- Hirdetés -

Ezt tudja a Huawei új táblagépe

|

A Huawei MatePad 11 a vállalat első olyan készüléke, amely 120 Hz-es képfrissítési technológiával rendelkezik és a legújabb generációs M-Pencillel is kezelhető. A tablet a Többképernyős együttműködés funkciónak köszönhetően akár külső kijelzőként is használható. A MatePad 11 kompatibilis az Androiddal, valamint egyszerűen futtathatók rajta a Microsoft Office programok, valamint a Google Drive és a Calendar appok is. A MatePad 11 augusztus 2-től elérhető a Huawei kereskedelmi partnereinél.

A 120 Hz-es képfrissítésnek köszönhetően a kijelzőkön megjelenő mozgó tartalom sokkal lendületesebbnek tűnik, így a nagysebességű videók és játékok sokkal simábban futnak a kijelzőn, de a weboldalak és dokumentumok közötti görgetés és váltás is lényegesen gördülékenyebb. A Huawei fejlesztői a gyorsabb frissítés miatti nagyobb energiaigényre is gondoltak, a Képfrissítés-adaptációs technológia ugyanis a tartalomhoz igazítja a képfrissítést, így segít csökkenteni a fogyasztást.

Nemcsak gördülékenyebben, hanem élénkebben is jelennek meg a képek is videók a MatePad 11 a DCI-P3 színskálának köszönhetően. A színekben gazdag megjelenítés mellett a készülék kíméli az emberi szemet is: minimalizálja a kék fényt és a villogások gyakoriságát. A technológia csökkenti a szemfáradtságot még akkor is, ha órákon át használják a táblagépet.

A MatePad 11 a munkában is hasznos társ lehet, mert képes az úgynevezett Többképernyős együttműködésre (Multi Screen Collaboration). A tabletet egy PC-vel összekötve Tükrözés és Kiterjesztés üzemmódban a tablet rajztáblává és másodlagos kijelzővé válik. Az innovatív Collaborate Mode-ban a HarmonyOS2 és a Windows között egyszerű drag’n’drop módszerrel továbbíthatók a tartalmak – például szöveg, kép és dokumentum – az egymáshoz csatlakoztatott eszközök között.

A Többképernyős együttműködés mellett a vadonatúj Többablakos mód funkciónak köszönhetően a tablet akár négy alkalmazást is képes egyidejűleg megjeleníteni. Két, párhuzamosan lebegő ablakot is felkínál, hogy a multitasking még egyszerűbb legyen. Ha nincs rá szükség, az úszó ablakokat el lehet helyezni a háttérben és bármikor könnyen hozzáférhetők, amikor azokra szükség van.

A továbbfejlesztett Alkalmazás sokszorosító segítségével akár két feladat is futtatható külön-külön egy alkalmazáson belül. Például internetes vásárláskor két termék külön ablakban is megnyitható, így még könnyebben összehasonlítható, mielőtt a kosárba kerül. Vagy míg a bal oldali ablakban e-mailt írunk, a jobb oldalon SMS-re is válaszolhatunk.

A MatePad 11 sokoldalú táblagép, irodában, iskolában, és otthon is kiváló társ, legyen szó munkáról, szórakozásról vagy jegyzetelésről. Az eszközhöz intelligens mágneses billentyűzet és második generációs Huawei M-Pencil és is csatlakoztatható. Utóbbi nem csak a tablet kezelésében segít, hanem a beírt szavakat, mondatokat az eszköz valós időben digitális szöveggé alakítja. A második generációs M-Pencil új, platinával bevont tollhegyének és az érintőképernyő csupán 2 milliszekundumos késleltetésének köszönhetően a kézírás még természetesebb, könnyedebb, mint korábban. Az átlátszó tollhegyet a luxus karórák hátlapja ihlette, míg matt felülete kényelmes fogást biztosít még hosszan tartó használat esetén is.

Az érintőceruza párosítása és töltése rendkívül egyszerű: az eszköz mágnesesen csatlakozik a MatePad 11 oldalához, ami a mindkét folyamatot elindítja. Dupla koppintással a toll, vagy radír funkció között válthatunk, valamint rendelkezik az Instant Shape és az Instant Table azonnali funkciókkal is.

A MatePad 11-ben mutatkozik be a vállalat vadonatúj kezdőképernyője, a Tablet Desktop, mely letisztultan és rendszerezetten mutatja a leggyakrabban használt applikációkat. Az új Dockban találhatók a leggyakrabban és a legutóbb használt alkalmazások. Szintén elérhető a HarmonyOS egyik újdonsága, a Service Widgets, ami valós időben az alkalmazás megnyitása nélkül enged hozzáférést azok egyes funkcióihoz. Elérhetőségét az appok ikonja alatt látható fehér vonal jelzi. A jobb felső sarokban megjelenő PIN ikonnal egy kattintással kitűzhetők a főoldalra.

A Huawei MatePad 11 a HarmonyOS alapjául szolgáló Multi-Kernel környezetnek köszönhetően kompatibilis az Androidos alkalmazásokkal. A felhasználók az AppGallery segítségével hozzáférhetnek például a Microsoft Office programokhoz, vagy a népszerű OfficeSuite alkalmazáshoz. Emellett a Google Drive és a Google Calendar, a Zoom, az Outlook és a OneDrive szintén megtalálható a Huawei saját alkalmazásáruházában a Spotify, a Netflix, a YouTube és sok más egyéb app mellett.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...