- Hirdetés -

Ezzel készül az eMAG-Extreme Digital a Black Friday-re

|

- Hirdetés -

Idén első alkalommal közösen tart Black Friday-t az Extreme Digital és az eMAG, a november 19-i akciós napon a szokásos termékek mellett már ingatlanokat és akár AdBlue adalékot is lehet majd vásárolni online. A chiphiány dacára laptopokból is jelentős készlettel vág neki a Black Friday-nek a két márka.

A minden korábbi évnél nagyobb szabású fekete pénteki ajánlatok közös felületen lesz elérhetők az Extreme Digital és az eMAG vásárlói számára. A fekete pénteki rendelések gyors és kényelmes átvételét pedig országszerte már több mint 400 easybox csomagautomata is segíti a 20 hazai szaküzlet mellett.

Az első közös Black Friday-en olyan szokatlan, de jelenleg nagyon keresett termékekkel is készül a cégcsoport, mint a dízel járművekben használatos, sok helyen hiánycikknek számító AdBlue-adalék, vagy az idén egyébként jelentősen megdrágult téligumi-szettek, amelyeket a hamar ébredő, gyors vásárlók jutányos áron tudnak majd megrendelni.

“Minden fontos termékcsoportból jelentős készletekkel vágunk neki az idei Black Friday-nek az eMAG Marketplace partnereinkkel együtt, és idén először akciós árú ingatlanok is elérhetők lesznek a kínálatban, de készülünk belföldi utazási ajánlatokkal is, hiszen az utazási nehézségek nyomán ezek tavaly is nagyon népszerűek voltak. A több millió várható fekete pénteki rendelés kiszolgálásában idén már segítségünkre lesz a már közös tető alatt működő logisztikai háttér, illetve a tavalyhoz képest jóval több, több mint négyszáz easybox csomagautomata is” – mondta el Várkonyi Balázs, az eMAG és az Extreme Digital ügyvezetője.

Az olyan szokásos fekete pénteki elektronikai slágertermékek, mint a televíziók, laptopok, okostelefonok, illetve a minden évben népszerű szárítógépek, mosógépek és más háztartási nagygépek idén is jelentős kedvezménnyel lesznek elérhetők november 19-én - e termékkategóriákból a globális chiphiány dacára jelentős fekete pénteki készletekkel készül a cégcsoport.

Tavalyhoz hasonlóan az idei Black Friday-en is számos napi használati cikk is jóval olcsóbban lesz elérhető, hiszen a pandémia kezdete óta például pelenkát, mosószert, vagy éppen kávékapszulát is előszeretettel rendelnek nagyobb kiszerelésben a fekete pénteki vásárlók.

Az eMAG és az Extreme Digital által forgalmazott termékeken felül az idei Black Friday-en az eMAG Marketplace kereskedők jelenléte is hangsúlyosabb lesz: több mint ezer partnercég kínál majd fekete pénteki árengedményeket.

Érdemes november 19-én kora reggelre állítani az ébresztőórát, mert az eMAG és az Extreme Digital közös Black Friday-e a kora reggeli órákban fog megkezdődni. Mivel a közös Black Friday az eMAG platformján zajlik majd, a fekete pénteki ajánlatokra a lehető leggyorsabban lecsapni kívánó felhasználóknak érdemes ezen az oldalon eMAG-fiókot regisztrálniuk, illetve telepíteniük az eMAG.hu iOS-re és Androidra elérhető mobilappját, mivel az appon keresztül hamarabb lehet hozzáférni az akciós kínálathoz.

A gyorsaság érdekében az online fizetéshez szükséges bankkártya-adatokat is november 19. előtt célszerű elmenteni az applikációban, mert ezzel is jelentősen lerövidül a fizetés procedúrája.

Az idei fekete pénteki rendelések kiszállítását az eMAG - Extreme Digital 14 napon belül, tehát 2021. december 3-áig vállalja. A közös Black Friday-en megrendelt termékeket a házhoz szállítás és az országszerte az idei fekete péntek napjára több mint négyszáz helyszínen működő easybox csomagautomata mellett személyesen egyaránt át lehet venni az eMAG és az Extreme Digital üzleteiben – az utóbbi márka üzleteiben ugyanis mostanra már mindkét márka jelen van.
- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -