- Hirdetés -

Ezt tudja a legújabb okosmobil

|

- Hirdetés -

Március elejétől megvásárolható a HONOR Magic5 Lite Magyarországon. A Magic széria legújabb Lite terméke a mindennapi praktikum jegyében lett tervezve, használatra kiváló megjelenítési élményt nyújt 120Hz-es OLED ívelt kijelzőjével, nagykapacitású, strapabíró akkumulátorával és a Qualcomm Snapdragon 695 5G mobil platformmal, amik a tervezői szakértelemnek köszönhetően egy zsebméretű eszközbe fértek bele. A kedvező áron elérhető okostelefon még több ember számára teszi elérhetővé a készülék nyújtotta kiváló technológiát.

A HONOR Magic5 Lite 6,67”-es OLED ívelt kijelzője 2400x1080 pixeles felbontást támogat és akár 1,07 milliárd színt képes megjeleníteni ahhoz, hogy elképesztően élethűen adja vissza a képek tartalmát. Az ultravékony kávákkal 93%-os képaránya van, míg az ívelt, edzett üveg osztályelső kijelzőt kínál a szórakozáshoz, munkához vagy tanuláshoz.

A gyors reflexeket igénylő videojátékokhoz kifejezetten ideális a HONOR Magic5 Lite kijelzője, ugyanis akár 120Hz-es képfrissítést és 300Hz-es érintési mintavételezési frekvenciát is támogat, amivel azonnal reagál a felhasználó inputjaira. Egy mesterséges intelligencia hajtotta, innovatív „félreérintés-gátló” technológiával egy kézzel is úgy lehet használni, hogy nem okoznak felesleges bosszankodást a véletlenül bevitt parancsok.

Az alacsony kékfénykibocsátásnak köszönhetően a TÜV Rheinland által elismert okostelefon kíméli a szemeket, és az iparban is kiemelkedő, 1920Hz-es PWM tompító technológiával csökkenti a vibrálását, tovább enyhítve a hosszú használatból fakadó szemfáradást.

A HONOR Magic5 Lite megörökölte az ikonikus, csúcskategóriás Magic széria kameraelrendezését: a hátlapján egy vonzó mátrix csillaggyűrű elrendezés látható. A gyűrű mentén van a három kamera, ami egy 64 MP-es, ultratiszta fő-, egy 5MP-es, széleslátószogű és egy 2MP-es makrókamerából áll össze. Ezekkel bámulatos képeken és videókon lehet megörökíteni a hétköznapokat, és egy gombnyomással meg is lehet osztani bárkivel.

Annak ellenére, hogy csak 7,9mm vékony és 175g nehéz, a HONOR Magic5 Lite ultranagy, 5100mAh-s akkumulátorral van felszerelve, amivel akár 29 órányi YouTube Music streamelésre, 24 órányi YouTube videózásra, 19 órányi TikTok-böngészésre, 21 órányi közösségimédia-görgetésre vagy 11 órányi videojátékozásra alkalmas egy töltéssel. Tökéletes tehát azoknak, akik napközben végig szeretnének aktívak maradni, anélkül, hogy aggódniuk kellene készülékük lemerülése miatt. 30 perces töltés után 12,5 órányi videostreaminget bír az eszköz, így szinte sosem kell aggódni az alacsony töltöttségi szint miatt.

A Qualcomm Snapdragon 695 5G mobil platformmal a HONOR Magic5 Lite robosztus teljesítményt biztosít a produktivitási és szórakozási alkalmazásokhoz egyaránt. A felhasználói élményt tovább fokozza a HONOR RAM Turbo, ami lehetővé teszi az okostelefonnak, hogy a tárhely egy részét RAM-ként használja több alkalmazás aktívan tartásához, fokozva a multitaskingolást.

Az Android 12 alapú Magic UI 6.1-es operációs rendszer mellett a HONOR Magic5 Lite egy „öregedésgátló” motorral is fel van ruházva, ami minimalizálja az idővel járó teljesítménycsökkenését, így garantálva konzisztens, intelligens felhasználói élményt. A HONOR Share és a Multi-screen Collaboration funkciókkal gyorsan lehet adatokat átvinni és multitaskingolni a HONOR készülékeken keresztül, legyen szó bármilyen eszközről.

A stílustudatos közönségnek tervezett HONOR Magic5 Lite három bámulatos színben érhető el: ezek az éjfekete, a smaragdzöld és a titánezüst. A HONOR Magic5 Lite március elejétől vásárolható meg a Telekom, a Vodafone, a Yettel és az eMag kínálatában 159 999 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Növelte profitját a Central Médiacsoport

A múlt évben 13,62 milliárd forintos árbevételt ért el a Central Médiacsoport Zrt., ez kis mértékű növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A társaság profitja meghaladta a 2,5 milliárd forintot. (fotó: Central Médiacsoport) A...

Ezek lesznek a legnépszerűbb diákmunkák az idén

A Prohuman Diákmunka tapasztalatai alapján az átlagos órabérek 1700 és 2000 forint között alakulnak idén, de a kiemelt területeken akár 4000 forintos órabért is kézhez kaphat egy diákmunkás.Az utóbbi években egyre népszerűbb a diákmunka:...

Új sorozatokkal erősít az HBO Max

A hónapban több mint 20 új sorozat vagy évad érkezik, illetve jól ismert filmek is elérhetővé válnak júniusban az HBO Maxon.Júniusban jobbnál jobb sorozatok várják az HBO Max nézőit, többek között érkezik a Mayans...

Van, ahol már a mesterséges intelligencia írja a hirdetéseket

Az ingatlanpiac olyan szektor, ahol az ügynököknek gyakran szembe kell nézniük a mindennapi teendők mellett nagy mennyiségű adminisztrációs feladatokkal is. Egy forradalmi innováció azonban egészen új távlatokat nyit a szakmában: egy magyarországi ingatlanos hálózatnál...

Új erőre kapott az ingatlanpiac

2023 májusában, országosan 10.187 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 48 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.Az átmeneti, tavaszi enyhülés után újra erőre kapott a hazai ingatlanpiac. 2023...

Erre is jobban figyelnek a nők

A nők befektetésük egészségére is jobban odafigyelnek, mint a férfiak – derül ki az Erste adataiból. Náluk magasabb azok aránya, akik a befektetéseiket megosztják a különböző formák között amellett, hogy rendszeresen és tudatosan takarítanak...

Felpöröghetnek a házhoz szállító éttermek

A tavalyi év meglehetősen feketén zárult a vendéglátóipar tekintetében, a gazdasági válság ugyanis a vendéglátóipari egységeket érte el először és őket is érintette a legsúlyosabban. Az energiaárak, majd az alapanyag-árak drasztikus növekedése azt eredményezte,...

Kiderül, hogy Magyarországra jön-e a NASCAR

Tavaly a floridai Daytona Beach-en, a NASCAR bölcsőjében rendezték a magyar-amerikai szakmai kapcsolatok egyik legnagyobb rendezvényét, a Hungarian Summitot, akkor Jordan Jiloty, a NASCAR ügyvezető igazgatója üdvözölte a konferencia résztvevőit, de úgy tűnik ez...

Demokratizálja a marketinget a mesterséges intelligencia

Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára...

Óriási húzás – Az RTL adja a Bajnokok Ligáját

Történelmi jelentőségű megállapodást kötött az RTL Magyarország és az UEFA. A 2024/25-ös szezontól a következő három szezonon át az RTL lesz a Bajnokok Ligája otthona. Nem is akármilyen taktikával sikerült nyélbe ütni az üzletet:...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Közel 100 filmmel jön a héten a Magyar Mozgókép Fesztivál

Idén június 7. és 10. között rendezik meg a Nemzeti Filmintézet és a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa program szervezésében, a Magyar Mozgókép Fesztivált. Az esemény keretében három városban, Veszprémben, Balatonfüreden és Balatonalmádiban, kilenc...

Növelte profitját a Central Médiacsoport

A múlt évben 13,62 milliárd forintos árbevételt ért el a Central Médiacsoport Zrt., ez kis mértékű növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A társaság profitja meghaladta a 2,5 milliárd forintot. (fotó: Central Médiacsoport) A...

Ezek lesznek a legnépszerűbb diákmunkák az idén

A Prohuman Diákmunka tapasztalatai alapján az átlagos órabérek 1700 és 2000 forint között alakulnak idén, de a kiemelt területeken akár 4000 forintos órabért is kézhez kaphat egy diákmunkás.Az utóbbi években egyre népszerűbb a diákmunka:...

Új sorozatokkal erősít az HBO Max

A hónapban több mint 20 új sorozat vagy évad érkezik, illetve jól ismert filmek is elérhetővé válnak júniusban az HBO Maxon.Júniusban jobbnál jobb sorozatok várják az HBO Max nézőit, többek között érkezik a Mayans...

Van, ahol már a mesterséges intelligencia írja a hirdetéseket

Az ingatlanpiac olyan szektor, ahol az ügynököknek gyakran szembe kell nézniük a mindennapi teendők mellett nagy mennyiségű adminisztrációs feladatokkal is. Egy forradalmi innováció azonban egészen új távlatokat nyit a szakmában: egy magyarországi ingatlanos hálózatnál...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....