- Hirdetés -

Értékesítési rekordot ért el a Lexus Magyarországon

|

A hazánkban közel 100%-ban környezetbarát öntöltő hibrid elektromos autókat értékesítő Lexus az elmúlt években világszerte látványos előretörést könyvelhetett el, egyszerre növelve értékesítéseit és piaci részesedését. Nem volt ez másként Magyarországon sem, ahol mára a márka prémium piaci részesedése eléri az 5,2%-ot, ami az egyik legmagasabb eredménynek számít az európai piacok közül. A diadalmenet pedig a jelek szerint tovább folytatódik: Lexus Magyarországon történetében először a napokban átlépte az egy naptári évben született 1000 vevőszerződést, ami abszolút rekordnak számít.

A valamennyi modelljében a világ legfejlettebb, negyedik generációs öntöltő hibrid elektromos hajtását kínáló Lexus, amelynél mára elérhető a világ legfejlettebb plug-in hibrid elektromos hajtása (az NX crossover esetében) és a világ legfejlettebb akkumulátoros elektromos hajtása (az UX crossover esetében) is, kétségkívül a szigorodó emissziós szabályozások és a környezettudatos modellek iránt megnövekedett általános piaci kereslet és ezzel járó autópiaci zöldülés egyik legnagyobb nyertese. Igaz ez világszinten épp úgy, mint Európában, Magyarország esetében azonban ez hatványozottan érvényes, hiszen a márka helyi piaci részesedése többszöröse az európai átlagnak. Az idei ráadásul a Covid okozta piaci nehézségek, valamint az autóipar nagy részét sújtó félvezető/chip válság ellenére is rekord évnek bizonyult Magyarországon a környezettudatosság és legendás mebízhatóság mellett a high tech műszaki megoldásokat a legmagasabb szintű kézműves kidolgozottsággal ötvöző kifinomultság szinonimájaként ismert luxusautómárka számára. Az egy évben született vevőszerződések a márka története során először most lépték át az 1000 darabos álomhatárt, és az évnek még nincs vége.

A sikerfaktorok között kétségkívül említésre érdemes a rendkívül erős modellportfolió, amely az elmúlt néhány hónapban olyan modellel gazdagodott, mint a megújult ES és LS felsőkategóriás luxusszedánok, vagy épp a várva várt vadonatúj NX crossover, amely a márka történetében először plug-in hibrid elektromos meghajtással is rendelhető, és elképesztő számú előrendelést ért el.
Fontos szerepe lehet emellett annak is, hogy a többi prémium márkától meglehetősen eltérő hálózatfejlesztési stratégiát követő Lexus új márkakereskedéssel is gazdagodott néhány hónappal ezelőtt: a Lexus Buda, Lexus Szeged és Lexus Debrecen mellett immár a Lexus Pest is várja az ügyfeleket. (Míg a legtöbb márka esetén a földrajzi lefedettség minél hamarabb történő biztosítása a cél, a Lexus márkakereskedés jogát általában csak olyan évtizedek óta bizonyított Toyota márkakereskedések kapják meg, amelyek a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálásról ismertek.)

A Lexus magyarországi márkaigazgatója, Kárpáti László ugyanakkor egy másik tényezőre is felhívja a figyelmet: „A Lexus modellek kompromisszumot nem ismerő legendás megbízhatósága, prémium kivitelezési minősége, vagy épp az modelljeinkben bemutatkozó előremutató, nem ritkán iparágelső technológiák jelentik azt a biztos alapot amire építkezhetünk. A Lexus világszintű, és különösen magyarországi sikerének záloga azonban nem más, mint az omotenashira, azaz a japán vendégszeretet filozófiájára épülő ügyfélközpontú szemlélet, amely az értékesítési és vevőszolgálati folyamat minden pontján végigkíséri az ügyfelet, és igekszik igényei elébe menni. Ennek kimagasló színvonalú gyakorlatba ültetése az amely európai szinten is kiemeli a magyarországi Lexus hálózatot, és amely az elmúlt évek sikereinek, és a most elért 1000 darabos rekord szerződésszámnak az eredője. Mindezért köszönettel tartozunk minden egyes hazánkban dolgozó Lexus kollégának, legyen szó bármelyik munkafolyamatról különös tekintettel arra, hogy ezt a sikert egy ilyen a Covid által terhelt nehéz időszakban sikerült elérnünk.“

„Ez a szellemiség garancia arra, hogy ez ne csupán egy egyszeri kimagasló eredmény, hanem további sikerek előszobája legyen. Ebben természetesen kollégáink segítségére lesznek a jövő évben érkező kiemelten fontos Lexus újdonságok is, amelyek révén minden idők legerősebb Lexus modellportfoliója jön majd létre. Legalább ilyen fontos szerepe lesz majd emellett egy újabb márkakereskedés, a Lexus Monor januári megnyitásának, amellyel együtt a jövő évben már öt Lexus márkakereskedésben és további két Lexus márkaszervizben (Kaposváron és Halásztelken) állunk majd ügyfeleink szolgálatára.“ – teszi hozzá a szakember.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...