A JOY magazin idén 16. alkalommal rendezte meg a Prix de Beauté – A szépség nagydíja eseményét.
Az ikonikus verseny célja a minőség és exkluzivitás jegyében jutalmazni azon kozmetikai termékeket, amelyek kategóriájukban egyedülállóak a magyar piacon.
A díjakat a Marquard Media Event üzletága által szervezett exkluzív és különleges hangulatú gálavacsora keretében adták át december 11-én a The Ritz-Carlton Budapest szállodában. Az eseményt, a jelenlévő 120 ügyfélen és a Marquard szakmai csapatán túl, 34 300 olvasó követte élőben a Facebook online közvetítése segítségével.
„A Prix de Beauté minden évben megkoronázza ügyfeleink munkáját és saját erőfeszítéseinket, melyet azért teszünk, hogy szépségről és az ebből fakadó erőből, a márkánk vonzásába került fogyasztók maximálisan részesülhessenek. Ebben az évben tovább növeltük azt a fogyasztói kört, amelyet a nagydíjat támogató médiakampányunkkal elértünk: a tv kampány mellett, a Facebookon és az Instagramon több mint 450 000 egyedi látogató találkozott a versenyt népszerűsítő kreatívokkal és közel 225 000 videó megtekintésünk volt a különböző social media csatornákon. Emellett 3 alkalommal személyesen is kipróbálhattak jónéhány benevezett terméket az olvasóink a Westendben megrendezett Beauty Weekend-eken. Ennek eredménye, hogy idén több mint 50 000 olvasói szavazat érkezett a nevezett márkákra. A kampány részeként kutatást is készítettünk a magyar nők szépségápolási szokásairól, hogy még jobban megismerhessük igényeiket és vágyaikat. Több mint 7000 nő vallott nekünk napi rutinjáról és kedvenc termékéről. A felmérésből többek között kiderült, hogy a hölgyek 40 százaléka nem hagyja el a lakást addig, míg nem használta szempillaspirálját, 23 százalék pedig a kedvenc alapozója nélkül nem tudja elképzelni a napját. A kutatásban részt vevők 64 százaléka napi szinten használ valamilyen öregedésgátló arcápolót. Ma Magyarországon a nők egy évben több mint 60 órát, azaz összesen 2,5 napot töltetnek el arcápolással.”- nyilatkozott Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.
Az olvasói szavazatok mellett egy szakmai ítészekből álló csoport is értékelte a termékeket.
A cégek idén is a korábban megszokott kategóriákban nevezhettek, ugyanakkor a megnövekedett ügyfélérdeklődésnek és visszajelzéseknek eleget téve 2017-ben további 4 új kategória is megnyílt a versenyen: dentálhigiénia, gyógyszertárban forgalmazott termékek, szépészeti beavatkozások és szépségápolási kisgépek témakörben is pályázhattak a szépségszektor képviselői. A idei Prix de Beauté-n minden eddiginél több, közel 70 beauty-cég képviseltette magát, akik összesen 500 terméket neveztek a nagydíjra.
A nyertes termékekkel a JOY magazin januári lapszámában találkozhatnak az olvasók.
A 16. alkalommal megrendezésre került JOY Prix de Beauté támogatói a Marionnaud Parfüméria, a Westend Bevásárlóközpont és a Martini voltak.
Íme a díjazottak:
Prix De Beauté nyertesek 2017
Női testápolás
1 AVON: Planet Spa Relaxing Thailand Fürdő- és tusolóolaj
2 Barnangen: Sauna Relax tusfürdő és habfürdő
3 Nivea: Intensive Care kézápoló
Női arcápolás – széles körben
1 L’Oréal Paris:Pure Clay Detox Fekete maszk
2 Nivea: Nyugtató, ápoló micellás arctisztító
3 Mixa: Hialuronsavval gazdagított intenzív hidratáló arcápoló
Női arcápolás-luxus
1 Adrienne Feller: Rose De Luxe Arcolaj
2 Chanel: Le Lift V Flash Feszesítő Szérum
3 Kiehl’s: Super Multi-corrective arckrém
Női illat – félszelektív
1 AVON: EVE Duet parfüm
2 Women’ Secret: Candy Temptation
3 Guess: 1981 Women
Női illat – szelektív
1 Tiffany & Co: Tiffany Eau De Parfum
2 Jo Malone London: English Pear & Freesia
3 Bvlgari: Goldea The Roman Night
Férfi illat – félszelektív
1 Antonio Banderas: The secret temptation
2 Replay: Signature for Him
3 AVON: MAN
Férfi illat – szelektív
1 Versace: Man eau Fraiche
2 Paco Rabanne: Pure XS
3 Giorgio Armani: Stronger with you
Bio – és natúrkozmetikumok
1 Alverde: Beauty&Fruity micellás víz
2 Ilcsi: Fekete szappan
3 Vagheggi: BIO+ 24 órás hidratáló krém
Hajápolás
1 Nivea: Hairmilk sampon
2 Schwarzkopf Gliss Kur: Elixir hajolaj
3 L’Oréal Paris: Botanicals Fresh Care Sampon
Hajformázás
1 Schwarzkopf Taft: Cit Styles Opulent Volume hajlakk
2 Balea: Magical ShimmerCsillámspray
3 Redken: Pillow Proof Blow Dry Szárazsampon
Dekorkozmetikumok-arc
1 Maybelline: Fit Me! Matte +poreless alapozó
2 MAC: Studio Fix Fluid alapozó
3 Nu Skin: Nu Colour Bronzing Pearls Bronzosító
Dekorkozmetikumok-száj
1 Bourjois: Rouge Velvet The Lipstick Ajakrúzs
2 Trend it Up: Ultramatt Ajakrúzs
3 Yves Saint Laurent: Volupté Tint-in-Balm Ajakrúzs
Dekorkozmetikumok-szem
1 Guerlain: La Petite Robe Noire szempillaspirál
2 Maybelline: The Falsies Push up Angel szempillaspirál
3 Max Factor: Brow Shaper szemöldökceruza
Dekorkozmetikumok-kéz
1 Trend it up: Soft Matte körömlakk
2 Rimmel: 60 seconds Super Shine Körömlakk
3 Avon: mark. Szaténos matt hatású körömlakk
Anti-aging
1 Vichy: Liftactiv Fresh Shot Arcápoló
2 Lancôme: Rénergie Multi-lift Ultra Fluid
3 Adrienne Feller: Rose De Luxe szemránckrém
Design díj
1 Kenzo: Kenzo World
2 Jean-Paul Gaultier: Scandal
3 L’Amia Natura: Pure sheavajas arclemosó tej
Az év innovációja
1 Estée Lauder: Advanced Night Repair Szemkönyékápoló Koncentrátum
2 Douglas Home Spa: Seathalasso Feszesítő Testápoló Olaj
3 Syoss: SalonPlex hajszerkezet megújító hajszínalapozó
Dentálhigiénia
1 Oral-B: Geniusc 9000 elektromos fogkefe
2 Vademecum: Advanced clean fogkrém
3 Dontodent: Black Shine fogkrém
Gyógyszertárban forgalmazott termékek
1 La Roche-Posay: Lipikar testápoló tej
2 Bioderma: Sensibio H2O arc- és sminklemosó micellaoldat
3 Uriage: Cleansing Oil Olajtusfürdő
Szépészeti beavatkozások
1 Bársony Orvos Esztétika: Lézeres szőrtelenítés
2 Royal Clinics: Scarlet RF kezelés
3 Quantum MED: Sapphire arckezelés
Szépségápolási kisgépek
1 Braun: SE9-561 bronz epilátor
2 Philips: Lumea Prestige IPL szőrtelenítő készülék
3 Remington: S8598 keratin protect intelligens hajsimító
JOY Olvasói Különdíj
1 Zoella: Bath Latte fürdőtej
2 The Body Shop: Spa of the World Etióp Zöld Kávés Krém
3 L’occitane En Provence: Mandula feszesítő olaj
Westend Különdíj
Soliteint: Luxury Gold Hyaluron éjszakai krém
- Hirdetés -
Ezek az év legjobb szépségtermékei
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -