magabiztos kisugárzás, a kompromisszumoktól mentes használhatóság és a fejedelmi luxus jegyében tervezték meg a mérnökök.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Demokratizálja a marketinget a mesterséges intelligencia

Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára...

Óriási húzás – Az RTL adja a Bajnokok Ligáját

Történelmi jelentőségű megállapodást kötött az RTL Magyarország és az UEFA. A 2024/25-ös szezontól a következő három szezonon át az RTL lesz a Bajnokok Ligája otthona. Nem is akármilyen taktikával sikerült nyélbe ütni az üzletet:...

Elképesztő gazdagság a hazai luxusotthonokban

Szívesen bepillantana egy-két luxusotthonba? Június első hétvégéjén ismét megteheti, vadonatúj részekkel jelentkezik ugyanis a Spektrum Home-on a Luxusra tervezve című sorozat, mely hazánk egyik legnépszerűbb saját gyártású belsőépítészeti műsora. Az 5. évad epizódjaiban Sütő...

Új főszerkesztővel folytatja a Telex

Német Tamás lett a Telex új főszerkesztője, Dull Szabolcs szakmai igazgatóként a Telex igazgatóságában dolgozik a jövőben is, illetve a Telex Akadémia szakmai vezetőjeként folytatja. (Fotó: Huszti István / Telex) Tamás a Telex egyik legismertebb arca,...

A gyors kiszállítást keresik az online vásárlók

A magyarországi online vásárlások közel 40 százaléka azért hiúsul meg, mert az adott webshop szállítási lehetőségei között a vásárló nem talál elég gyors kézbesítési lehetőséget. Ez derül ki az aznapi kiszállításra specializálódott nemzetközi okoslogisztikai...

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Itt érdemes tankolni a hétvégén

A 25. születésnapját ünneplő hazai Auchan hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel várta vásárlóit egész májusban. Ezt meghosszabbítva júniusban pedig három hétvégén kedvezményes áron lehet majd tankolni az Auchan benzinkutakon. A jubileum alkalmából az első júniusi...

Ezt kell tudni a kriptovaluták adózásáról

A kriptovaluták iránti fokozódó érdeklődés nyomán a Binance egy új, Binance Tax Watch elnevezésű blogsorozatban foglalja össze a digitális pénzügyi eszközök adózásával kapcsolatos tudnivalókat. Ennek első része az Európában és a Független Államok Szövetségében...

Így lehet feltörhetetlen jelszavad

Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt,...

Baj lehet az államosításokból

Az utóbbi évek kormányzati költekezése kezdetben a COVID-19 járvány káros gazdasági hatásainak mérséklését szolgálta, majd kimondva is a növekedés erőltetett gyorsítása lett a cél. Ha a Bokros-csomagot (1995) követő időszakot nézzük látható, hogy a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderül, hogy Magyarországra jön-e a NASCAR

Tavaly a floridai Daytona Beach-en, a NASCAR bölcsőjében rendezték a magyar-amerikai szakmai kapcsolatok egyik legnagyobb rendezvényét, a Hungarian Summitot, akkor Jordan Jiloty, a NASCAR ügyvezető igazgatója üdvözölte a konferencia résztvevőit, de úgy tűnik ez...

Demokratizálja a marketinget a mesterséges intelligencia

Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára...

Óriási húzás – Az RTL adja a Bajnokok Ligáját

Történelmi jelentőségű megállapodást kötött az RTL Magyarország és az UEFA. A 2024/25-ös szezontól a következő három szezonon át az RTL lesz a Bajnokok Ligája otthona. Nem is akármilyen taktikával sikerült nyélbe ütni az üzletet:...

Elképesztő gazdagság a hazai luxusotthonokban

Szívesen bepillantana egy-két luxusotthonba? Június első hétvégéjén ismét megteheti, vadonatúj részekkel jelentkezik ugyanis a Spektrum Home-on a Luxusra tervezve című sorozat, mely hazánk egyik legnépszerűbb saját gyártású belsőépítészeti műsora. Az 5. évad epizódjaiban Sütő...

Új főszerkesztővel folytatja a Telex

Német Tamás lett a Telex új főszerkesztője, Dull Szabolcs szakmai igazgatóként a Telex igazgatóságában dolgozik a jövőben is, illetve a Telex Akadémia szakmai vezetőjeként folytatja. (Fotó: Huszti István / Telex) Tamás a Telex egyik legismertebb arca,...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....