- Hirdetés -

Fenntarthatósági versenyre hívják a vállalatokat

|

Már lehet nevezni a Schneider Electric fenntarthatósági versenyére, a pályázatokat október 15-ig várják. A „Sustainability Impact Awards” kezdeményezés célja a fenntarthatósági törekvések támogatásában és megvalósításában élen járó partnerek, ügyfelek és beszállítók erőfeszítéseinek elismerése.

A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat már harmadik alkalommal hirdette meg a „Sustainability Impact Awards” versenyét. A 2022-ben indult kezdeményezéssel a vállalat a partneri ökoszisztémájához tartozó, a fenntarthatóbb és az elektromos áram használatát jobban előtérbe helyező világ megteremtéséhez leginkább hozzájáruló piaci szereplőket kívánja elismerni. A pályázatokat 2024. október 15-ig lehet leadni, a globális győzteseket pedig 2025 elején jelentik be.

A pályázat és a kiválasztási kritériumok tükrözik a Schneider Electric fenntarthatósággal kapcsolatos integrált megközelítését. A pályázatok elbírálása során a hangsúly továbbra is az elektrifikációra, a csökkentésre és helyettesítésre irányuló dekarbonizációs erőfeszítéseken lesz. Ugyanakkor az értékeléskor vizsgálják azt is, hogy a stratégiaalkotásban, a digitalizációban és a dekarbonizációban mennyire jelennek meg az Elektromosság 4.0 korszak megteremtésére irányuló törekvések. Ez többek között olyan intézkedéseket jelent, mint az energiahatékonyság javítása, a digitális eszközök és technológiák bevezetése, valamint a jövőformáló hatás és az innováció egyéb példái.Az értékes elismerés mellett a díjazottak globális megjelenéshez is jutnak, ami új üzleti lehetőségekhez vezethet.

„Hiszünk abban, hogyha az innováció és az elkötelezettség összeér, akkor jelentős változásokat és tartós hatást érhetünk el. Ez a díj azokat a Jövőformálókat ünnepli, akik fáradhatatlanul és szenvedélyesen dolgoznak azért, hogy létrejöhessen egy fenntartható, elektromos és digitális világ” – mondta el Chris Leong, a Schneider Electric marketingigazgatója.

„Ez a díj egyszerre ismeri el a személyes teljesítményt, a Henkel és a Schneider Electric közötti, a megoldásorientált fenntarthatósági program kialakítása érdekében végzett kivételes csapatmunkát, valamint a jobb holnap érdekében tett közös erőfeszítéseket” – tette hozzá a 2023-as globális díjat elnyerő Henkel globális kiemelt ügyfél-menedzsere, Pia Oelze.

A pályázatokat már most is le lehet adni, a jelentkezési határidő pedig 2024. október 15. (jelentkezni itt lehet). Minden jelölés és beérkezett pályázat egy szűkebb, országos listára kerül, majd az országos győztesek a regionális döntőben folytatják, ahonnan a legjobbak kerülnek a globális körbe. A világszintű győzteseket 2025 elején jelentik be.

A múlt évben 60 országból több mint 400 pályázat érkezett. Az előző kiírás során tizenkét vállalat kapta meg a „Sustainability Impact Awards” elismerést, a díjazottakat 2024. április 3-án, a Schneider Electric párizsi innovációs csúcstalálkozóján jelentették be.

Az előző pályázat magyarországi versenyén a „Sustainability Impact to my Customers” kategóriában a díjazottak között volt az IAG-Profigram Zrt. és a Civis Villszer Kft.. Ez utóbbi cég díjat nyert a „Sustainability Impact to my Enterprise” kategóriában is, melynek másik nyertese és egyben a „Sustainability Impact Award„ előző kiírásának magyarországi fődíjasa a Provim Kft. lett.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...