- Hirdetés -

Új vezetővel erősít a Fesztivál Akadémia Budapest

|

- Hirdetés -

Dr. Egri Gábor kulturális menedzser vezeti az ország egyik legfontosabb klasszikus zenei eseménysorozatát is szervező Fesztivál Akadémia Budapestet (FAB). A szakember korábban a Müpa értékesítési és marketingigazgatójaként, valamint több hazai és nemzetközi intézmény és projekt vezetőjeként és tanácsadójaként vált ismertté. A fesztiváligazgató feladata és célja, hogy a Kokas Katalin és Kelemen Barnabás alapító művészeti vezető házaspár által 2015-ben életre hívott FAB projektjeit és szervezetét a művészekkel közösen továbbfejlessze, azokat irányítsa és működtesse; a nyári kamarazenei fesztivál, a nemzetközi hegedűversenyek, koncertek, mesterkurzusok és további események hazai és külföldi ismertége növekedjen, és a FAB ernyőszervezet által magas színvonalon szervezett különböző projektek rendszerbe foglalva még láthatóbbá váljanak.

„A Fesztivál Akadémia Budapest nyári fesztiválja egy ideje az egyik legelismertebb komolyzenei rendezvény Magyarországon és a régióban. A FAB azonban ennél sokkal több: mesterkurzusoktól kezdve, nemzetközi hegedűversenyeken és tíznapos fesztiválon át egészen oktatási projektekig és koncertek szervezéséig egy több elemből álló szervezetet kell irányítanom. Kati és Barnabás megkeresése azért is volt vonzó számomra, mert fantasztikus lehetőséget látok a sokféle feladat összefogásában, a projektek megszervezésében, a csapat felállításában, vezetésében. Azt gondolom, ehhez a korábbiakban megszerzett sokrétű marketing és értékesítési tapasztalat komoly alapot és támaszt nyújt. Bízom abban, hogy a FAB-bal olyan további szakmai sikereket tudunk elérni, melyek mind a koncertlátogatók, mind a velünk együtt dolgozó művészek, illetve a szakma egyéb szereplőinek elismerését is kivívja. – vallja az igazgató.

„Itt volt az ideje, hogy találjunk egy olyan embert, akire rábízhatjuk a fesztiválunk és további FAB-os projektjeink összefogását, irányítását. Öröm volt találkozni Gáborral: azonnal éreztük, hogy érti, mitől is különleges véleményünk szerint a Fesztivál Akadémia Budapest. Tudjuk, hogy sok van még előttünk, de az elmúlt évek is bizonyítják, hogy olyan magyar és nemzetközi zenész barátokkal és művészekkel a hátunk mögött, akik megtisztelnek bennünket a személyükkel és a Gábor által épített jól szervezett és erős csapattal még több helyre juttathatjuk el a minőségi zenét, annak szeretetét, még többrétűen segíthetjük elő annak hosszútávú fejlődését. Abban hiszünk, hogy az elmúlt hat évben megszerzett tudásra építve, Gáborral közösen tudjuk továbbfejleszteni szervezetünket, így határozottan láthatóbbá és erősebbé is válhatunk. – hangsúlyozta Kokas Katalin hegedűművész, a FAB művészeti vezetője.

Egri Gábor marketing-kommunikációs szakközgazdász és jogász végzettségű szakember 2013 és 2021 között volt a Müpa értékesítési és marketingigazgatója, korábban kommunikációs tanácsadója. A Müpa márkájának hazai és nemzetközi építése mellett több fesztivál, esemény és új szolgáltatás bevezetésén dolgozott, a Müpa a megbízása alatt lett hetedik a Forbes legmenőbb márkákat felsorakoztató listáján.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Beütött a kánikula – tippek a hőség enyhítéséhez

A valaha mért legmelegebb júniust éljük, miután már 2024 első öt hónapja is melegebb volt minden korábbi év ugyanazon hónapjánál. Mindezt a jövő heti magyarországi előrejelzések is megerősítik: 36-37 fok várható. Ilyenkor csőstül kapjuk...

Nicolas Cage és Oz Perkins új filmje érkezik a mozikba

A szélsőséges szerepeiért imádott Nicolas Cage és a kortárs horror visszatérő színésznője, Maika Monroe macska-egér játékot űz Oz Perkins új horrorfilmjében, a Longlegs – A rémben.Lee Harkert (Maika Monroe), az ifjú és tehetséges FBI-ügynököt...

Erre érdemes figyelni a lakáshiteleseknek

Aki hitelfelvételben gondolkodik, annak gyakran merül fel a fejében a kérdés: hogyan védheti meg a családját egy esetleges váratlan életesemény esetén? Mi történhet akkor, ha az adós meghal, kiesik a jövedelme és a hitel...

Világméretű kezdeményezés a tiszta vízért

Három új ivóvíz kút épülhet Afrika vízkrízis sújtotta térségében a BWT tavaszi kezdeményezésének és a lelkes BWT közösségnek köszönhetően. A BWT, Európa vezető víztechnológiai vállalata az idei Víz világnapján nagyszabású kezdeményezéssel jelentkezett. Futásra invitálta...

Ami nélkül nem érdemes utazni

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint az év első öt hónapjában megkötött online utasbiztosítások díja naponta és személyenként 702 forint volt, ami mindössze 5,6 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi...

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....

Elmaradt a tévévásárlási láz

Az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alkalmával elmaradt a tévévásárlási láz, azonban a futballereklyék iránt nagy kereslet mutatkozott a Jófogáson. Különösen a Szoboszlai Dominikhoz köthető relikviák népszerűek: egy-egy különleges mez több százezer forintot is megért a vásárlóknak....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjazták a sokszínű vállalatokat

Egyedülálló elismerésben részesültek azok a magyar vállalatok, melyek aktívan tesznek a nemek közötti egyenlőség eléréséért és célzott intézkedéseket vezettek be azért, hogy a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elvei érvényesüljenek szervezetükben, és mindezt...

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Beütött a kánikula – tippek a hőség enyhítéséhez

A valaha mért legmelegebb júniust éljük, miután már 2024 első öt hónapja is melegebb volt minden korábbi év ugyanazon hónapjánál. Mindezt a jövő heti magyarországi előrejelzések is megerősítik: 36-37 fok várható. Ilyenkor csőstül kapjuk...

Don't Miss

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...