- Hirdetés -

Ma van a régió legnagyobb startup eseménye

|

- Hirdetés -

Idén negyedik alkalommal, november 12-én rendezi meg az MFB csoporthoz tartozó Hiventures a Regional Startup And Innovation Day-t, amely évek óta a kelet-közép-európai régió legnívósabb, innovatív fiatal vállalkozóknak szóló networking eseménye. A koronavírus járvány miatt az idei egy rendhagyó, ám különleges digitális megoldásokat felvonultató rendezvény lesz, melyen a sporthoz kapcsolódó innovációk kerülnek reflektorfénybe és több magyar olimpiai bajnok is tiszteletét teszi.

Az elmúlt időszakban jelentősen növekedett a vállalkozókedv, másfélszer annyian gondolkodnak ma saját vállalkozás indításában, mint két évvel ezelőtt. A magyar fiatalok közül legtöbben – 38 százalékban – egyértelműen saját vállalkozásban szeretnének dolgozni. Minden második fiatal állítja magabiztosan, hogy tudja, mit jelent a startup, 63 százalékuk maga is szívesen dolgozna startup cégben, 49 százalékuk pedig indítana startupot – derült ki az MFB csoporthoz tartozó Hiventures megbízásából készített, 18-35 éves fiatalok körében végzett reprezentatív felmérésből.

A Hiventures az ötletek megvalósítása mellett inspirációban és szakmai támogatásban is segíti az innovatív vállalkozókat: erről szól a már évek óta legnagyobb hazai startup networking rendezvénynek számító Regional Startup and Innovation Day is.

A rendezvény előadói között a háromszoros olimpiai bajnok és egyben a világ egyik legsokoldalúbb úszója, Hosszú Katinka tart előadást arról, hogy hol szerepel és mit jelent az életében az úszókarrier, hogy a szenvedély, a hitelesség, a szakmaiság és a megújulásra való képesség mellett mi volt még szükséges ahhoz, hogy felépüljön az „Iron” brand. Katinka mellett a konferencián nemzetközi előadók is felszólalnak, így a több sikerkönyvet író Jason Williamson, az Oracle for Startups alelnöke, a társaság startup programjának globális vezetője, aki előadásában a nagyvállalatok és startupok kapcsolatának újragondolásáról beszél majd. A rendezvényen előad még Michael Schuster, aki társalapítója és partnere az európai ökoszisztémában megkerülhetetlen Speedinvest korai fázisú kockázati tőkebefektető társaságnak, amely a fintech, a hálózati hatások, a digitális egészségügy, a fogyasztói termékek, az ipari technológiák és a deeptech iparágakba fektet be. Michael hitvallása szerint „a jó csapatok olyanok, mint egy zenekar: együtt jobban szólnak, és amikor színpadon állnak, azt varázslatnak érezzük”.

Az RSID-en immáron hagyomány, hogy személyes megbeszélések, találkozók formájában erős kapcsolatépítési lehetőségre nyílik lehetőség a részvevők között. Az idén online formában megvalósuló befektetői Speed Dating-en komoly nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező cégek, kockázati tőkebefektetők és angyal befektetők segítik szakmai eszmecserével a startupokat.

Az esemény egyik csúcspontja idén is a Startup and Innovation Award of Hungary díjátadó lesz, ahol három kategóriában díjazzák a legkiválóbb hazai tehetségeket. Kiderül, hogy a hazai startup ökoszisztéma neves képviselői kit tartanak a krízisre legagilisebben reagáló startupnak, eldől, kit tart az ország a legjobb innovatív vállalkozónőnek, illetve a Hiventures által életre hívott év alapítója díj is gazdára talál.

Az est második felének meghatározó eseményeként a Szerencsejáték Zrt. támogatásával megvalósuló Get in the Ring! startup verseny regionális döntőjének lehetnek részesei a nézők. A versenyzőknek a sport digitalizációja és az e-sport technológiák területén felmerülő kihívásokra kell majd innovatív megoldásokat találniuk.

Az RSID házigazdája olimpiai bajnok ökölvívónk, Kovács „Kokó” István lesz.

A november 12-én megrendezésre kerülő 4. Regional Startup and Innovation Day-t a szervezők mindenki számára ingyenessé tették, de a részvétel előzetes regisztrációhoz kötött.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA