- Hirdetés -

Ezek a legjobb céges ajándékok

|

- Hirdetés -

Az idei év sok szempontból rendhagyónak bizonyult, és mostanra borítékolható, hogy a karácsonyi időszak sem a megszokott módon alakul. Ám a home office sem lehet akadálya annak, hogy a cégek méltóképp köszönjék meg az alkalmazottaiknak és a partnereiknek az együttműködésüket. Ehhez pedig olyan céges ajándékok dukálnak, amikre korábban gondolni sem mertünk.

Későbbre tolódhat idén a karácsonyi ajándékok kiküldése a cégeknél: általában már szeptember-október környékén megszervezik, hogy ki mit kapjon, ám ebben az évben sokan csak novemberben adják le a rendelésüket. Ennek oka a koronavírus-járvány, ami sokakat arra késztet, hogy elsőként a marketing-költségkeretükből próbáljanak lefaragni – ez azonban a korábbi válsághelyzetekből kiindulva sem bizonyulhat nyerő stratégiának.

Jelenleg minden eddiginél fontosabb lehet a céges összetartozás erősítése, ahogy a partnerek felé mutatott törődés is – mondta Mátrai Mariann, a céges ajándékozás szakértője.

Vírusölő” ajándékok

A szakértő kiemelten ajánlja a C-vitaminos csokit mint logózott céges ajándékot, amivel a koronavírus elleni védekezést is segíthetjük. Mellette olyan klasszikusok is a csomagba kerülhetnek, mint a logóval ellátott bonbon vagy szaloncukor. De nem csupán az édesség lehet praktikus ajándék, amivel a munkavállalók egészségét védjük: az UVC-lámpás, logóval ellátott fertőtlenítő készülék épp olyan jó ötlet, mint a céges maszk. Utóbbival megjelenési felületet is biztosítunk, hiszen a megajándékozott nyilvános helyeken hordja.

„Évről évre népszerűbbek a nem tárgyi jellegű ajándékok is, mint a különböző szabadidős tevékenységekre felhasználható voucherek. Ha például egy online elérhető rendezvényhez vagy egyéb felülethez biztosítunk hozzáférést, akkor az illetőnek el sem kell hagynia az otthonát ahhoz, hogy élményben részesüljön” – árulta el Mariann.

„A statisztikákból kiderül: az emberek 85 százaléka szeret ajándékot kapni, így mellélőni garantáltan nem fogunk vele. És ez nem csak a karácsonyi időszakra érvényes: a munkavállalók időről időre értékelik, ha ilyen apró elismerésekkel köszönjük meg nekik az egész éves kitartást” – mondta Mariann, aki a cegesedesseg.hu és a gift-house.hu szakértőjeként már 25 éves rutinnal rendelkezik a céges ajándékozás területén.

Idén nehezebb a logisztika is

A home office természetesen ezen a téren is különlegesmegoldást igényel, hiszen – a korábbiakkal ellentétben – sok munkáltató nem oszthatja ki az irodában a karácsonyi csomagokat. Kedves gesztus ugyanakkor az is, ha névre szólóan, akár üdvözlőkártyával ellátva postázzuk ki az ajándékot a munkavállalóknak, netán a partnereinknek. Ez történhet futárszolgálattal, ám egy-egy nagyobb vállalat esetében ez kihívások elé állíthatja a logisztika szervezésével megbízott kollégákat. Egyes ajándékgyártók – köztük Mariann cége – a szállítás megszervezését is vállalják, ebben az esetben a kiküldéssel a megrendelőnek már nincsen teendője.

„Tovább fokozhatja a törődés, figyelmesség érzetét, ha ugyanazon a napon kapják meg az érintettek az ajándékokat. Azt pedig mindenki értékeli, ha névre szóló meglepetést kap: például egy feliratos bögrét, kulacsot vagy gravírozott tollat, természetesen ellátva a cég logójával. A home office-ban szervezett megbeszéléseken ezek a tárgyak az összetartozás szimbólumává válhatnak. Online rendezvény esetén is jól használható ez a megoldás” – emeli ki Mátrai Mariann.

Karantén” a csomagoknak is

Jó választásnak számítanak akár a munkaeszközök, akár azok a hétköznapokban nélkülözhetetlen tárgyak, amelyek az otthoni komfortot növelik, esetleg egyidejűleg mindkettő. Ám attól sem kell visszariadnunk, hogy édességet küldjünk ebben az időszakban: a szavatosságuk a legritkább esetben jár le néhány nap alatt… Ha pedig az ajándékozott egy ideig a bejárat előtt „pihenteti” a csomagot, azzal minimálisra csökkentheti annak esélyét, hogy bármiféle kórokozóval érintkezzen. A futárszolgálatoknál egyébként is komoly előírások vannak érvényben a kiszállításra, illetve a csomagok átadására vonatkozóan.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA