Az Egyesült Államok legnagyobb reklámszakmai versenye, a Clio Awards után az LIA Awards 100 zsűritagja is kitüntetésben részesítette a Souldrops Republic Group által tervezett termékcsomagolását.
Az 1986-ban alapított London International Awards-ot (LIA) a nemzetközi reklámszektor legnívósabb díjai között tartják számon, amelyet évről-évre a világ legnevesebb branding- és art szakértői ítélnek oda 19 kategóriában a leginnovatívabb márkamegoldásokat felsorakoztató márkáknak, illetve ügynökségeknek. A zsűrizésben idén olyan neves szakemberek vettek részt, mint David Kolbusz, a Droga5 kreatív igazgatója, Tham Khai Meng, az Ogilvy&Mather nemzetközi társelnöke és kreatív igazgatója, valamint Amber Finlay, a Converse globális brand kommunikációs igazgatója.
A LIA credoja szerint a díjak megítélése során a kreativitás mellett a márkastratégiai megközelítést, illetve a célcsoportot megszólító üzeneteket is vizsgálják annak érdekében, hogy a díjazott projektek minden szempontnak tökéletesen megfeleljenek.
A Souldrops hatalmas, eddig soha nem látott sikert hozott Magyarország számára a nemzetközi porondon, mivel eddig semelyik hazai márka nem tudott két aranyat elhozni a LIA-ról. A nemzetközi elismeréseknek emellett Magyarországon is komoly értéke van: a hazai ügynökségeket rangsoroló ügynökségi top listában a LIA 900 pontot, míg a Clio Awards 1050 pontot jelent, tehát a külföldi versenyeken szerzett pontok a magyar díjakhoz képest jóval többet számítanak egy-egy ügynökség megítélése szempontjából – írja közleményében a Republic Group.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.