- Hirdetés -

Felújított mobilok – a magyaroknak a legfontosabb a környezettudatosság

|

- Hirdetés -

Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies - ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból - ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.

Öt évvel ezelőtti megalapítása óta a Rejoy.hu anyacége, a Flip Technologies amagyar, román, bolgár és görög piacokon már több százezer készüléket értékesített és az elmúlt másfél év során a magyar vásárlók is több tízezres nagyságrendű készüléket vettek a piactéren.

Az új okostelefon és annak használata CO2-egyenértékben (CO2e) számítva évente átlagosan 17,2 kg karbonkibocsátást generál 2 éves életciklus mellett[1]. Ha valaki egy vadonatúj készülék helyett felújítottat választ, 63 százalékkal csökkentheti a kibocsátást - mivel a Rejoytól Magyarországon már több tízezer készüléket vettek, a piactér a fenti kalkulációk alapján több mint 300 tonna CO2-től kímélte meg a környezetet - ez már több mint százötven benzines autó egy éves kibocsátásának felel meg. A társaság négy piacon jelen lévő anyacége 2019-es megalapítása óta pedig közel 3200 tonna CO2-kibocsátástól óvta meg a környezetet, ami a több mint ezer futballpálya nagyságát lefedő erdőtelület karbonelnyelő képességével ér fel.

“A Rejoy már csak az üzleti modelljéből adódóan is a körforgásos gazdaság elkötelezett híve: a felújított okostelefonok piacán olyan standardeket állítottunk fel a bevizsgálás és felújítás, illetve a garanciavállalás területén, amelyek a magyar piacon is úttörőnek számítottak. Örömmel látjuk, hogy mostanra a hazai mobilszolgáltatók, sőt a legnagyobb kereskedelmi cégek is felismerték a felújított készülékek piacában rejlő lehetőségeket, és ezzel segítenek környezettudatosabb világot teremteni magunk körül. Továbbra is az új készülékével közel megegyező ügyfélélmény elérésén dolgozunk, a felújított készülékekhez opcionálisan például új akkumulátort, ajándékcsomagolást, profin felhelyezett kijelzővédőt is kérhetnek az ügyfelek” - kommentálta az eredményeket Blaumann Bence, a Rejoy.hu ügyvezetője.

Nem várt korcsoportok a leginkább környezettudatosak itthon

A jövő hétfői Föld napja alkalmából a Rejoy és anyacégének vásárlói körében végzett felmérés eredményeit is publikálta: ebből kiderült, hogy a magyar, román, bolgár és görög piacok közül Magyarországon a legmagasabb azok aránya, akik megjelölték, hogy környezetvédelmi okok is hozzájárultak ahhoz, hogy Rejoy készüléket vásároltak. A Rejoynál telefont vásárló magyarok közül a legnagyobb arányban a 27-42 év közötti (millenial), illetve az 59-68 év közötti, vagyis baby boomer felhasználók számára volt fontos a környezettudatosság, közülük minden negyedik vásárló jelölte meg ezt fontos preferenciaként.

Ehhez képest a Z generációs (1995 és 2009 közt született) ügyfelek közül csak minden ötödik jelölte meg ezt a preferenciát, pedig az egyes korcsoportokhoz kapcsolódó sztereotípiák alapján e csoport tagjai esetén sugallták a környezettudatosság iránti legnagyobb affinitást.

A felújított készülékek melletti legfontosabb szinte minden vásárlónak az jó-ár érték arány. magyar vásárlók tudatos készülékválasztását jelzi az is, hogy a legtöbben 2020-as modellév után piacra került iPhone-okat (12-es és újabb modellek) rendelnek a Rejoytól, amelyek még sok éves szoftveres támogatást élveznek, így kiemelkedő az ár-érték arányuk.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

K&H is a SkyShowtime-on reklámoz

Elérkezett a streaming új kora, ahol már reklámokkal is lehet találkozni. A reklámok megjelenésénél a magyar bankszektorból elsőként a K&H vásárolt hirdetési felületet. Hazánkban a SkyShowtime vezette be úttörőként ezt a lehetőséget.A médiafogyasztási szokások...

Tökéletes fitneszélményt nyújt a vadonatúj okoskarkötő

A HONOR bejelentette a HONOR Band 9-et, egy modern dizájnnal és fejlett fitnesz- és egészségfigyelő funkciókkal büszkélkedő kiegészítőt. Az 1,57”-os AMOLED kijelző akár 60 Hz-es frissítési frekvenciát kínál. 96 edzési lehetőséggel a HONOR Band...

Premierekkel, népszerű sorozatokkal erősít a Max

Június igazi blockbuster hónap lesz a Maxon, hiszen megérkezik a Sárkányok háza 2. évada, exkluzív premierként érkezik Dakota Johnson romantikus filmje a Rendben vagyok?, több Jurassic Park film is, jön egy Taylor Swift doksi...

Irodapiaci trendek és az RTL új otthona a BrandManiában

A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy milyen szempontok érvényesülnek az új irodaházak építése során és mit várnak el a bérlők. A műsor második felében pedig kiderül, hogy milyen az RTL új bázisa,...

Döntött a Médiatanács, indulhat a Nemzeti Sportrádió

Közel 160 millió forint támogatást ítélt oda 29 pályázónak a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a TVÁLLANDÓ2024 pályázati eljárás első fordulójában. A testület május 28-i ülésén jóváhagyta az MTVA és a Duna...

eMAG, Alza, Kifli.hu – így néz ki az e-kereskedők toplistája

Idén is az eMAG vezeti a magyar piacon működő online kereskedők rangsorát a GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 elemzése szerint, az Alza.hu-t és a Kifli.hu-t megelőzve. A teljes egészében magyar tulajdonú cégek között pedig az Euronics...

A mesterséges intelligencia került terítékre a legújabb L20 podcastben

A Lounge Group L20 podcastjének legújabb adása az empátia, az emberi kapcsolatok, a technológia és az érzelmi fejlődés tekintetében vizsgálja a legújabb mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációkat, eredményeket. A beszélgetésben két neves szakember, Tari Annamária...

Egyre többet neteznek az idősek

Növekvő ütemben terjed az internethasználat az idősebbek körében, bár a szépkorúak továbbra is lemaradásban vannak a fiatalabbakhoz képest. Egyebek közt ezt állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss felmérése, amely az...

Többen vásárolnának fenntartható termékeket, ha olcsóbbak lennének

A fogyasztók egyharmada (31%-a) szerint az infláció jelenti az elsődleges kockázatot az országára nézve és 62% számít arra, hogy kiadásai leginkább az élelmiszerek miatt fognak növekedni. Az aggályok ellenére átlagosan 9,7%-kal többet hajlandóak költeni...

Együtt kampányol a Fuze Tea és a Tripadvisor

A teljes élet alapja, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a munka és a kikapcsolódás között a mindennapokban, és törődjünk testi-lelki egészségünkkel, amikor csak tudunk – erre a gondolatra épül a Coca-Cola portfólióhoz tartozó Fuze Tea...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újrahasznosított alkotásokból nyílt kiállítás

Egy nyolcvan kilós kolibri, hullámpapírból és kávékapszulából készült ruhaköltemények, Shrek legkedvesebb Szamár barátján lovagló ogre gyerekek. Az ÁRKÁD Bevásárlóközpontban június másodikáig között egy szokatlan és egyben lenyűgöző kiállítást tekinthetünk meg a fenntarthatóság jegyében. Képzeljünk...

K&H is a SkyShowtime-on reklámoz

Elérkezett a streaming új kora, ahol már reklámokkal is lehet találkozni. A reklámok megjelenésénél a magyar bankszektorból elsőként a K&H vásárolt hirdetési felületet. Hazánkban a SkyShowtime vezette be úttörőként ezt a lehetőséget.A médiafogyasztási szokások...

Tökéletes fitneszélményt nyújt a vadonatúj okoskarkötő

A HONOR bejelentette a HONOR Band 9-et, egy modern dizájnnal és fejlett fitnesz- és egészségfigyelő funkciókkal büszkélkedő kiegészítőt. Az 1,57”-os AMOLED kijelző akár 60 Hz-es frissítési frekvenciát kínál. 96 edzési lehetőséggel a HONOR Band...

Premierekkel, népszerű sorozatokkal erősít a Max

Június igazi blockbuster hónap lesz a Maxon, hiszen megérkezik a Sárkányok háza 2. évada, exkluzív premierként érkezik Dakota Johnson romantikus filmje a Rendben vagyok?, több Jurassic Park film is, jön egy Taylor Swift doksi...

Irodapiaci trendek és az RTL új otthona a BrandManiában

A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy milyen szempontok érvényesülnek az új irodaházak építése során és mit várnak el a bérlők. A műsor második felében pedig kiderül, hogy milyen az RTL új bázisa,...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...