- Hirdetés -

Felpörgetné az online értékesítést az Árukereső megoldása

|

Márkaként vagy márkákat forgalmazó viszonteladóként, disztribútorként felmerülhet munkánk során a jogos kérdés: új termék vagy lineup bevezetése esetén hogyan tudnánk növelni a hatékonyságot anélkül, hogy hatalmas vagyonokat kelljen elkölteni marketingre?

Az egyik lehetséges választ az Árukereső csapata szolgáltatja, neve pedig: Product Ads

Célirányos megjelenítésre, az újdonságok, akciók, promóciók kiemelésére tökéletesen alkalmas az Árukereső Product Ads szolgáltatása, amely Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában intenzíven növekszik. A jelenlegi nem szokványos piaci körülmények között, amikor már egyre nagyobb kihívás az eredményesség a hagyományos értékesítési technikákkal, komoly segítség a viszonteladóknak és márkáknak.

A Product Ads szolgáltatása jelentősen növeli a partnerek értékesítését is. A márkák a kategórialisták előre meghatározott, előkelő helyein jeleníthetik meg a termékeik, függetlenül azok népszerűségétől. Ez segíthet a viszonteladóknak, hogy modellcsere esetén vagy új, bevezetendő termék esetén hamarabb ismertesség azt meg a vevőkkel, ezáltal az eladások is gyorsabban induljanak be. Technikailag ez úgy néz ki, hogy egy új termék előre kerülése esetén nagyobb figyelmet kap a vásárlóktól, gyorsabban megismerkednek vele, majd, ha az valóban piacképes, organikusan is olyan sok látogatást kap, hogy később nincs szükség külön kiemelésre. – mondta Both Hunor, az Árukereső.hu értékesítési vezetője, aki éppen ezért is tartja ezt a megoldást az online értékesítés jelenleg elérhető egyik leghatékonyabb eszközének.

Láthatóan az online forgalmazók is felismerték a megoldás jelentőségét: a Heureka-csoport zászlóshajóinak számító cseh, magyar és szlovák piacokon óriási az érdeklődés a Product Ads-re. Ez az elmúlt öt évben átlagosan 31 százalékot nőtt éves szinten ezekben az országokban, ami még a korábbi időszak inflációs csúcsai mellett is elismerésre méltó teljesítmény az ügyfélszám vonatkozásában. A szakértő a magyar piacon ennél jóval nagyobb, akár 100 százalékos növekedésre számít 2024-ben a potenciális ügyfelek terén, mivel Magyarországon csak 2023-ban került erősen fókuszba ez a hirdetési forma, a vadonatúj brand sales csapat révén!

A termékkategóriákon belül főként a műszaki cikkek számítanak húzóágazatnak mindhárom országban. Ezeken kívül a háztartási gépek, a barkács cikkek és kertrendezés, a bútorok, a sport, továbbá a gyerekekkel kapcsolatos termékek (ruhák, cipők, játékok) a legnépszerűbbek. Ennél mélyebb bontásban az figyelhető meg, hogy míg Magyarországon a beépíthető készülékekre és a porszívók/takarítógépekre veszik igénybe a leggyakrabban a Product Ads szolgáltatást az Árukereső.hu üzleti partnerei, Csehországban a háztartási kisgépek kerültek az élre.

A pozíciók ára 20 Ft-tól indul és a márkák eldönthetik, hogy egy kattintás mennyit ér meg nekik egy-egy adott helyen, és ezt fokozatosan igazíthatják termékstratégiájuknak megfelelően.

Természetesen licitálásra is van lehetőség, hiszen egy-egy adott pozíciót több brand is kiszemelhet. Ilyenkor a licittel azt az összeget lehet megadni, amelyet a megbízó kattintásonként hajlandó fizetni a hirdetés minimális kattintási árához képest azért, hogy a termék jobban érzékelhető helyen. Magyarországon a kategóriaoldal 2., 4. vagy 7. pozíciójában jelenhet így meg egy termék. „A hirdetőnek 100 százalékos kontrollja van a licitalapú hirdetési felületen. Ő dönti el, mekkora büdzsét áldoz az adott megjelenésére, mi az a lélektani határ, ameddig hajlandó elmenni klikkenként” – szögezi le az értékesítési vezető.

Túlárazás fel sem merülhet, hiszen a kattintások ára felülről szabályozva van, ami nem teszi lehetővé egy bizonyos összeg fölé történő licitálást! Az átkattintások alapján zajló elszámolás teljesen tiszta és egyértelmű. Ha van kattintás, akkor kell csak fizetnie az ügyfeleknek, az eddigi eredmények pedig arra világítanak rá, hogy az emberek előszeretettel kattintanak rá ezekre a termékekre, alátámasztva a Product Ads sikerességét.

„A 2., 4. vagy 7. pozícióval elértük azt, hogy a hirdetések a lehető legkorábban kerüljenek a látogatóink elé” – fogalmaz Both Hunor. “Ez pedig óriási előny.” Amikor ugyanis egy új termék felkerül az Árukeresőre, akkor kategórialistájának az utolsó helyét foglalja el, hiszen a regisztrációhoz szükséges klikken túl más nem érkezhetett még rá. Innen eljutni az első oldalig – főleg a nagyon kompetitív kategóriákban – kifejezetten nehéz, sokszor lehetetlen vállalkozás. A Product Ads ugyanakkor megadja azt a lehetőséget, hogy a termék akár a legelső perctől a második pozícióban jelenjen meg, amivel jócskán megnő az esélye rá, hogy felkelti az online vásárlók érdeklődését, és így tartja is helyét azután is, hogy már nem él egy-egy partner a Product Ads adta lehetőségekkel. Felmerülhet azonban a kérdés, hogy ha fizet érte egy vállalat, bármit megjeleníthet a listák élén? A válasz: nem.

A minőséget az Árukereső.hu szakmai kontrollja jelenti. A partnerek komoly előszűrésen esnek át ahhoz, hogy egyáltalán elérjék ezt a státuszt, az ár-összehasonlító oldal szakemberei folyamatosan figyelik a termékeket, és gyorsan kiszűrik a minőségi követelményeknek nem megfelelőket vagy azokat, amelyek forgalmazása nem megengedett. Erre kiemelten lehet szükség amiatt, mert az egyes piacokon nem teljesen azonosak a jogszabályi elvárások.

A Product Ads-et Csehországban több mint öt éve használják már és felhasználói tábora tízszerese a magyarnak, Szlovákiában pedig négyszeres ez az arány. A szakember szerint különösen az olyan piaci körülmények között mutatkozik igény a Product Ads-hez, amikor a piac telített vagy éppen nem úgy dübörög, hogy a márkáknak a megfelelő mértékben kedvezzen. Márpedig évek óta nem szokványos piaci körülményekkel szembesülünk, amikor már semmit nem lehet megoldani pusztán rutinból, hagyományos eszközökkel.

Az értékesítési vezető úgy véli, hogy míg 2023 a kihívások éve volt még az évtizedes kereskedelmi tapasztalattal rendelkezőknek is, jövőre viszont javulhat a helyzet. Szerinte elkezdtünk kijönni a gödörből, és az év végéhez közeledve is az érződött, hogy a hirdetők egyre jobban bíznak abban, hogy 2024-ben új erőre kaphat a fogyasztás, beindulhat a növekedés. A Product Ads egy felfelé tartó piacon is látványos kiemelést biztosít a megbízók termékeinek, amely felér egy megkülönböztető jelzéssel. Átlátható, maximalizálja a befektetett költségeket és eredménye szinte azonnal tapasztalható amellett, hogy hosszútávú előnyökkel várja a partnereket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...