- Hirdetés -

Fenntarthatósági minifilm-sorozatot készített a Spar

|

- Hirdetés -

Tízrészes animációs szériát indít szeptembertől az óvodások és kisiskolások számára az áruházlánc. A kisfilmek a legfiatalabbak nyelvén mesélnek olyan, a fenntarthatóságot meghatározó témákról, mint például a szelektív hulladékgyűjtés vagy az élelmiszer-pazarlás visszaszorítása.

„Vállalatunk lassan két éve egységes stratégiai keretrendszerbe foglalta össze a fenntartható jövővel kapcsolatos környezeti és társadalmi ügyeket. Az érdemi cselekvés érdekében pedig a programhoz jelentős szellemi és anyagi erőforrásokat biztosítottunk és a vásárlóinkkal közösen számos intézkedést tettünk – például a károsanyag-kibocsátás csökkentése, vagy akár a hulladékgazdálkodás szervezése terén –, amelyek nagyban mérsékelik a környezeti terheket. Fontosnak tartjuk a bőséges és közérthető információkon alapuló szemléletformálást is. Mivel a környezettudatosságra történő nevelést nem lehet elég korán kezdeni, a SPAR ÖKO KALAND című animációs minifilm-sorozatunkkal az óvodásokat és kisiskolásokat is szeretnénk megnyerni a fenntarthatóság ügyének. A tíz rövid epizódból álló széria színesen és tanulságosan dolgoz fel olyan környezetvédelmi témákat, mint a szelektív hulladékgyűjtés vagy az egyszer használatos műanyagok kerülése. Emellett a fenntarthatósággal összefüggő további fontos kérdések is a terítékre kerülnek, például az adománygyűjtés, mint segítségnyújtás vagy az élelmiszer-pazarlás visszaszorítása” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc 2019-ben szervezte átfogó cselekvési keretbe a fenntartható fejlődést érintő ügyeket. A „SPAR – a fenntartható jövőért” elnevezésű rendszer pillérei a környezetvédelem, az egészséges életmód támogatása, az élelmiszer-biztonság, a munkatársak segítése és a társadalmi felelősségvállalás. A vállalat folyamatosan végzett fenntarthatósági munkájának újabb lépése a SPAR ÖKO KALAND idén szeptembertől induló projektje, amely a rajzos mese figyelemfelkeltő erejével és humoros nyelvén a legfiatalabbak környezeti és társadalmi érzékenyítését szolgálja. A tíz, egyenként 40 másodperces epizódból álló animációs sorozatban a Föld „elemeit” megtestesítő karakterek – Szellőcske, Vizecske, Tüzecske, Földecske és Szívecske – keverednek tanulságos kalandokba. Az óvodások és kisiskolások a mesék tömörsége, vidám és számukra ismerős, befogadható képisége miatt könnyen megérthetik az olyan bonyolult tartalmakat is, mint az egészséges táplálkozás fontossága, a többször használatos bevásárlóeszközök környezetkímélő hatása vagy a hazai élelmiszerek fogyasztása. Az öt rajzfigura mindegyike két-két, a gyors befogadhatóságra és a poénokra építő kis történetet kapott, ahol az alapszituáció játékos bemutatása végén a történet egyértelmű üzenettel zárul, amely a fenntarthatóság témaköréhez illeszkedik.

Az animációs kisfilm-sorozatot a SPAR online csatornáin népszerűsíti – Facebook, Instagram –, és Youtube, valamint fenntarthatósági oldalán tekinthető meg.

fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Veszélyben a sokszínűség, támogatásra szorul a média

A tulajdoni koncentráció és a média állami foglyul ejtése miatt veszélybe került a média sokszínűsége Európában, ezért az európai újságírás függetlenségének védelmére állandó uniós hírmédia-alapot kellene létrehozni – állapítja meg az Európai Parlament állásfoglalása....

Új szolgáltatás a Zen.com-tól és a Paysafe-től

A Paysafe vezető integrált fizetési platform bejelentette, hogy eCash megoldását, a Paysafecash-t mostantól egyéni és üzleti ügyfelek is használhatják Európa 25 országában a Zen.com virtuális pénztárcába történő gyors és biztonságos készpénzbefizetésekhez. A készpénzbefizetéshez a Zen.com...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

A Wizz Airtől érkezett a Szallas.hu új szakembere

A lokális és regionális IT és fejlesztői csapatának irányításával bízta meg a Szallas Group Győrfi Dánielt, aki a Wizz Air fedélzetéről landolt a Szallas.hu irányítótornyába. Fő feladatai közé tartozik a nagyvállalattá gyarapodott Szallas Group...

CMO and CIO collaboration key to business growth: report

https://www.warc.com/content/feed/cmo-and-cio-collaboration-key-to-business-growth-report/en-GB/3795

Mark Zuckerberg called to testify before the Senate following Instagram reports

https://www.theverge.com/2021/10/20/22737081/facebook-instagram-mark-zuckerberg-testify-senate-child-safety-frances-haugen  

Tesla posts record revenue and profits in third quarter

https://www.cnbc.com/2021/10/20/tesla-tsla-earnings-q3-2021.html

Megújult az NMHH ingyenes netsebességmérője

Ha az internetsebességünk rendszeresen elmarad a szolgáltató által garantált értékektől, érdemes a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) mérőszolgálatához fordulnunk. A Szélessáv.net oldalon elérhető internetsebességmérő most megújult, pontosabban dokumentált mérési jegyzőkönyvvel segíti a...

Új vezetők a Coca-Cola média csapatában

Október 15-től Kaszonyi Alexandra a Coca-Cola (Coca-Cola Szolgáltató Kft.) új Media Operations managere a magyar, cseh és szlovák piacon, Eipl Vilmos kelet-európai feladatot kapott. Kaszonyi Alexandra a Mindshare-től érkezett, ahol korábban Business Directorként öt éven...

A Funky Forest a MITTE-t választotta

A MITTE Communications nyerte a Funky Forest kommunikációs támogatására kiírt tenderét. Az öt meghívott ügynökség közül 2021 májusától a MITTE felel a préslé és smoothie márka kampány- és PR stratégiai tanácsadói feladataiért. A Funky...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Toplista készült az évszázad legjobb sorozatairól

A Drót, a Mad Men – Reklámőrültek és a Breaking Bad – Totál szíves a 21. század legjobb sorozatai a BBC által felkért televíziós szakértők szerint. A BBC korábban már készített különböző filmes rangsorokat szakértők...

Veszélyben a sokszínűség, támogatásra szorul a média

A tulajdoni koncentráció és a média állami foglyul ejtése miatt veszélybe került a média sokszínűsége Európában, ezért az európai újságírás függetlenségének védelmére állandó uniós hírmédia-alapot kellene létrehozni – állapítja meg az Európai Parlament állásfoglalása....

Új szolgáltatás a Zen.com-tól és a Paysafe-től

A Paysafe vezető integrált fizetési platform bejelentette, hogy eCash megoldását, a Paysafecash-t mostantól egyéni és üzleti ügyfelek is használhatják Európa 25 országában a Zen.com virtuális pénztárcába történő gyors és biztonságos készpénzbefizetésekhez. A készpénzbefizetéshez a Zen.com...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

A Wizz Airtől érkezett a Szallas.hu új szakembere

A lokális és regionális IT és fejlesztői csapatának irányításával bízta meg a Szallas Group Győrfi Dánielt, aki a Wizz Air fedélzetéről landolt a Szallas.hu irányítótornyába. Fő feladatai közé tartozik a nagyvállalattá gyarapodott Szallas Group...
- Hirdetés -

CMO

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

DATA