- Hirdetés -

Felpörög a nyárra a Szallas.hu

|

Nagy lendülettel startolt a Szallas.hu nyári kampánya, melyben visszatér Darabos úr. Tévénézők, rádióhallgatók és internetezők is találkozhatnak a kampány elemeivel egészen június végéig. A megvalósításban közreműködött a Creativo Group Hungary, a Cafe Communications és a SAKKOM Interaktív.

Elindult a Szallas.hu nagy nyári kampánya, melyben az előző évekből már jól ismert Darabos úr visszatér a tévéképernyőkre, az internetes felületekre és a rádiókba is. „A Szallas.hu elsősorban értéket és élményt kíván adni az utazóknak – ismertette a koncepció hátterét Keresztes Nóra, a Szallas.hu marketingmenedzsere. – Az idei kampányunk fő üzenete szerint azért éri meg különösen a Szallas.hu oldalon foglalni, mert a szállások mellett a legjobb élményeket is kedvezményesen zsebelhetik be nálunk a foglalók.” A piacvezető szállásfoglaló portál célja a belföldi turizmus élénkítése az utazási idő és a költés növelésével. A Szallas.hu már több mint 670 hazai partnere kedvezményeit ajánlja az utazóknak, akik így a szállás mellett a térség látnivalóit is felfedezhetik, ráadásul jelentős árengedménnyel. Átlagosan 26 kupont kap egy belföldi szállást foglaló vendég, azonban nyáron, például siófoki foglalás mellé akár 72 darab, balatonfüredi úti cél esetén 76 darab kupon ütheti a markát az utazóknak. Ezeket többnyire strandoláshoz, hajózáshoz, kulturális és gasztroprogramokhoz használhatják fel. „A kedvezménykuponokat 2018-ban 200 000 vendég töltötte le – avatott a részletekbe a marketingmenedzser. – Leggyakrabban 2-3 éjszakára foglalnak utazóink, így az átlagosan 2-3 kupon felhasználása kifejezetten jó eredménynek számít.”

Darabos úr a férj, családapa és szállásszakértő

Darabosék, az a bizonyos vasaló és a dobókocka már beégtek a köztudatba. „Az elmúlt évek egyik legmegosztóbb reklámszereplője, nemcsak a foglalókat, de még a szállásadó partnereket is megmozgatta” – mondta Keresztes Nóra. A családapa idén okos „szállásszakértőként” tér vissza, aki a tőle már jól megszokott abszurd és vicces stílusban osztja meg tippjeit belföldi szállásfoglaláshoz és programokhoz. „A Szallas.hu korábbi reklámjai emlékezetesek voltak, és kiestek a reklámzajból abszurd, kitartott humorukkal” – avatott a részletekbe Sztanó Csaba, a Creativo Group Hungary ügynökség tulajdonosa. A karakter-központúságot a minimál látványvilággal is erősíti a TV spot, krétarajzos és rajzfilmes környezetben elevenedik meg a szállásszakértő alakja. „A VHS stílusú online kiegészítő tartalmak pedig a célközönség gyermekkori emlékein keresztül érik el érzelmileg a fogyasztókat, és rávilágítanak, hogy akár a szomszédunkból is lehet >>TV sztár<<, ha azt csinálja az ember, amit igazán szeret és nem adja fel az álmait – magyarázta Sztanó Csaba. – Gyakorlatilag bárkiből lehet szállásszakértő, akárcsak Darabos úrból, ha ügyesen használja a Szallas.hu szolgáltatásait és kedvezményeit”.

Május 6. és június 15. között több száz alkalommal találkozhatnak a tévénézők Darabos úrral, az internetezők egészen június 30-áig tudatosíthatják a szállásszakértő tippjeit. A teljes belföldi, fizetőképes, potenciális szállásfoglalókat olyan nagy tévécsatornákon érik el, mint például az RTL Klub, a Cool TV, a Comedy Central, az MTV (MusicTv), a Spektrum és a Sport 1-2. A rádiós spotok visszaköszönnek többek között majd a Petőfi Rádióban, a Sláger Rádióban és a Retro Rádióban is. A kampány különböző elemei az összes frekventált, nagy online médiumon is fellelhetőek lesznek, mint például a Google.hu, a Startlap.hu, a Blikk.hu, a Szeretlekmagyarország.hu és az Origo.hu. Printben a Nők Lapja és a Meglepetés is felületet biztosítanak a kampánynak. A Szallas.hu saját közösségi csatornáin is a kampánnyal összehangolt kommunikációt folytat, így az Instagram- és Facebook-oldal is az integrált stratégia elemeit képezik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...