- Hirdetés -

Értékesítési rekordot ért el a Lexus Magyarországon

|

- Hirdetés -

A hazánkban közel 100%-ban környezetbarát öntöltő hibrid elektromos autókat értékesítő Lexus az elmúlt években világszerte látványos előretörést könyvelhetett el, egyszerre növelve értékesítéseit és piaci részesedését. Nem volt ez másként Magyarországon sem, ahol mára a márka prémium piaci részesedése eléri az 5,2%-ot, ami az egyik legmagasabb eredménynek számít az európai piacok közül. A diadalmenet pedig a jelek szerint tovább folytatódik: Lexus Magyarországon történetében először a napokban átlépte az egy naptári évben született 1000 vevőszerződést, ami abszolút rekordnak számít.

A valamennyi modelljében a világ legfejlettebb, negyedik generációs öntöltő hibrid elektromos hajtását kínáló Lexus, amelynél mára elérhető a világ legfejlettebb plug-in hibrid elektromos hajtása (az NX crossover esetében) és a világ legfejlettebb akkumulátoros elektromos hajtása (az UX crossover esetében) is, kétségkívül a szigorodó emissziós szabályozások és a környezettudatos modellek iránt megnövekedett általános piaci kereslet és ezzel járó autópiaci zöldülés egyik legnagyobb nyertese. Igaz ez világszinten épp úgy, mint Európában, Magyarország esetében azonban ez hatványozottan érvényes, hiszen a márka helyi piaci részesedése többszöröse az európai átlagnak. Az idei ráadásul a Covid okozta piaci nehézségek, valamint az autóipar nagy részét sújtó félvezető/chip válság ellenére is rekord évnek bizonyult Magyarországon a környezettudatosság és legendás mebízhatóság mellett a high tech műszaki megoldásokat a legmagasabb szintű kézműves kidolgozottsággal ötvöző kifinomultság szinonimájaként ismert luxusautómárka számára. Az egy évben született vevőszerződések a márka története során először most lépték át az 1000 darabos álomhatárt, és az évnek még nincs vége.

A sikerfaktorok között kétségkívül említésre érdemes a rendkívül erős modellportfolió, amely az elmúlt néhány hónapban olyan modellel gazdagodott, mint a megújult ES és LS felsőkategóriás luxusszedánok, vagy épp a várva várt vadonatúj NX crossover, amely a márka történetében először plug-in hibrid elektromos meghajtással is rendelhető, és elképesztő számú előrendelést ért el.
Fontos szerepe lehet emellett annak is, hogy a többi prémium márkától meglehetősen eltérő hálózatfejlesztési stratégiát követő Lexus új márkakereskedéssel is gazdagodott néhány hónappal ezelőtt: a Lexus Buda, Lexus Szeged és Lexus Debrecen mellett immár a Lexus Pest is várja az ügyfeleket. (Míg a legtöbb márka esetén a földrajzi lefedettség minél hamarabb történő biztosítása a cél, a Lexus márkakereskedés jogát általában csak olyan évtizedek óta bizonyított Toyota márkakereskedések kapják meg, amelyek a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálásról ismertek.)

A Lexus magyarországi márkaigazgatója, Kárpáti László ugyanakkor egy másik tényezőre is felhívja a figyelmet: „A Lexus modellek kompromisszumot nem ismerő legendás megbízhatósága, prémium kivitelezési minősége, vagy épp az modelljeinkben bemutatkozó előremutató, nem ritkán iparágelső technológiák jelentik azt a biztos alapot amire építkezhetünk. A Lexus világszintű, és különösen magyarországi sikerének záloga azonban nem más, mint az omotenashira, azaz a japán vendégszeretet filozófiájára épülő ügyfélközpontú szemlélet, amely az értékesítési és vevőszolgálati folyamat minden pontján végigkíséri az ügyfelet, és igekszik igényei elébe menni. Ennek kimagasló színvonalú gyakorlatba ültetése az amely európai szinten is kiemeli a magyarországi Lexus hálózatot, és amely az elmúlt évek sikereinek, és a most elért 1000 darabos rekord szerződésszámnak az eredője. Mindezért köszönettel tartozunk minden egyes hazánkban dolgozó Lexus kollégának, legyen szó bármelyik munkafolyamatról különös tekintettel arra, hogy ezt a sikert egy ilyen a Covid által terhelt nehéz időszakban sikerült elérnünk.“

„Ez a szellemiség garancia arra, hogy ez ne csupán egy egyszeri kimagasló eredmény, hanem további sikerek előszobája legyen. Ebben természetesen kollégáink segítségére lesznek a jövő évben érkező kiemelten fontos Lexus újdonságok is, amelyek révén minden idők legerősebb Lexus modellportfoliója jön majd létre. Legalább ilyen fontos szerepe lesz majd emellett egy újabb márkakereskedés, a Lexus Monor januári megnyitásának, amellyel együtt a jövő évben már öt Lexus márkakereskedésben és további két Lexus márkaszervizben (Kaposváron és Halásztelken) állunk majd ügyfeleink szolgálatára.“ – teszi hozzá a szakember.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így juthatunk olcsóbb hitelhez

A zöld hitel konstrukciók 2021-es bevezetésük után nagy sikert arattak a piacon azok körében, akik a fenntarthatóság és az alacsony rezsi miatt az energiatakarékosságot tartották az egyik fő prioritásnak új otthonuk kiválasztásakor. A Növekedési...

Felforgatta a könyvpiacot a TikTok

Öt éve működik Magyarországon a TikTok, amely nemcsak a tartalomfogyasztási szokásokat változtatta meg, hanem nagy hatással van a könyveladásokra és ezáltal a kulturális kommunikációra is. A rövid videós könyvajánlók képesek egy-egy régebbi vagy új...

Kiderült, melyik autót kedvelik legjobban a magyarok

Újra egyenesben a cseh márka, a koronavírus és a háború által okozott gazdasági és logisztikai nehézségek után visszatért a SKODA. Kiemelkedő első öt hónapot tudhat maga mögött a márka, ugyanis egy SKODA modell, az...

Durván bezuhant a hazai kiskereskedelem

Nem indult jól a második negyedév sem a kiskereskedelemben. A KSH által közzétett adatok szerint a forgalom volumene áprilisban éves szinten 12,6 százalékkal esett vissza. A tényadat kedvezőtlenebb lett az általunk várt -10,4 százaléknál.Továbbra...

Hatalmas sörös fesztivál lesz a Balatonnál

Hogy ne csak a borokról és a borozásról szóljon a nyár a Balatonon, hanem megmutathassák magukat a hasonló minőséget képviselő kisüzemi sörfőzdék is, július 7-9. között megrendezik az 1. Balaton Beer Weekend-et, Zamárdiban. Az...

A Google Ads ereje: Hirdetések célzása és hatékonyságának maximalizálása (x)

A Google Ads kampány lényege, hogy segítségével megfelelő számú érdeklődőt tudjunk a weboldalunkra irányítani, ahol hatékonyan meg is tudjuk őket szólítani. A kampány akkor lesz nyereséges, ha az érdeklődők végrehajtják a kitűzött céljainkat, például...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

Kiderült, hogy ki lesz az RTL új marketing és kommunikációs igazgatója

Július közepétől Baráth Péter tölti be az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatói pozícióját. Az új vezető feladata lesz az RTL hosszú távú márkastratégiájának kialakítása és menedzsmentje, a műsorkampányok tervezése és kivitelezésnek irányítása, valamint...

Újdonságokkal jön az Effie

Megújult logóval és új elemekkel indul a világszerte a marketingkommunikáció legfőbb célját, a hatékonyságot díjazó Effie verseny hazai megmérettetése. Az újdonságok között van, hogy az elmúlt két évben futott kampányokkal lehet nevezni és módosított...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Így juthatunk olcsóbb hitelhez

A zöld hitel konstrukciók 2021-es bevezetésük után nagy sikert arattak a piacon azok körében, akik a fenntarthatóság és az alacsony rezsi miatt az energiatakarékosságot tartották az egyik fő prioritásnak új otthonuk kiválasztásakor. A Növekedési...

Felforgatta a könyvpiacot a TikTok

Öt éve működik Magyarországon a TikTok, amely nemcsak a tartalomfogyasztási szokásokat változtatta meg, hanem nagy hatással van a könyveladásokra és ezáltal a kulturális kommunikációra is. A rövid videós könyvajánlók képesek egy-egy régebbi vagy új...

Kiderült, melyik autót kedvelik legjobban a magyarok

Újra egyenesben a cseh márka, a koronavírus és a háború által okozott gazdasági és logisztikai nehézségek után visszatért a SKODA. Kiemelkedő első öt hónapot tudhat maga mögött a márka, ugyanis egy SKODA modell, az...

Durván bezuhant a hazai kiskereskedelem

Nem indult jól a második negyedév sem a kiskereskedelemben. A KSH által közzétett adatok szerint a forgalom volumene áprilisban éves szinten 12,6 százalékkal esett vissza. A tényadat kedvezőtlenebb lett az általunk várt -10,4 százaléknál.Továbbra...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

Visszavághatjuk az otthoni energiafogyasztást

Ha megbízható és takarékos háztartási gépeket, elektronikai készülékeket használunk, az jelentős szerepet játszhat ökológiai lábnyomunk csökkentésében, hiszen a hosszú élettartam és az energiatakarékos működés elengedhetetlen az otthonunk fenntartható működésének kialakításában. A ma elérhető készülékek...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....