- Hirdetés -

Két műsor ért el milliós nézőszámot

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél az X-Faktor, a teljes lakosságnál a Sztárban sztár leszek bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Hétköznap a Nyerő páros jól teljesített, a Ninja Warrior viszont kicsit gyengébben kezdett a vártnál.

Az elmúlt héten 1-1 százalékpontot csökkent az RTL Klub és a TV2 főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél. Előbbi 18,3 százalékos, utóbbi 13,2 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet, a két csatorna közötti differencia pedig 5,1 százalékpontot tett ki.

Hétfőtől péntekig ennél kicsit nagyobb volt a különbség, mert az RTL Klub ebben az időszakban 17,8 százalékos, a TV2 11,1 százalékos share-t ért el. A hétvége pedig azt hozta, amit mostanában már megszokhattunk: a szombatot az RTL Klub, a vasárnap estét a TV2 nyerte. Szombaton az RTL Klub 26,6 százalékos, a TV2 10,2 százalékos közönségarányt produkált. Vasárnap 24,7 százalékkal nyert a TV2, az RTL Klub pedig 12,4 százalékos share-t hozott össze.

Csatornacsoportok terén az RTL Magyarországnak egész nagy előnye volt, hiszen 29,3 százalékos közönségarányt értek el, a TV2 Csoport pedig 23,9 százalékot. A nemzetközi portfóliók közül az AMC televíziói 5 százalékot, a ViacomCBS 4,6 százalékot, az exSony csatornák 4,3 százalékot gereblyéztek össze a mögöttünk álló héten.

43. hét/ 42. hét / 41. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 18,3% / 19,3% / 17,4%
TV2 – 13,2% / 14,2% / 15%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (43. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,3% (3,1%)
Híradó – 15,7% (14,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,9% (15,6%)
Keresztanyu – 14,5% (16,8%)
Nyerő páros – 22,5% (23%)

TV2
A bosszú csapdájában – 13,6% (13,6%)
Tények – 14,8% (15,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,2% (11,4%) – hétfőtől vasárnapig
Ninja Warrior – 12,4% (korábbi héten a Séfek séfe:15,2%)
Mintaapák – 5,9% (5,5%)

Az RTL Klubnak a múlt héten is nagyon erős nézettséget szállított a Nyerő Páros. Minden egyes nap 20 százalék fölött járt a műsor közönségaránya. A TV2-n a Séfek séfét a Ninja Warrior váltotta. Utóbbi a Keresztanyuval még egész jól tartotta a lépést, viszont a Nyerő páros műsoridejében már elhúzott tőlük az RTL Klub. A Ninja Warrior egyelőre nemcsak közönségarányban, hanem átlagos nézőszámban is a Séfek séfe alatt teljesített. (A Séfek séfe az utolsó hetében 208 ezres átlagos nézettséget produkált, a Ninja Warrior 175 ezret).

Szombaton az X-Faktor ismét 30 százalékot meghaladó közönségarányt hozott, egészen pontosan 32,1 százalékot. A Dancing with the Stars ezzel párhuzamosan csak 10,7 százalékos share-t ért el. Vasárnap a Sztárban sztár leszek 26,4 százalékos közönségaránnyal örvendeztette meg a TV2-t. Az Álarcos énekes pedig 15,4 százalékot hozott az RTL Klubnak.

Vasárnap délután egyébként ennél is nagyobb deathmatch volt az RTL-TV2 viszonylatában, hiszen egymásnak eresztettek két, ezerszer ismételhető Bud Spencer-Terence Hill filmet. Az RTL a Kincs, ami nincset, a TV2 pedig az Én a vízilovakkal vagyok című filmet küldte harcba. Döntetlen közeli eredmény született. A 18-49 éveseknél a Kincs, ami nincs 6,8 százalékot, az Én a vízilovakkal vagyok 6,6 százalékot hozott. A teljes lakosságnál pedig az utóbbi ért el 8,2 százalékos közönségarányt, a Kincs, ami nincs 7,9 százalékot.

A heti műsoros toplistát a 18-49 éveseknél az X-Faktor vezeti 480 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál viszont a Sztárban sztár leszek végzett az élen 1,06 millió nézővel. A 18-49 éveseknél a második helyre a Sztárban sztár leszek futott be 395 ezres nézettséggel, a teljes lakosságos lista második helyén pedig az X-Faktor nevét láthatjuk 1,03 milliós nézőszámmal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_43het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_43hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új vezetők a Borsodinál

A Borsodi Sörgyár idén januártól átalakította ellátási láncért felelős csapatát. Plamen Angelov Denchev, aki korábban a Molson Coors bolgár Haskovo sörgyárát irányította, tavaly év vége óta tölti be az ellátási lánc igazgatói szerepet a...

Új taktikákkal támadnak a kiberbűnözők

Új, gyorsan fejlődő kémprogramtámadás-sorozatot fedeztek fel a Kaspersky szakértői, melynek keretében már több mint 2000 iparvállalatot ért támadás világszerte. A mainstream kémprogram-támadásokkal ellentétben ezek a támadások azzal tűnnek ki, hogy korlátozott számú célpontra irányulnak,...

Ismét díjazták a Baumit honlapját

A Baumit Kft. vállalati honlapja – baumit.hu – 2021 decemberében, második alkalommal nyert díjat a magyarországi legrangosabb, legmagasabb presztízsű „Az Év Honlapja” pályázaton. Míg 2020-ban Kereskedelem kategóriában lett Az Év Honlapja, addig 2021-ben az...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTE Communications nyerte az S IMMO Hungary ingatlanbefektetési társaság marketing céljainak támogatására kiírt zárt ügynökségi tenderét. Az ügynökség felel az S IMMO helyi média-, marketing- és PR-tevékenységéért.Az S IMMO AG egy bécsi székhelyű,...

Egyre fontosabb a fogyatékossággal élők munkaerőpiaci integrációja

Nem csak kiemelt társadalmi ügyként kezelik, hanem el is várják a munkáltatóktól a fogyatékosággal élők munkaerőpiaci integrálását a dolgozók – derült ki a Szerencsejáték Zrt. megbízásából a közelmúltban készített 1000 fős online kutatásból. A...

Nyáron érkezik hozzánk a Disney+

A Disney hivatalosan is bejelentette, hogy idén nyártól újabb 42 országban teszik elérhetővé a Disney+ streaming szolgáltatást, az újabb bővítési körbe pedig Magyarország is bekerült. Az új piacok között, ahol megjelenik a Disney+ számos európai...

A hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei

A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből. A csomagok többsége házhoz szállítással érkezett, a...

Világhírű befektető csapott le a magyar startupra

Az elektromosautó-flották számára útvonaltervezőt fejlesztő Volteumra a világ egyik legmeghatározóbb startup befektetője is felfigyelt. A korábban a Start it @K&H inkubátorban fejlődött csapat most bekerült a Techstars „Cities of the Future” akcelerátor programjába, ami...

Komoly kockázatot jelenthet az ügyfélazonosítás

Az utóbbi időszakban a korábbiakhoz képest sokkal nagyobb fókuszt kapott a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozás elleni fellépés az Európai Unióban. Bár az EU-s jogszabályban rögzített átvilágítási folyamat alapjaiban nem változott, a most elkészült...

Ezek hatnak a pénzügyeinkre az idén

Egy sor olyan változással kell számolnunk 2022-ben, melyek alapvető hatással lesznek a pénzügyek intézésére. A digitalizáció és az adat alapon személyre szabott szolgáltatások megjelenése nem csak új termékeket, de más ügyfélélményt is teremt, míg...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezekre a marketingtrendekre kell figyelni idén

Az üzleti szempontok és a társadalom iránti felelősség összehangolása, a fogyasztói tudatosság egyre magasabb szintre emelkedése, az élmények iránti fokozott vágy, járvány-fásultság – többek között ezekre a trendekre lesz érdemes odafigyelniük idén a marketingszakembereknek....

Új vezetők a Borsodinál

A Borsodi Sörgyár idén januártól átalakította ellátási láncért felelős csapatát. Plamen Angelov Denchev, aki korábban a Molson Coors bolgár Haskovo sörgyárát irányította, tavaly év vége óta tölti be az ellátási lánc igazgatói szerepet a...

Új taktikákkal támadnak a kiberbűnözők

Új, gyorsan fejlődő kémprogramtámadás-sorozatot fedeztek fel a Kaspersky szakértői, melynek keretében már több mint 2000 iparvállalatot ért támadás világszerte. A mainstream kémprogram-támadásokkal ellentétben ezek a támadások azzal tűnnek ki, hogy korlátozott számú célpontra irányulnak,...

Ismét díjazták a Baumit honlapját

A Baumit Kft. vállalati honlapja – baumit.hu – 2021 decemberében, második alkalommal nyert díjat a magyarországi legrangosabb, legmagasabb presztízsű „Az Év Honlapja” pályázaton. Míg 2020-ban Kereskedelem kategóriában lett Az Év Honlapja, addig 2021-ben az...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTE Communications nyerte az S IMMO Hungary ingatlanbefektetési társaság marketing céljainak támogatására kiírt zárt ügynökségi tenderét. Az ügynökség felel az S IMMO helyi média-, marketing- és PR-tevékenységéért.Az S IMMO AG egy bécsi székhelyű,...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...