A Socialbakers havonta elkészített Facebook-országriportjai szerint 2017-ben – az előző évhez hasonlóan – a Kraftwork ügynökség nevéhez kötődik a legtöbb magyar dobogós helyezés a márkák körében.
A Socialbakers.com oldal hónapról hónapra közzéteszi az egyes országok legnagyobb interakciót elérő Facebook márkaposztjait. A közösségi média analitikával is foglalkozó oldal adatai alapján 2017-ban a hazai ügynökségek közül legtöbbször, összesen 10 alkalommal a Kraftwork Reklámmanufaktúra által kezelt Facebook oldalak posztjai kerültek be a hónap legtöbb interakciót generáló tartalmai közé.
„Bár nyilvánvaló, hogy egy-egy brand Facebook-kommunikációját nem csak az interakciók mennyisége alapján érdemes értékelni, büszkék vagyunk rá, hogy tavaly négy márkával – Pöttyös Túró Rudi, Milli, Landliebe, Topjoy – sikerült a legjobb posztok közé bekerülnünk” – mondta el Naszály Ferenc, a Kraftwork digitális üzletágának vezetője Az öt elsőség mellett két ezüstérmet és három bronzot is begyűjtött az ügynökség.
A legtöbb elsőséget – szám szerint négyet – a Kraftwork által menedzselt Milli oldal gyűjtötte be. A Mediator által kezelt Lidl Magyarország Facebook oldal összesen nyolc dobogós helyezést szerzett, a Young & Rubicam menedzselte Vamosi Milano hétszer, a Bella Italia Bútorház pedig kétszer került a Top3-ba. Az év közben nevet váltó „Schobert Norbi és az Update1 hivatalos oldala” 2017-ben háromszor szerepelt a legjobbak között, a JYSK csapata két dobogós helyezésnek örülhetett tavaly, míg a McDonald’s (Core Digital), a MOL (Neo Interactive), a Samsung Magyarszág (Centrade Integrated) és a Vodafone You (Bold) oldal egy-egy alkalommal került a legjobb háromba.