- Hirdetés -

Fiatal önkénteseket támogat a Telekom

|

A Z generációba tartozó önkéntesek a #WhatWeValue platformon megmutathatják már létező nonprofit projektjeiket, kezdeményezéseiket, kapcsolatba léphetnek egymással, bekapcsolódásra ösztönözhetnek másokat, és mindezek mellett személyre szabott támogatást is kaphatnak a Deutsche Telekomtól. A Deutsche Telekom az NFT technológiát kézzelfogható társadalmi értékek létrehozására használja, ezzel is támogatva a Z generáció számára fontos ügyeket.

A Deutsche Telekom az idei évben a Z generáció önkéntes tevékenységének támogatását tűzte ki célul. A Z generációs fiatalok 82%-a vallja világszerte, hogy valamilyen módon részt vesz önkéntes kezdeményezésekben, melyeknek célja megoldást találni a társadalmi és környezeti problémákra. A közösségre gyakorolt hatás mellett legfőbb motivációjuk a meglévő tudásuk fejlesztése, valamint új kompetenciák és tapasztalatok megszerzése. A Telekom felismerte, hogy a következő nemzedék számára kiemelkedően fontos a környezetvédelmi kérdésekkel és a társadalmi ügyekkel kapcsolatos fellépés – ebben kíván segítséget nyújtani a fiatal generáció önkénteseinek.

A Deutsche Telekom fejlesztésében készült #WhatWeValue egy olyan ingyenes, nemzetközi digitális platform, amelynek segítségével az elkötelezett, tenni akaró közösségek kapcsolatba léphetnek egymással, tanulhatnak más társadalmi kezdeményezések tapasztalt vezetőitől, felhívhatják a figyelmet saját önkéntes projektjeikre, és lehetőségük nyílik arra, hogy további, személyre szabott támogatást kapjanak a Deutsche Telekomtól. A platform NFT technológiát használ, így tölt meg valódi értékkel egy digitális megoldást.

„Folyamatosan lenyűgöz minket ez a tudatos és tettre kész generáció.” – mondja Ulrich Klenke, a Deutsche Telekom márkavezérigazgató-helyettese. „Az önkéntesség kulcsfontosságú példája annak, hogy a fiatalok hogyan használják a digitális megoldásokat olyan kezdeményezések sikerre vitelében, amelyek jobbá teszik életünket. Ezt az attitűdöt nevezzük mi „digitális optimizmusnak”. A #WhatWeValue-val bizonyítjuk elkötelezettségünket a Z generáció iránt, és a web3-technológiákat használva támogatjuk a számukra legfontosabb ügyeket.”

Az online közösség és a jó célokra használt NFT

A #WhatWeValue platform nyitva áll minden 18 és 30 év közötti önkéntes számára azokban az európai országokban, ahol a Telekom is jelen van. Azok a projektek, kezdeményezések, amelyek megfelelnek a szükséges kritériumoknak, egy ellenőrzést követően meg is jelennek a platformon. A márka olyan kategóriákban várja az önkéntes projekteket, mint a nemi, faji és társadalmi egyenlőség, a fogyatékkal élők támogatása, a környezetvédelem, a városrehabilitáció, a mentális egészség, a migráció vagy például az oktatás.

A feltételeknek megfelelő és a platformon elérhető projektek vezetői megkapják úgynevezett „Value” POAP NFT-jüket, amely exkluzív hozzáférést biztosít számukra a dedikált Discord csoport eseményeihez. Az egyik ilyen eseményen például Bart Staszewsk-kel, a világszerte ismert lengyel filmrendezővel és esélyegyenlőségi aktivistával beszélget majd Jacqueline Azah, egy afrikai származású, a faji megkülönböztetés ellen harcoló amerikai egyetemista. A POAP (Proof of Attendance Protocol) egy olyan típusú NFT, amelynek nincs negatív környezeti hatása, szemben más NFT-kel.

Online közösség, valóságos hatás

A #WhatWeValue online közössége lendületbe hozhatja (lájkolhatja, megoszthatja és követheti) a kezdeményezéseket, befolyásolva ezzel az adott projekt helyét a platform rangsorában. A két legtöbb támogatást kapott projekt minden hónap végén célzott, testre szabott támogatást kap a Deutsche Telekomtól a hatékonyság és a sikeresség növelése érdekében.

A platform 2022 júniusi indulását követően már közel 100 különböző projektnek ad otthont 10 különböző országból olyan kezdeményezéseket reflektorfénybe állítva, mint a menstruációs szegénység ellen küzdő lengyel alapítvány, vagy a Magyarországon működő, egyetemistákból álló, súlyosan beteg gyermekek napjait a nyelvtanuláson, vagy kézműves foglalkozásokon keresztül szebbé tevő alapítvány; a mesterséges intelligenciát a beszéd- és hallássérült gyerekek támogatására használó cseh fejlesztőcsapat.

A Deutsche Telekom már elindította a támogatás megszervezését az első kiemelt projektek számára. Mások mellett a Budapest Bike Maffia Vitamin Kommandó kezdeményezése is a támogatott projektek közé került. A Vitamin Kommandó a szervezet legelső kezdeményezése volt 2011-ben. Azóta minden héten kedden és csütörtökön tápláló szendvicseket, vizet, télen forró teát, takarót, meleg ruhát, a járvány idején pedig tiszta maszkokat vittek ki az utcán élő embereknek biciklivel.

12 hét leforgása alatt további hat projekt részesül majd az önkéntes vállalásaikat segítő támogatásban. A Telekom egy új kampány elindításával is tovább erősíti a platformot, amelynek célja, hogy Európa-szerte összehozza azokat a fiatalokat, akik elkötelezettek az önkéntesség iránt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...