- Hirdetés -

Ezt néztük az év utolsó hetében

|

Az RTL Klub biztosra ment szilveszterkor és két Bud Spencer filmmel behúzták az estét. Múlt héten a Duna Tv – nagy meglepetésre – egy 60 évvel ezelőtti filmmel verte a kereskedelmi tévéket.

Megérezte az RTL Klub főműsoridős* közönségaránya, hogy a múlt héten nem volt Barátok közt. Amíg egy héttel korábban még 21 százalékos főműsoridős közönségarányt értek el, addig az elmúlt héten 14,9 százalékot. Más kérdés, hogy így is bőven nyerték a hetet. A TV2 ugyanis ezzel párhuzamosan 8,5 százalékos share-t produkált az esti idősávban. Hétfőtől szombatig nyerte a főműsoridőt az RTL Klub, vasárnap viszont egy hajszállal (10,7 vs. 10 százalék) a TV2-nek jött ki jobban a lépés.

Régebben komolyabban nekifeszültek a televíziók a szilveszter esti műsorkínálatnak, viszont egy jó ideje ez már nem annyira hangsúlyos. A korábbi évek tapasztalatai alapján ugyanis egy szilveszterre szánt saját gyártású műsor helyett akár egy jobb filmmel is magas nézettséget lehet elérni. Az RTL Klub ráadásul tutira ment és két Bud Spencer filmet (Különben dühbe jövünk, És megint dühbe jövünk) dobott be az év utolsó estéjére, amivel gond nélkül nyerték a sávjukat.

A múlt heti nézettségi toplistán több szilveszteri műsor is felbukkant. A 18-49 évesek köréből a legtöbb – 316 ezer – nézőt az RTL Híradó szilveszter esti kiadása vonzotta, de a top 10-ben végzett az utána következő Fókusz Plusz és a két említett Bud Spencer film is.

A hét második legnézettebb műsora a múlt hétfőn sugárzott Reszkessetek betörők 3. volt, ami 302 ezres nézettséget ért el a kereskedelmi célcsoportnál. Érdekes módon befért a tíz legnézettebb műsor közé a Reszkessetek betörők 2. hétfő déli ismétlése is.

A 18-49 éveseknél a TV2 Csoport legnézettebb műsora a SuperTV2-n adott Sztárban sztár + 1 kicsi volt, ami 255 ezres nézőszámot produkált. A TV2-n pedig a vasárnapi Tények hozta a legmagasabb – 217 ezres – nézettséget.

A teljes lakosság körében kicsit másként néz ki a műsoros toplista. Szintén az RTL Híradó áll az első helyen, de nem a szilveszteri, hanem a január elsejei kiadás, ami 909 ezres nézőszámmal futott.

A két ünnep között a Duna Tv-n leadták az 1950-es években forgatott Sissi trilógiát, ami jó döntésnek bizonyult, ugyanis mindhárom rész kifejezetten magas nézettséggel futott. Olyannyira, hogy a csütörtöki epizód a múlt hét harmadik legnézettebb műsora lett a teljes lakosságnál a maga 858 ezres nézőszámával. (Egyébként a 18-49 éveseknél is ez volt a közmédia múlt heti legnézettebb műsora). Ráadásul a saját sávjában az RTL Klubot és a TV2-t is verte a Sissi, nemcsak a teljes lakosságnál, hanem még a kereskedelmi célcsoportnál is.

A teljes lakosságnál a TV2 Csoport műsorai közül a január elsejei Tények teljesített a legjobban, – 808 ezer nézővel – de a SuperTV2-n adott Sztárban sztár + 1 kicsi is sok – 711 ezer – nézőt vonzott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop52het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
hetitop52hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

* Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...